BB 2014
- James Potkukelkka
- Kitisijä
Re: BB 2014
Ootte melkein sukua julkkikselle! Mun äitiä oli pyydetty tuottajien puolesta BB-taloon, mutta ei lähtenyt. Onneksi.
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Olis kyllä aika julma rangaistus kun äiti kertoisi hiprakassa kaikki pikku-Daven kootut televiisiossa.James Potkukelkka kirjoitti:Ootte melkein sukua julkkikselle! Mun äitiä oli pyydetty tuottajien puolesta BB-taloon, mutta ei lähtenyt. Onneksi.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
- James Potkukelkka
- Kitisijä
No olishan se ihan kauheaa, jos äiti joisi sidukkaa poremmeessa telkkarissa kuukauden. Luojan kiitos ei lähtenyt.
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
-
- Kitisijä
Ja heiluttaisi peittoa köyliöläisen levyseppähitsarin kanssa.James Potkukelkka kirjoitti:No olishan se ihan kauheaa, jos äiti joisi sidukkaa poremmeessa telkkarissa kuukauden. Luojan kiitos ei lähtenyt.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Sunnuntain talk showhun yleisöksi. Pitää vähän yrittää viikon aikana seurata menoa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
-
- Kitisijä
En ole seurannut, vielä. Saa nähdä seuraanko lain.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
- Riemumieli
- Kitisijä
Rumaa ja tyhmää wt-väkeä pienessä tilassa viinaa juoden ja ristiin nussien. Missä ne maapallon tuhoavat avaruusmuukalaiset oikein kuppaavat?
Paras päivä ikinä.
Näin kuvan jostain lihavasta perseestä suihkussa, riitti tämän vuoden BB:stä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
- Diddley Bow
- Kitisijä
En nyt ollenkaan vittuillakseni laita. Vain siksi, että sattuu hipasemaan, ja on hitokseen hieno otos. Levyseppinä hitsaa Vesku Jokinen (Klamydia), Aleksi Laiho (Children Of Bodom) ja jo edesmennyt Tonmi Lillman (mm Lordin Otus).
Who says you need to buy a guitar?
Suomen Big Brotherin vaiettu kääntöpuoli: Monet ex-asukkaat joutuneet psykiatriseen hoitoon
Ehkä pitäisi vaihtaa venäläiseen sallivaan muotoon:
Ehkä pitäisi vaihtaa venäläiseen sallivaan muotoon:
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Venäjällä ihmiset on niin(liian) luonnollisia!
Suomen BB:ssä saa kenkää kun edes puhuu lyömisestä.
Suomen BB:ssä saa kenkää kun edes puhuu lyömisestä.
Pyyhin Netikettiin..