try to slpeep*
Sulojen sunnuntai (palmu)
-
slam
Sulojen sunnuntai (palmu)
Saispa unta, mutta olen kohtuu rauhaton ja ehkä naisen tarpeinen... Olin nii lähellä naaraita istumassa keskuksella kuihtenkin....
Hakeuduin siihen...
try to slpeep*
try to slpeep*
-
1108
- LillyMunster
- Kitisijä
- LillyMunster
- Kitisijä
-
1108
-
Starflare
-
tonttu
I'm sorry darling! Mä kyllä hyvitän tän jotenkin. Ja on toi muuten mennyt joskus toistepäinkin.1108 kirjoitti:Jonkun tontun piti soittaa ja herättäää!!!!!!!!!
Ja tulin justiin töistä, oli ihan jees-meininki jos töissä semmoinen voi olla.
Tänään ois tarkotus mennä porukoita moikkamaan, saunomaan ja syömään äitin tekemää ruokaa. Sitten ennen vois vähän katella unia. Natinati kullat!
-
slam
-
AarneAnkka
-
ElanorRaven
Huomenta Kity. Ovikello soi äsken, mutta en avannut, koska takana oli satavarmasti virpojia (rappukäytävässä oli kilissyt ovikello muutaman minuutin välein). Muuten olisin avannutkin, mutta kun ei ole niille kersoille mitään tarjottavaa!
Kirjoitin oman kityhistoriani ensimmäisen keskustelunavauksen
asiakeskusteluihin.
Kirjoitin oman kityhistoriani ensimmäisen keskustelunavauksen
asiakeskusteluihin.
- rontti26
- Elämätön Kitisijä
Huomenta Kity.
Onneks on alaovi koodilukon takana,ei oo pirulliset noidat vielä tänne kerenny...
Onneks on alaovi koodilukon takana,ei oo pirulliset noidat vielä tänne kerenny...
SieNet on perseestä!
Hitaasti yskähdellen käynnistyvä paskalinko
http://www.silverraven.com/helpfulhints.htm
Hitaasti yskähdellen käynnistyvä paskalinko
http://www.silverraven.com/helpfulhints.htm
-
1108
-
Noriyumi
-
1108
-
1108
- LillyMunster
- Kitisijä
Huomenta!!
Tajuissaan ja lähes tiedostavassa tilassa tämä.
Kohta töihin.
Huomenet Numballekin; kännisen hevarit on epäilemättä ihunia
Parempi voi olla vain krapulainen hevari, joka jumittaa sohvallesi koko päiväksi...
Ajatuksen tämän päivän hajatelmaan minulle tarjosi McJanne;
Jälleen yksi aamu lähempänä kuolemaa. Onneksi, sillä häpeän olla ihminen.
Palmusunnuntain ohella tänään on muuten Agricolan päivä ja suomen kielen päivä. Sen kunniaksi voisin olla kirjoittamatta enää tänään...
Ei!! Teidän harmiksenne valitsen sen toisen vaihtoehdon; kirjoitan taatusti ja typåan tuplasti!
Tajuissaan ja lähes tiedostavassa tilassa tämä.
Kohta töihin.
Öö... Mistä? Runq vain nuq?Srarflare kirjoitti:sorge vaa
Huomenet Numballekin; kännisen hevarit on epäilemättä ihunia
Parempi voi olla vain krapulainen hevari, joka jumittaa sohvallesi koko päiväksi...
Ajatuksen tämän päivän hajatelmaan minulle tarjosi McJanne;
Ei, kun:McJanne kirjoitti:Jälleen yksi aamu lähempänä kuolemaa. On se hienoa olla ihminen.
Jälleen yksi aamu lähempänä kuolemaa. Onneksi, sillä häpeän olla ihminen.
Palmusunnuntain ohella tänään on muuten Agricolan päivä ja suomen kielen päivä. Sen kunniaksi voisin olla kirjoittamatta enää tänään...
Ei!! Teidän harmiksenne valitsen sen toisen vaihtoehdon; kirjoitan taatusti ja typåan tuplasti!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
- LillyMunster
- Kitisijä
No niin, arvasin, että ne on krapulassa paljon ihunampia!!1108 kirjoitti:Ja oksentaa nyt vessassa1108 kirjoitti:Hortoili rahattomana Hellästä kämpille koisaan.![]()
Jatkan raporttia hevarin elkeistä kun tilanne muuttuu.
Älä ota kesäkissaa, ota hevari!!! Nää on paljon mielenkiintoisempia.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...