Vaikka en kalsarellani ryypiskele kotosalla, voin käydä täällä välillä raportoimassa stay up-sukkieni ylhäällä pysymisestä. Valahdus on edessä, mutta kuinka pian?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Kämppä imuroitu, lattiat pesty, toinen koneellinen pyykkiä menossa ja astianpesukone vetelee viimeistä ohjelmaosiota. Punkkua mennyt vasta ½ lasia. Mitä vit??
Kämppä imuroitu, lattiat pesty, toinen koneellinen pyykkiä menossa ja astianpesukone vetelee viimeistä ohjelmaosiota. Punkkua mennyt vasta ½ lasia. Mitä vit??
Virhe. Suuri erhe.
D.A.D.n kokoelma on muuten kunkku!
Ja kaikki tuo 40 minuutissa? Tuu meillekin siivoomaan!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Mä taidan vähän peesailla muita kalsarisankareita. Laatikko Kumalaa odottaa pääsevänsä tuottamaan huumaavaa humalaa. Taidan kuitenkin ensin käydä vähän uimassa...
Mun stay upit on vieläkin ylhäällä, ei ne ehkä sittenkään putoa tänään. Kuudesta asti olen viettänyt pikkujouluja työkavereitten kera syöden ja juoden. Pitäiskö piruuttaan jättään pikkuhousut pois loppuillaksi?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Lolita kirjoitti:Mun stay upit on vieläkin ylhäällä, ei ne ehkä sittenkään putoa tänään. Kuudesta asti olen viettänyt pikkujouluja työkavereitten kera syöden ja juoden. Pitäiskö piruuttaan jättään pikkuhousut pois loppuillaksi?
Vaikuttaa siltä että SinkkuMatti on jo sammunut, joten vastaan hänen äänellä; Jätä pois jo. Sukat, nauhat, Stay Downit ja pikkarit. Vienti on taattua!
Kersat nukkuvat ja heikompi astia pikkujouluissa, mikä rauha. Taustalla kuuluu ainoastaa tietokoneen tasainen hurina. Avaanpa toisen Kukon ja lorautan viskilasiin Laphroaig single islay malt 10 yo, nam. Enää tästä rauhasta puuttuu kunnon havannalainen, no on tyydyttävä Moodsiin. Nautinnollista.
HoundDog kirjoitti:Vaikuttaa siltä että SinkkuMatti on jo sammunut, joten vastaan hänen äänellä; Jätä pois jo. Sukat, nauhat, Stay Downit ja pikkarit. Vienti on taattua!
Mut kun se ei oo taattua. Vituttaa ja panettaa. Kännissä olen. Nyt takas juhlimaan.