Laaaaauantai!
Re: Laaaaauantai!
Ällös hötkyile asian kanssa, saat vielä slaagin tuota menoa.ElanorRaven kirjoitti:Ja Elanorin miittineitsyys menee tänään! Auts!

- LillyMunster
- Kitisijä
No olet sinä sitä pihdannutkin!ElanorRaven kirjoitti:Ja Elanorin miittineitsyys menee tänään! Auts!
Ei se satu. Tai no, mistäs minä tiedän, kun en ole ollut yhdessäkään miitissä, muuten vaan samassa paikassa, "leikkimiitissä" pikavarauksella.
Jooh, tämä taitaa painua unille ja valmistautumaan työvuoroon helvetistä. Yyyyh. Onneksi sen jälkeen pääsee reissuun. Työt loppuu neljältä ja jos hyvin käy, olen Heinolassa jo ennen yhdeksää! Ja pääsen saunaan, ainakin jos toimin itse saunamajurina.
Kauniita unia!!
Ai niin, ja nettivieroitukseen siis myös. Palailen maisemiin ehkäpä torstaina, perjantaina. Ai niin, silloin on jo juhannus. Hei hei!!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Moon jo töissä
Vitsi että mua välillä ällöttää tää koko vitun Kitinä, mutta jotenkin ei osaa olla erossakaan. Siksi perustin blogin, jonne sitten puran vitutustani ja ihmetyksiäni, eipähän kukaan tule viisastelemaan
Deletoin just äsken hyvän kkirjoituksen, kun en viittinyt julkaista sitä..ihan liikaa miettii minkälaista reaktiota saa aikaiseksi. *tekee mieli tapella*

Vitsi että mua välillä ällöttää tää koko vitun Kitinä, mutta jotenkin ei osaa olla erossakaan. Siksi perustin blogin, jonne sitten puran vitutustani ja ihmetyksiäni, eipähän kukaan tule viisastelemaan

Deletoin just äsken hyvän kkirjoituksen, kun en viittinyt julkaista sitä..ihan liikaa miettii minkälaista reaktiota saa aikaiseksi. *tekee mieli tapella*
Kiitos muistutuksesta, minäkin laitan vielä muistaessani aurinkorasvan laukkuun! Nimim. Todella helposti käristyväninnithequeen kirjoitti:Lainaaks sitä rasvaa mulle kans? Kaapissa ei ollu enkä haluis tuhlata kotimatkarahoja siihen...cardic kirjoitti:huomenta, paskiaiset. tasta paivasta tulee rasvan ja Tapion taytteinen
Noku mie paloin jo ja pahasti. Hihatonta paitaa ei pysty laittaa, olkapäät vieläki ihan tulipunaset...Mut mun koivet vois saadakin vähän väriä, on semmonen mekko sinne häihin, et saattaa valkoinen läskipohje vilahtaa...ElanorRaven kirjoitti: Kiitos muistutuksesta, minäkin laitan vielä muistaessani aurinkorasvan laukkuun! Nimim. Todella helposti käristyvä
Heiheihei, sä näit mun arpiset koivet eilen, ei onnaa. Eikä se mekkokaan sinne häihin mikään mini ole. Mut saattaa siis pohje vilahtaa, joten vähän väriä niihin kiitos. Jalat mul ei oo vissiin ikinä palanu, weird.Bliss kirjoitti:Ninni vetää minihameen päälle tänäänninnithequeen kirjoitti:Mut mun koivet vois saadakin vähän väriä