![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Kertokaa vapaasti kokemuksia kun olette joskus asioineet puhelimetse tai paikan päällä teknisissä kysymyksissä koskien ATK:ta, oli sitten kyse helpdeskiin soittamisesta, tai ATK-kaupassa käyntiä, tai sitten takuupalautusta. Osasiko kaveri hommansa, oliko hän kärsivällinen kuunnellessaan teidän tyhmiä juttuja vai osasiko itsekkään mitään? Eli sana on vapaa.
Sivukysymyksenä toinen issue, koskee internet-palvelutarjoajia tai mikrojen valmistajia (HP, Fujitsu), heillähän on yleensä myös tekninen tuki puhelimetse. Missä teidän mielestä menee raja, mitä he ovat velvollisia tekemään, ja mitä eivät? Mitkä ovat käyttäjän omia ongelmia, jotka eivät heille kuulu? Tai mitä pitäisi tehdä, vaikka ei tehdä. Onko se asiakkaan oma ongelma jos hän ei osaa mitään? Pitäisikö osata, vai itkeä ja maksaa siitä?