Puhdas vai likainen lautanen?
Puhdas vai likainen lautanen?
Ravintolaketjusta tuli mieleeni, että täytyykin nyt tehdä tämä erittäin tärkeä gallup. Simppeli kysymys: otatko buffetissa jokaista santsausta varten puhtaan lautasen?
Edit. Kyseessä siis ravintolan buffet, ei mikään kavereiden kesken -buffet tmv.
Edit. Kyseessä siis ravintolan buffet, ei mikään kavereiden kesken -buffet tmv.
Viimeksi muokannut Kreitsu, 11.07.2014 11:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
- Riemumieli
- Kitisijä
Re: Puhdas vai likainen lautanen?
Joskus, joskus en. Matkustajalaivoilla kyllä, koska siellä lautaset viedään nopeasti pois. Kinkkibuffetissa en, koska haluan tukea maahanmuuttajien työskentelyä vähentämällä heidän astianpesuainekustannuksiaan.
Paras päivä ikinä.
Alkuruoka ja pääruoka menee samalta jos vain yksi lautaskoko ja henkilökunta ei hae. Jälkkärit aina uudelta.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
- Diddley Bow
- Kitisijä
Mä nuolen lautasen jokaisen santsauksen välissä!!
Who says you need to buy a guitar?
-
- Kitisijä
Mä ei syö jälkiruokaa joten samalla lautasella menee, mutta kuten tosiaan mainittu paikoissa joissa suuri volyymi korjaamisen suhteen, otan uuden....
Pyyhin Netikettiin..
Can't comment right now, I've got too much shit on my plate.
Moottoritie Töölön läpi ry.
Okei, santasaus oli huono termi. Olisi pitänyt vain kirjoittaa "hakea uuden kierroksen". Kun useinhan ihmiset vissiin maistelevat buffassa eri ruokia eivätkä mätä sitä yhtä ja samaa (ellei ole niin paska valikoima, että on _pakko_ vetää vain sitä yhtä ja samaa) lautastolkulla. Mä tosin ottaisin (ja toivon, että muutkin ottaisivat) silti puhtaan lautasen, koska bakteerit ja kuolaroippeet jne.
"I've learned so much from my mistakes...
No olipa huono kysely.Kreitsu kirjoitti:Okei, santasaus oli huono termi. Olisi pitänyt vain kirjoittaa "hakea uuden kierroksen". Kun useinhan ihmiset vissiin maistelevat buffassa eri ruokia eivätkä mätä sitä yhtä ja samaa (ellei ole niin paska valikoima, että on _pakko_ vetää vain sitä yhtä ja samaa) lautastolkulla. Mä tosin ottaisin (ja toivon, että muutkin ottaisivat) silti puhtaan lautasen, koska bakteerit ja kuolaroippeet jne.
Yleensä syön suoraan käsin höyryastioista enkä siis ota astioita.
Came here for school, graduated to the high life
En ota. En ota uutta tuoppiakaan kun olen kaljalla. Mitäs järkeä siinä olisi.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix