Perttimäisen avuton Tiistai avaus
Re: Perttimäisen avuton Tiistai avaus
How how how! Nyt vähän responssia lapselliseen provoon..
Pyyhin Netikettiin..
Mies haluaa rakentaa mulle terassin. Olishan se kiva, mutta voiko tuollaista "lahjaa" ottaa vastaan muutaman kuukauden jälkeen?
Ihailin tänään upeita, hyvässä alessa olevia tiger of swedenin korkkareita ja ostin (yllättävän sirot) käytännölliset merrelit. Oon jotenkin rikki.
Ihailin tänään upeita, hyvässä alessa olevia tiger of swedenin korkkareita ja ostin (yllättävän sirot) käytännölliset merrelit. Oon jotenkin rikki.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Tuohan on hyvä testi. Jos käyttää surkeita osia ja/tai jälki on paskaa niin paras pistää ukko kiertoon.exsu kirjoitti:Mies haluaa rakentaa mulle terassin. Olishan se kiva, mutta voiko tuollaista "lahjaa" ottaa vastaan muutaman kuukauden jälkeen?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Sori Naiba, perinteinen yhdeksän ja puoli tuntia särkänniemessä takana. Meinasi vähän sataakin välillä, joten tuli neulassakin käytyä.
Came here for school, graduated to the high life
Ensin golfia ja nyt terassi. Ajaakin varmaan Audilla. 

Mersullapa!
*aaltoja*exsu kirjoitti:Mersullapa!
Jatkan, että ellei kyse ole Vitolla ajavasta varastomiehestä tai nuoruudestaan haaveilevasta cla ja a-kuskista tunnen vain yhden ajateltavissa olevan c-mersukuskin koko treen alueella ellei jäsen E ole tehnyt mitä myllyrinne company varoitteli.
Hieno mies kyllä.
Hieno mies kyllä.
Yritätkö nyt väittää, että tunnet henkilökohtaisesti kaikki pirkanmaalaiset mersukuskit? 
Vaikka hieno mies on kyllä, siinä meni oikein. Mut puhutaan edelleen eri tyypistä!

Vaikka hieno mies on kyllä, siinä meni oikein. Mut puhutaan edelleen eri tyypistä!
En, mutta sen ainoan joka ei aja yllä poisluetuilla malleilla ja ikä alkaa kolmosella tunnen.exsu kirjoitti:Yritätkö nyt väittää, että tunnet henkilökohtaisesti kaikki pirkanmaalaiset mersukuskit?

Yritän siis olla vitsikäs, että merkki ei suoranaisesti ole nuoremman kansan suosiossa. Pl. Ylläolevat poikkeukset. Pieleen meni sekin.
^
Eikös tässä asiassa räppärit Cheek ja Elastinen yritä kääntää nuorison päitä johtotähden suuntaan?
Eikös tässä asiassa räppärit Cheek ja Elastinen yritä kääntää nuorison päitä johtotähden suuntaan?
Tanssilattioiden Timanttipora