KerpeleKeskiviikko
- LillyMunster
- Kitisijä
- LillyMunster
- Kitisijä
Huomenta Kity.
Äyh! Miten mä voin vasta eilen tajuta, että olin maanantaina (ilmeisesti) unohtanut uimahalliin uikkarini, uimalasini (joisssa silmälasivahvuudet), laudeliinan ja suihkusaippuan, ja kaikki tämä kangaskassissa?
Nyt pitää sitten mennä uimahalliin sillä riskillä että kamat ei olekaan siellä, koska ... pulehin ei vastaa. Toivottavasti ovat vermeet tallella eikä kukaan ole niitä nyysinyt (tai minä hukannut niitä jonnekin aivan muualle).
Tavaraahan se vain on ja niitä saa uusia, mutta kyllä tällainen silti vatuttaa.
Äyh! Miten mä voin vasta eilen tajuta, että olin maanantaina (ilmeisesti) unohtanut uimahalliin uikkarini, uimalasini (joisssa silmälasivahvuudet), laudeliinan ja suihkusaippuan, ja kaikki tämä kangaskassissa?

Tavaraahan se vain on ja niitä saa uusia, mutta kyllä tällainen silti vatuttaa.
Aamusta 5.15 asti tehty duunia.
Hitto että pelästyi kun mikään ei toimi ja ei ole mitään syytä miksei ne toimisi. Noh, korjaantuivat itsestään - which is more freaky.
Nyt takana loistava aamulenkki, joka palautti uskon siihen että huonon talvitreenin aikana ei tullut sittenkään niin pahaa damagea kaikesta flunssailusta huolimatta - sillä nyt aamulenkki kulki taas Cooperin tyyliin hieman sinne kolmentonnin paremmalle puolelle.
Aamupalaa, rakkautta ja illaksi hyvää treeniä.
Hitto että pelästyi kun mikään ei toimi ja ei ole mitään syytä miksei ne toimisi. Noh, korjaantuivat itsestään - which is more freaky.
Nyt takana loistava aamulenkki, joka palautti uskon siihen että huonon talvitreenin aikana ei tullut sittenkään niin pahaa damagea kaikesta flunssailusta huolimatta - sillä nyt aamulenkki kulki taas Cooperin tyyliin hieman sinne kolmentonnin paremmalle puolelle.
Aamupalaa, rakkautta ja illaksi hyvää treeniä.
Mä tulin vaan raportoimaan ennen töihin lähtöä että katsoin eilen illalla ajatuksen kanssa sitä verolappua. Mulle on merkitty yhdeltä työnantajalta tuloja 8000 euroa todellisuutta enemmän. (joka on yli kolmasosa kokonaissummasta) Eiköhän tuo tulojen korjaus ja matkakulujen hakeminen jo helpota tilannetta kovasti 
Selkäkään ei niin paha, äijä sievästi rusautteli sitä eilen kun mä pakotin. Ihanaa naksetta ja paljon helpompi olo.

Selkäkään ei niin paha, äijä sievästi rusautteli sitä eilen kun mä pakotin. Ihanaa naksetta ja paljon helpompi olo.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Re: KerpeleKeskiviikko
Ei vituta, elämä on ihquaDurasel kirjoitti:Viduttaako?

Vähä tosin ahistaa nuo lomani aikana kasaantuneet hommat, mutta yritän ottaa rennosti. Eiväthän nuo mihinkään karkaa. Minä tosin toivottavasti karkaan - tässä sivussa juuri cv:täni päivittelen.
Viimeksi muokannut swirl, 19.04.2006 9:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vika TPK!
Eilen ja tänään vietetty ns. laatuaikaa(?) jonkun kanssa. Ihan hyvää oli ruoka ja valkkari (ja kaikki muukin), kiitos. Yhden exän kanssa juteltiin meilitse hänen deittikokemuksistaan, ja selitin just hänelle Mementon loppuosan juonenkäänteet, koska hän ei nähnyt elokuvan loppuosaa.
Ai niin, edelleen varaamatta ensi (EDIT: ensi viikon) perjantaille se pankkikäynti asuntokaupan loppuunsaattamista varten...
Eilen ja tänään vietetty ns. laatuaikaa(?) jonkun kanssa. Ihan hyvää oli ruoka ja valkkari (ja kaikki muukin), kiitos. Yhden exän kanssa juteltiin meilitse hänen deittikokemuksistaan, ja selitin just hänelle Mementon loppuosan juonenkäänteet, koska hän ei nähnyt elokuvan loppuosaa.
Ai niin, edelleen varaamatta ensi (EDIT: ensi viikon) perjantaille se pankkikäynti asuntokaupan loppuunsaattamista varten...

Viimeksi muokannut hebuli, 19.04.2006 10:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.