Eilen keskusteltiin tuolla paarissa siitä, kuinka pieni maailma voikaan olla. Minä esim. olen tarjoillut viidelle kityläiselle viinaa, ja jälkeenpäin Cityssä/Kityssä on tultu sanomaan että hei mä tunnen sut. Uskomatonta. Ja nämä kaikki viisi ovat muuten naisia.
Yksi Kityläinen on duunikaverini vanha ystävä. Sekin on käsittämätöntä. Pienet on piirit, vai?
Kerro oma "maailma on pieni"-tarinasi, mammalla on kyselyikä päällä.
Pläh mä jaksa selittää...
Yhden kityläisen miehen bändin kitaristi on mun vanha nuoruuden hyvä kaveri. Tuli yllätyksenä kun kävin bändiä eräässä baarissa katsomassa.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Yhden kityläisen luona selailin jotain feministi(?)lehteä, ja siinä oli haastateltu jotain naista, joka taannoin aiemmin lähti mukaani baarista. (Ei siis kuitenkaan mikään yhdenillanpaneskelujuttu...; ) Toinen vastaava oli haastateltavana jossain TV:een asiaohjelmassa. Edit: eihän tuossa mitään ihmeellistä tietysti olisi, mutta kuten Gattaca ilmaisi, en ole mikään pelimies.
Viimeksi muokannut nokkaelain, 12.05.2006 23:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kun kävin nuorempana jenkeissä vuoden niin sinne mennessä koulu oli sattumanvarainen, en itse siis valinnut sitä. Siellä menin sattumanvaraisesti ekalle tunnille luokkaan jossa istuin vain johonkin sattumanvaraiseen paikkaan istumaan ja vieressä istunut tyttö paljastui erään suomalaisen tytön kirjekaveriksi JOKA ISTUI SUOMESSA MINUN VIERESSA KOULUSSA.
Hmph, Tampestereella nymbon pileisii mentäessä jouduin hetken aikaa tappaamaan aikaa ja astuin randomravintolaan (Teerenpeli) oluelle.
Kuinka ollakkaan vanha tekukaveri käveli sisään, en ollu jarnesta kuullukkaan muutamaan vuoteen. Lähti Kotkaan merikapteenioppiin ja jonnekkin ne numerot katosi tjsp.
Sanoi vielä että oli tippunu vesitippa silmään niin oli vitutukseen tullut kaljan juomaan siihen.
Ann kirjoitti:Ostin tänään semmosen bändin levyn, jonka solistia olen deittaillut pari kertaa j
Matti Nykänen & Samurai?
Nyt on pakko korjata, Nykänen ei ole esiintynyt Samurai nimisen bändin kanssa, vaan hänellä on kappale nimeltään Samurai..muistaakseni levyllä "Yllätysten yö"
"Hai hai hai, mä oon sun samurai, tuppeen miekkani kai laittaa saan"