torstaaki
- LillyMunster
- Kitisijä
On torstaaki...
Oih, minäkin tahtoisin kisun käsivarsilleni, tai näppiksen päälle tepastelemaan.
Mun kisut kun on siellä Heinolassa, ja sieltä tulee aina puhelua: "Tänäkin yönä mulla oli kaksi mirriä kainalossa..."
Ikävä!!! (siis niitä mirrejä ja kainaloakin)
On niin tukkoinen olokin, että happi loppuu. Olisi kiva jos olisi joku paijaamassa ja kantamassa mulle kuumaa mehua. Sen sijaan pääsen tänään kantamaan sohvaa tänne kämpille, isoa kulmasohvaa. Tämä on kolmas kerros, ei hissiä. Gaad.
Oih, minäkin tahtoisin kisun käsivarsilleni, tai näppiksen päälle tepastelemaan.
Mun kisut kun on siellä Heinolassa, ja sieltä tulee aina puhelua: "Tänäkin yönä mulla oli kaksi mirriä kainalossa..."
Ikävä!!! (siis niitä mirrejä ja kainaloakin)
On niin tukkoinen olokin, että happi loppuu. Olisi kiva jos olisi joku paijaamassa ja kantamassa mulle kuumaa mehua. Sen sijaan pääsen tänään kantamaan sohvaa tänne kämpille, isoa kulmasohvaa. Tämä on kolmas kerros, ei hissiä. Gaad.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
- LillyMunster
- Kitisijä
Tämä menee nyt nuq. Jos ei kuulu aikoihin, niin olen yön aikana tukehtunut eritteisiini.
Kauniita unia kaikille! Minä näen unta, että kehrään ajatukissana siellä kainalossa.
Heippasen hei!
Kauniita unia kaikille! Minä näen unta, että kehrään ajatukissana siellä kainalossa.
Heippasen hei!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
hebuli kirjoitti:vähän aah-olo deiteistä, jos tiedätte. Samanlainen olo kuin jos olisi just saanut tetanus-piikistä.

...
Kerrankin pääsen sanomaan, että kyllä tiedän!!! Muistan elävästi, miltä tuntui kun tapasin nykyisen poikaystäväni.hebuli kirjoitti:mutta vielä vähän aah-olo deiteistä, jos tiedätte.

EDIT: Ja voihan tähän samaan laittaa muutkin kuulumiset. Huomenna vika päivä aikaa tehdä pääsykoetehtäviä, mutta mäpäs olenkin jo onneksi loppusuoralla. Itse asiassa nuo kirjalliset meni kivuttomammin kuin kuvittelin.
Palkitsin itseni suklaajätskillä, mutta eipä se kovin hyvältä maistunut, kun katsoin samalla Honkasalon Melancholian 3 huonetta.

"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Teksi mieli kaljaatia, mutta onneksi ei ole.nokkaelain kirjoitti:Pullo olutta kädessä. Ja vielä tähän aikaan yöstä, hui. Mutta kuten joku totesi, KITYläisillä on kummallinen tarve kertoa jokaisesta nautitusta etanoliannoksesta.
Suu on ollut kohtalaisen puhdas hammastarkastuksen jälkeen, kun olen pessyt ja käyttänyt apteekin suuvesiä, hammaslankakin on aika rok

öitä, veljet
- rontti26
- Elämätön Kitisijä
Voi veljet ja siskot,miks unimasa on hylännyt mut?
SieNet on perseestä!
Hitaasti yskähdellen käynnistyvä paskalinko
http://www.silverraven.com/helpfulhints.htm
Hitaasti yskähdellen käynnistyvä paskalinko
http://www.silverraven.com/helpfulhints.htm
kompskomps.aasi kirjoitti:Tampattu. Huh. Yllättävän hupaisaa, joskin jalkapohjat ovat vähän väsyneitä. Vastustin menestyksekkäästi makkaraperunaseireenin kutsua, vaikka kovasti tekikin mieli.
Kaipa sitä nukkumaan pitäisi.
mun jalat kiljuu hoosiannaa, mutta ainoat oikeat kengät baariin on fuckmebootsit. piste. nälkä oli, rahaa ei joten syön kotona voileipää. kiva valmennus oli!

When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
- KisSandra
- Kitisijä
a ja G
Tehän ootte aikaisin lopettaneet.. Ketä kaikia olikaan lopulta messissä?
Mä täällä valvoskelen muuten vaan himassa, vähä suunnittelin et voisin vaiks tiskata ku ei nuQta yhtään mutta en tiiä kehtaanko tuota alkaa näin öiseen aikaan kolistelemaan..
Tehän ootte aikaisin lopettaneet.. Ketä kaikia olikaan lopulta messissä?
Mä täällä valvoskelen muuten vaan himassa, vähä suunnittelin et voisin vaiks tiskata ku ei nuQta yhtään mutta en tiiä kehtaanko tuota alkaa näin öiseen aikaan kolistelemaan..
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Minut onnistui "kebabperunakutsu" voittamaan. En kyllä pannutkaan vastaan kovasti.aasi kirjoitti:Tampattu. Huh. Yllättävän hupaisaa, joskin jalkapohjat ovat vähän väsyneitä. Vastustin menestyksekkäästi makkaraperunaseireenin kutsua, vaikka kovasti tekikin mieli.
Edit: ja noitten muitten kityläisten tamppaamisen aka pölyttämisen kanssa tällä ei ollut mitään tekemistä, valitettavasti.
Oolrait. Kuka tunnstaa siirtäneensä minun matkapuhelimen kelloa tunti eteenpäin viime yönä? Eiku ihan aikuisten oikeesti. Eilen illalla katsoin mokoman kellonaikaa kun mestareiden liigan peli Lyon-Milan alkoi ja se näytti 21.45. Tänä aamuna, sen kummempaa ihmettelemättä, nousen kun tämä kyseinen luuri herättää, suoritan aamurituaalit ja lähden töihin.
Työpaikan portti oli kuitenkin kiinni ja katsottuani läheisen kauppakeskuksen katon kelloa tajusin sen olevan vasta 5:50 eikä 6:50
Voiko olla niin että tämä saksanihme puhelimeksi vaihtoi omatoimisesti kesäaikaan 4 päivää myöhässä? (Itse siirsin ihan manuaalisesti sen kelloa sunnuntaina jo)
Joten joo, vituttaa... haistakaa paskaa!
Työpaikan portti oli kuitenkin kiinni ja katsottuani läheisen kauppakeskuksen katon kelloa tajusin sen olevan vasta 5:50 eikä 6:50

Voiko olla niin että tämä saksanihme puhelimeksi vaihtoi omatoimisesti kesäaikaan 4 päivää myöhässä? (Itse siirsin ihan manuaalisesti sen kelloa sunnuntaina jo)
Joten joo, vituttaa... haistakaa paskaa!

Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan