Meikä oli jotain 19 tai 20v kun oli eka 20k ekee tilillä ja niille vanhuksille jotka sai sen markka aikana on sit rajana 120 donaa markoissa. Eka 50 donaa markkoissa tais olla 18v. Muista kun sain äidiltä muutaman tonnin verran osakkeita 8v jotka möin sitten tupla hinnalla pois ja mulla oli jotain lähes 10 dona sen jälkeen.
Keskituloinen suomalainen voi halutessaan säästää tuollaisen summan ansaitsemistaan rahoista muutamassa vuodessa. Useimpien vanhemmilla on omaisuutta kuten vaikka asunto, mutta harvalla on sen verran iso reikä päässä, että mainostavat, millaisia summia äiti on laittanut tilille minkäkin ikäisenä.
Muistaakseni Monopolissa. Hankin sillä kalliin ja kauniin kämpän Erottajalta. Siihen aikaan minulla oli myös sellainen hassun näköinen hopeanvärinen koira, Vuffe nimeltään.
Viimeksi muokannut hebuli, 19.04.2006 13:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vasta ihan äsken, kun mummu kuoli ja jätti pienen perinnön. Mulla olisi kylläparempi mieli, jos mummu olis itse hassutellut vähät rahansa jonnekin. Mummu olisi ollut sen arvoinen.
Leila kirjoitti:Vasta ihan äsken, kun mummu kuoli ja jätti pienen perinnön. Mulla olisi kylläparempi mieli, jos mummu olis itse hassutellut vähät rahansa jonnekin. Mummu olisi ollut sen arvoinen.
Minä sain ensimmäisen mummon kuollessa vanhoja joulukoristeita ja toisen mummon kuollessa neljä huonekasvia.
hebuli kirjoitti:Lucky you! Minä sain risan pyörätuolin ja vuoden satsin aikuisten vaippoja.
Hmm, noin ajatellen puhut kyllä asiaa. Sitä paitsi ne joulukoristeet on vielä tallessa ja kukistakin kaksi elää edelleen. Yksi kukista kuoli pian siirron jälkeen ja toinen kuoli viime muutossa. En taida olla yhtä taitava kukkien kasvattaja kuin mummoni.
eps kirjoitti: Hmm, noin ajatellen puhut kyllä asiaa. Sitä paitsi ne joulukoristeet on vielä tallessa ja kukistakin kaksi elää edelleen. Yksi kukista kuoli pian siirron jälkeen ja toinen kuoli viime muutossa. En taida olla yhtä taitava kukkien kasvattaja kuin mummoni.
Onko minun sinulta saamani kiinanruusu, joka muuten taas kukkii vallan kauniisti, osa mummosi perintöä? Ei sillä että varsinaisesti tekisin tällä tiedolla mitään, mutta onhan mukava tuntea huonekasvinsa historia.
Aito_Johanna kirjoitti:
Onko minun sinulta saamani kiinanruusu, joka muuten taas kukkii vallan kauniisti, osa mummosi perintöä? Ei sillä että varsinaisesti tekisin tällä tiedolla mitään, mutta onhan mukava tuntea huonekasvinsa historia.
On. Se on pistokas siitä isosta kukasta, joka on olohuoneessani - ja joka siis on mummoni kiinanruusu.
Aito_Johanna kirjoitti:
On. Se on pistokas siitä isosta kukasta, joka on olohuoneessani - ja joka siis on mummoni kiinanruusu.
e.
Eikös kiinanruusu ole lihansyöjäkasvi, joka herää öisin metsästämään?