KestoHittiKeskiviikko
KestoHittiKeskiviikko
KestoHittiKeskiviikko juolahti alkuviikosta mieleen hyvänä
vkonpäiväketjun nimenä matkalla Englannin opiskeluista bussilla kotiin.
Olen palannut alkuperäisen 3 kuukauden tauon sijasta pidinkin vain Kityttömän Tammikuun.Mutta sain kyllä kuukauden parhaat naurut palstan sisällissodasta,joka yhdistyikin sitten pressanvaaleihin.
Tänään Henkilöstösijoitusyhtiö Celectukseen Työhaastatteluun Toimistoassistentin hommasta,saa toivottaa reilusti onnea sinne,että loppuisi tämä laiskottelu.PusNus kaikille,ihanaa taas kirjoitella tänne kun pitänyt taukoa, mutta hengessä olin koko kityselibaatin ajan mukana,suosittelen
vkonpäiväketjun nimenä matkalla Englannin opiskeluista bussilla kotiin.
Olen palannut alkuperäisen 3 kuukauden tauon sijasta pidinkin vain Kityttömän Tammikuun.Mutta sain kyllä kuukauden parhaat naurut palstan sisällissodasta,joka yhdistyikin sitten pressanvaaleihin.
Tänään Henkilöstösijoitusyhtiö Celectukseen Työhaastatteluun Toimistoassistentin hommasta,saa toivottaa reilusti onnea sinne,että loppuisi tämä laiskottelu.PusNus kaikille,ihanaa taas kirjoitella tänne kun pitänyt taukoa, mutta hengessä olin koko kityselibaatin ajan mukana,suosittelen
Viimeksi muokannut Enthu, 01.02.2006 1:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- LillyMunster
- Kitisijä
Re: KestoHittiKeskiviikko
Peukut pystyssä!! Toivottavasti nappaa!Enthu kirjoitti:
Tänään Henkilöstösijoitusyhtiö Celectukseen Työhaastatteluun Toimistoassistentin hommasta...
Nyt minä menen sänkyyn pyörimään ja toivon unta.
Kauniita unia!
Ja Ihunaa Keksiviikkoa kaikille
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Jep, univelkoja täälläkin. Oikein kun väsyy, voi muutens tuntea kuinka keho tavallaan nukkuu (ruumiinlämpö ja pulssi laskee, horrokseen päin menoa..) vaikka itse pysyisi hereillä.Geetzu kirjoitti:Hemmetti, ei vaan unimatti mua löydä ei. Velkoja olisi niin saatanasti, mutta ei anna mun maksella!!!!11
Joskus jos on oiiiikeeein väsy, voi kehosta ihon pinnalta aistia myös ns. unituoksun. Menin kerran kysymään yhdeltä tutulta että "eikös olekin jännä ilmiö se väsyneen "unituoksu" " mutta sain osaksein täyttä ihmetystä.. "Eihän sellaista ole! "
Luulin että muutkin olisvat huomanneet saman asian. Erehdyin jälleen ja leimauduin tutun silmissä auttamattomasti friikiksi unituoksujuttuineni. Ennemmin tai myöhemmin se olisi kuitenkin käynyt.
Onko teistä kukaan huomannut ko. unituoksuasiaa?
En kyllä ole itsestäni sitä löytänyt mutta öisin kun herää ja käpertyy toisen selkään kiinni, työntää nenän niskakuoppaan... Niin silloin tuoksuu uni. Ja se uni tarttuu. Paitsi nyt, byäääääääääääääääääääääääääh.HellBell kirjoitti:Onko teistä kukaan huomannut ko. unituoksuasiaa?
Koirien tassut tuoksuu taivaalliselle niiden uniessa / just herätessä. Mun vauvapieni tuoksuu ihanalle myös. Maailman parhaita hajuja.
Esitin sen vähän liian avarasti - tarkoitin sillä unituoksulla sitä poikkeustapausta, joka ei aiheuta " nukutun yön unituoksua" eli unituoksua _varsinaisista_ nukkumisista vaan nimenomaan aiheuttaa unituoksua oikein väsyneen ihmisen ihon pintaan ja ei siten ole varsinaisesta nukkumisesta aiheutuvaa vaan kehon uinumisesta muuten hereillä olevassa persoonassa.Geetzu kirjoitti:
En kyllä ole itsestäni sitä löytänyt mutta öisin kun herää ja käpertyy toisen selkään kiinni, työntää nenän niskakuoppaan... Niin silloin tuoksuu uni. Ja se uni tarttuu. Paitsi nyt, byäääääääääääääääääääääääääh.
Koirien tassut tuoksuu taivaalliselle niiden uniessa / just herätessä. Mun vauvapieni tuoksuu ihanalle myös. Maailman parhaita hajuja.
Poikkeustapauksen eli hereillä olevan mutta keholtaan nukkuvan ihmisen ihon unituoksu on erilaista kuin varsinaisesti nukkuvan ihmisen unituoksu. Edellinen on happamempaa ja jälkimmäinen makeampaa.
Koirilla on tosiaan myös omat unituoksunsa/lemunsa - onneksi ton hullun meksikaanon unipössis on hyvän hajuista. Nuuhkaisen sitä samalla kun hyvänyönsuukotan sitä ukkelia päähän.Exsat kirjoitti: Uninen mopsi haisee pahalle. Joskus hoidin kaverin mopseja viikonlopun yli, ja molemmat nukkuivat kanssani samassa makuuhuoneessa..
Juu, samoin tai ainakin osittain samoin; nuuhkaisin toista kättä ja se on selvissä unituoksuvaiheissa kun taas toinen käsi lemuaa aamulla käyttämälleni suihkugeelille. :)Geetzu kirjoitti: *haistelee*
Haisen pahalle. Taitaa olla unipesun aika. :]
Hyviä öitä kaikille unikeoille!
Viimeksi muokannut HellBell, 01.02.2006 2:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Huomenta!
Hitsin kity oli jumissa koko aamun. Arvatkaa mitä tekemistä mulla oli töissä ensimmäisen tunnin aikana? Ei mitään. Ei ole elämää ei..
Eilisen iltavuoron jälkeen aamuvuoro tuntuu tuskalta. Tahtois vaan kotiin nukkumaan. Onneksi Pommac on namia!
Hitsin kity oli jumissa koko aamun. Arvatkaa mitä tekemistä mulla oli töissä ensimmäisen tunnin aikana? Ei mitään. Ei ole elämää ei..
Eilisen iltavuoron jälkeen aamuvuoro tuntuu tuskalta. Tahtois vaan kotiin nukkumaan. Onneksi Pommac on namia!
The great club outshines the individual, always and forever.
Huomenta. Eilinen vapaa oli loppujenlopuks aivan ihana. Siksipä tuntuukin taas niiiiin kurjalta olla töissä.
Työtehtävät ja toimipiste ei oo selvinnyt vieläkään ja kukaan ei kerro mulle mitään. Sain just kuulla et meillä on tänään palaveri. Asiasta oli päätetty maanantaina, jolloin mä olin töissä. Hyvin taas tieto kulkee..
Yritän olla positiivinen, mutta vaikeelta taas tuntuu..
Onneks on ihanat ystävät ympärillä ketkä jaksaa olla lähellä ja kuunnella, huonoinakin päivinä.
Työtehtävät ja toimipiste ei oo selvinnyt vieläkään ja kukaan ei kerro mulle mitään. Sain just kuulla et meillä on tänään palaveri. Asiasta oli päätetty maanantaina, jolloin mä olin töissä. Hyvin taas tieto kulkee..
Yritän olla positiivinen, mutta vaikeelta taas tuntuu..
Onneks on ihanat ystävät ympärillä ketkä jaksaa olla lähellä ja kuunnella, huonoinakin päivinä.
JEEEEEE! Kiitos neiti positiivinen kun muistutit noinkin tärkeästä ihanuudesta, minkä lumi mahdollistaa! Viikonlopuks pakko lähteä maalle. Mä tartten uuden pulkankin, vanha meni riksrakspoks kiven takia. Ja läskin perseeni.Elppis kirjoitti:Abua, ulkona tulee lunta enemmän kuin laki sallii Ennusteen mukaan pyryn pitäisi jatkua ainakin huomiseen asti, kääk!
Mutta hyvä puoli tässä on se, että pääsee PULKKAMÄKEEN!
Huomenta. Näyttääpä pahasti siltä, että joudun lykkäämään loppuviikon työtkin ja jatkamaan kotona oleilua. Olo on edelleen huono ja imusolmukkeet turvoksissa. Onneksi sentään vkonloppuna voi siirtyä poikaystävälle potemaan...
On se muuten kumma. Mun päivän kohokohta on suunnilleen se kun puhumme puhelimessa, mutta se ei ole kuitenkaan juuri mistään kotoisin, koska eihän mulle täällä mitään tapahdu. Eikä ole siis mitään sanottavaa.
Tylsää, on tylsää, on tylsää, on tylsää.
On se muuten kumma. Mun päivän kohokohta on suunnilleen se kun puhumme puhelimessa, mutta se ei ole kuitenkaan juuri mistään kotoisin, koska eihän mulle täällä mitään tapahdu. Eikä ole siis mitään sanottavaa.
Tylsää, on tylsää, on tylsää, on tylsää.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Kyllä sä pärjäät. Mitäs jos tekisit niin, että ottaisit itsellesi esimiesroolin näin heti alkuun, ja käppäilisit pitkin toimistoa moittien tai kiittäen ihmisiä työpanoksesta, huomauta virheistä ja taukojen pituuksista, leiki kulunvalvontaa, marmata kahvitahroista ja siitä, että firman paperia printataan ihan turhaan.kid kirjoitti: Onneks on ihanat ystävät ympärillä ketkä jaksaa olla lähellä ja kuunnella, huonoinakin päivinä.
The great club outshines the individual, always and forever.