PerhosiaPallossaPerjantai
PerhosiaPallossaPerjantai
Torstai meni ihan penkin alle, vähän on pelkoperseessä tuota perjantaita kohtaan.
Edit: PelkoPerseessäPerkeleenPerjantai onkin....
Edit: PelkoPerseessäPerkeleenPerjantai onkin....
Viimeksi muokannut Georgina, 01.09.2006 9:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Noin periaatteessa perse päivä, edessä töitä 13 tunnin edestä ja yksin. En suostu ryytymään, aion olla kova jätkä ja vetää hommat kuuteen tuntiin, max seitsemään.
Tänään oon taas kuunnellut duunikaverin avautumista uudehkosta poikaystävästään. Tyyppi soittelee monta kertaa päivässä, kinuaa suukkoja puhelimessa
ja on muutenkin aivan lääpällään kaveriini. Kaveria ahdistaa, kun ei hetkeäkään saa olla rauhassa. Eilen olivat sopineet etteivät tapaa ja kaveri tyytyväisenä aikoi katsoa Roomaa kaikessa rauhassa, yllättäen tyyppi soitti olevansa lähistöllä ja halusi tietysti tulla kaverini luo. Lopputuloksena no telkkari, koska tyyppi kuulema höpötti taukoamatta ja yksi kappale ärsyyntyneitä naisihmisiä. Että joskus näinkin päin.
Nauroin kaverille tänään, että se on liian äijä tuollaiselle söpöilijälle. Mä olen kyllä ihan samoilla linjoilla, että hempeilyt hoidetaan ennemmin tekoina kuin sanoina ja tilaa pitää antaa puolin ja toisin. Little less conversation, little more action.
Tänään oon taas kuunnellut duunikaverin avautumista uudehkosta poikaystävästään. Tyyppi soittelee monta kertaa päivässä, kinuaa suukkoja puhelimessa

Nauroin kaverille tänään, että se on liian äijä tuollaiselle söpöilijälle. Mä olen kyllä ihan samoilla linjoilla, että hempeilyt hoidetaan ennemmin tekoina kuin sanoina ja tilaa pitää antaa puolin ja toisin. Little less conversation, little more action.
...
-
- Kitisijä
Viimeksi muokannut -Superior-, 06.09.2006 18:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I'm a psychoanalyst. This is my pipe.
Kolmas TPK!
Oisin ehtinyt kyllä tokaksikin, mutta en pitänyt kotoa lähdön kanssa mitään kiirettä. Mitä täällä kuuluu tehdä näin aamulla? Missä kaikki muut on? Unohdin sitten ottaa Toncilsit mukaan kurkkua helpottamaan.
Oisin ehtinyt kyllä tokaksikin, mutta en pitänyt kotoa lähdön kanssa mitään kiirettä. Mitä täällä kuuluu tehdä näin aamulla? Missä kaikki muut on? Unohdin sitten ottaa Toncilsit mukaan kurkkua helpottamaan.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Huomenta. Muksu tarhaan ja ite töihin. Sitte kiireellä kotiin siivoomaan kämppä sellaseks, että tänne kehtaa ihmisiä ottaa vastaan huomenna.
Kävin eilen rakkaassa baarissamme, joka on vielä aika kesken remontin seurauksena. En tykännyt, en sitte yhtään uudesta intialaisesta omistajasta. Pah. Sotkekoon ny sitte meidän "kodin" mieleisekseen. Pöllin sentään parit CD:t sieltä turvaan.
Kävin eilen rakkaassa baarissamme, joka on vielä aika kesken remontin seurauksena. En tykännyt, en sitte yhtään uudesta intialaisesta omistajasta. Pah. Sotkekoon ny sitte meidän "kodin" mieleisekseen. Pöllin sentään parit CD:t sieltä turvaan.
Tänään on vapaapäivää, WUUHUUUU!!!
Käytiin jo äidin kanssa uimassa. Onneksi äiti soitti ennen kuin lähti ajamaan tänne päin, olin laittanut kellon soittamaan tunnin liian myöhään.
Nyt siivoamaan vessaa ja eteistä, koska ysiltä tulee jotain remonttihäiskiä katsomaan meidän vessaa ja suunnittelemaan remppaa.
Käytiin jo äidin kanssa uimassa. Onneksi äiti soitti ennen kuin lähti ajamaan tänne päin, olin laittanut kellon soittamaan tunnin liian myöhään.
Nyt siivoamaan vessaa ja eteistä, koska ysiltä tulee jotain remonttihäiskiä katsomaan meidän vessaa ja suunnittelemaan remppaa.
Käy synkimpään aikaan palmujen alla lieventämässä vitutusta.Sutenööri kirjoitti:Se on sitten syyskuu ja kesä loppu. Voi venäjä. Ptkä, ankea ja kurja talvi taas edessä prkl!
TJ 304 kesälomaan.
Mulla on kesälomasta viikko pitämättä, pidän sen talviloman jatkeena.
Siihen vielä lisäksi ylityövapaat niin voin olla vaikka 3 viikkoa pois pimeästä ja kylmästä jos hyvin käy.
- Riemumieli
- Kitisijä