Mistä huomaa, että on tullut liikaa kityiltyä?
Mistä huomaa, että on tullut liikaa kityiltyä?
Koska huolestua itsestään? Aloitan. Yllätän itseni lukemasta ikiliikkujat-ketjua.
Siinä vaiheessa kun yllätin itseni puhumasta real life-kaverilleni jostain muka kummallisesta tai hauskasta sattumuksesta: "Yhdelle kaverilleni tapahtui kerran niin että...", ja viittaan tuolla "kaverillani" tietenkin johonkin palstalaiseen joka kirjoitti joskus Kitinään itselleen(?) tapahtuneesta sattumuksesta. Välittömästi mokani tajuttuani ammuin itseäni päähän ja lopetin kirjoittelun Kitinään kokonaan. Ei helvetti.
Kappas, katselen YLEn kanavalta jotain ohjelmaa jossa perhe katsoo kastetilaisuutta videolta, ja perheen äiti tokaisi juuri äsken "Kuuletteko kitinää?". Tämäkin liittynee kysyttyyn asiaan.
Kappas, katselen YLEn kanavalta jotain ohjelmaa jossa perhe katsoo kastetilaisuutta videolta, ja perheen äiti tokaisi juuri äsken "Kuuletteko kitinää?". Tämäkin liittynee kysyttyyn asiaan.
No nuo unet on kyl pahoja.
Mutta jos Kityn/Cityn kautta tutustuu maanmainioisiin ihmisiin, niin mikäs siinä ollessa? Ei mua hävetä kertoa jonkun kityläisen kirjoittamaa tarinaa eteenpäin, jos vaan puheenaiheeseen vähänkin viittaa. Tosin huomaan sanovani: "yks kaveri" koska ei kehtaa sanoa jotta netissä tutustunu
Mutta jos Kityn/Cityn kautta tutustuu maanmainioisiin ihmisiin, niin mikäs siinä ollessa? Ei mua hävetä kertoa jonkun kityläisen kirjoittamaa tarinaa eteenpäin, jos vaan puheenaiheeseen vähänkin viittaa. Tosin huomaan sanovani: "yks kaveri" koska ei kehtaa sanoa jotta netissä tutustunu

Mä joskus sanon nettikavereiksi, mutta useammin taidan kutsua kitisijöitä ihan kavereiksi. Livenä esittelen kitisijän usein "epäilyttävänä nettituttavanani".ninnithequeen kirjoitti:
Kikkelis kokkelis.
No juurikin näin. Ja tolle ne sit nauraa, nettikaveri, hah hah...Keikaus kirjoitti:Mä joskus sanon nettikavereiksi.ninnithequeen kirjoitti:
Antaa estyneiden ja kaavoihin kangistuneiden nauraa!ninnithequeen kirjoitti:No juurikin näin. Ja tolle ne sit nauraa, nettikaveri, hah hah...Keikaus kirjoitti:Mä joskus sanon nettikavereiksi.ninnithequeen kirjoitti:

Kikkelis kokkelis.
Juu. Tämä.mustakikkeli kirjoitti:Siinä vaiheessa kun yllätin itseni puhumasta real life-kaverilleni jostain muka kummallisesta tai hauskasta sattumuksesta: "Yhdelle kaverilleni tapahtui kerran niin että...", ja viittaan tuolla "kaverillani" tietenkin johonkin palstalaiseen joka kirjoitti joskus Kitinään itselleen(?) tapahtuneesta sattumuksesta.
Ja sitten se kun alan kirjoittaa meilejä, joissa esiintyvät sanat "ihQ", "pusnus" , "niinQ" ja mahdollisesti "daah".
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Re: Mistä huomaa, että on tullut liikaa kityiltyä?
Sitten kun elco ei enää moikkaa.silsakenraali™ kirjoitti:Koska huolestua itsestään?
Rotan aivot valtasivat pääni.
Siitä kun on mennyt tekemään kuvan noi on ihan samiksii -ketjuun.
Sori, oli, oli ihan pakko mainostaa.
Sori, oli, oli ihan pakko mainostaa.
Ryhähähähhä!Ann kirjoitti:Sitten kun elco ei enää moikkaa.silsakenraali™ kirjoitti:Koska huolestua itsestään?
Aahhahaa, mutta niinhän se on, että hävettää kertoa että toi on yks nettituttuAnn kirjoitti:Sitten kun elco ei enää moikkaa.silsakenraali™ kirjoitti:Koska huolestua itsestään?

Ja joo, mun pitää kans muistaa mainita jatkossa aina toi runkkukaveri.
Thihihihihihiii.. tuli pissi housuun. Lämmittää kivasti.AarneAnkka kirjoitti: noi on ihan samiksii
Rotan aivot valtasivat pääni.