Bluetooth-kytky + 720 €! Varsinainen olympiavokkarihinta on.NuoriDaavid kirjoitti:En kyllä muista, mitä olisi maksanut. Ei ole sisäistä hands freetä. Tarkka ovh oli 96. Olishan sen toki voinut raksia ennenmmin kuin esim. vetokoukun, jota en ole käyttänyt kertaakaanmasa kirjoitti:
Woot? Sadan tonnin auto eikä integroitua HF:ää. Iskikö sisäinen juutalainen tilausta tehdessä?
Pienten harmitusten ketju
Re: Pienten harmitusten ketju
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
- Viestit: 14469
- Liittynyt: 12.05.2011 8:48
Re: Pienten harmitusten ketju
No joo. En mä 720:a maksa integroidusta bluetoothista.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Re: Pienten harmitusten ketju
NuoriDaavid kirjoitti:No joo. En mä 720:a maksa integroidusta bluetoothista.
Kallista on. Esim Golffissa 304 euron lisähintaan saa:
Radiojärjestelmä Composition Media Bluetooth
Kosketusvärinäyttö 5,8". CD- ja MP3-toisto, AUX-IN- ja
USB-liitin, SD-muistikorttipaikka. 4x20 W, 8
kaiutinelementtiä. M
Re: Pienten harmitusten ketju
Kyllähän noita erilaisia varustepaketteja saa useimpiin malleihin. Pelkästä BT:stä kyllä törkyhinta, mutta ei se ole tyhmä joka myy vaan se joka maksaa. Business -mallien pitäisi kyllä tänä päivänä pitää automaagisesti bluetooth, ihan posketonta ettei aina ole. Siru itsessään on halba kuin saippua ja ei ne muut vermeet kauhaesti voi maksaa. Todellä hölmöä parantaa liikenneturvallisuutta vitunmoisilla virityksillä ja sitten simppeli HF jonka puute oikeasti tuottaa kolareita ja ulosajoja uupuu.masa kirjoitti:NuoriDaavid kirjoitti:No joo. En mä 720:a maksa integroidusta bluetoothista.
Kallista on. Esim Golffissa 304 euron lisähintaan saa:
Radiojärjestelmä Composition Media Bluetooth
Kosketusvärinäyttö 5,8". CD- ja MP3-toisto, AUX-IN- ja
USB-liitin, SD-muistikorttipaikka. 4x20 W, 8
kaiutinelementtiä. M
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
- Viestit: 14469
- Liittynyt: 12.05.2011 8:48
Re: Pienten harmitusten ketju
^saattaisi olla ihan viksu hankinta. Ajan tosin niin vähän. Mutta tietysti henkikin voi lähteä vain kerran
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
- Viestit: 14469
- Liittynyt: 12.05.2011 8:48
Re: Pienten harmitusten ketju
Toihan vaikuttaa tosiaan hyvältä laitteelta. En tuosta verkkokaupan kuvasta tajunnut, että asennetaan häikäisysuojaan:
http://tekniikanmaailma.fi/kuva-ja-aani ... tinpuhelin
http://tekniikanmaailma.fi/kuva-ja-aani ... tinpuhelin
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Re: Pienten harmitusten ketju
Ei se yliohjautunut, teit vaan kahdeksankymmentäluvulta tutun korjausmuuvsin. Autot on muuttuneet, armas Taavetti. Sinä käännät rattia sinne minne haluat auton menevän, auto hoitaa loput.NuoriDaavid kirjoitti:No en tätä terminologiaa nyt tunne. Eli sulkiessani kännyä ajauduin sohjossa olevasta urasta vasemmelle ja auto lähti sohjoliirrossa kohti vasemmalla olevaa kaidetta. Käänsin rattia oikealle. Seuraavaksi auto yliohjautui oikealle ja meinasin törämätä oikealla olevaan autoon.
Work like a captain, play like a pirate.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
- Viestit: 14469
- Liittynyt: 12.05.2011 8:48
Re: Pienten harmitusten ketju
Jaa-a. Auto oli matkalla kohti vasemmalla olevaa kaidetta eli käänsin rattia oikealle. Tuskin tämä on 80-luvusta muuttunut?
Se on muuttunut, että 80-luvulla olisin ehkä päätynyt kaiteeseen, mutta nyt ajonvakausjärjestelmä varmaankin jarrutti oikeaa (etu?)rengasta, jotta sai auton kääntymään sinne, minne ratti osoitti. Voi kyllä olla, että olisi pitänyt kääntää vähemmän, mutta kun ollaan menossa motarilla kohti kaidetta, niin helposti rattia tulee käännettyä liikaa
Se on muuttunut, että 80-luvulla olisin ehkä päätynyt kaiteeseen, mutta nyt ajonvakausjärjestelmä varmaankin jarrutti oikeaa (etu?)rengasta, jotta sai auton kääntymään sinne, minne ratti osoitti. Voi kyllä olla, että olisi pitänyt kääntää vähemmän, mutta kun ollaan menossa motarilla kohti kaidetta, niin helposti rattia tulee käännettyä liikaa
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
-
- Kitisijä
- Viestit: 7640
- Liittynyt: 15.08.2005 0:29
Re: Pienten harmitusten ketju
Mutta kovaa ja ilman käsiä!NuoriDaavid kirjoitti: Ajan tosin niin vähän.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
- Viestit: 14469
- Liittynyt: 12.05.2011 8:48
Re: Pienten harmitusten ketju
Laatu korvaa määrän!sivustahuutaja kirjoitti:Mutta kovaa ja ilman käsiä!NuoriDaavid kirjoitti: Ajan tosin niin vähän.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Re: Pienten harmitusten ketju
Ei se nyt ihan noinkaan mene. Kyllähän sen auton ensin pitää yli- tai aliohjautua, ennenkuin sensorit kykenevät havaitsemaan että auto yli- tai aliohjautuu, ja sinä aikana kun niin käy, se auto helposti sen 5 astetta kulkusuuntaansa muuttaa, jonka vuoksi alkaa olla jo ratin takana kiire hakea talvikeleissä uutta suuntimaa. Toki ajonvakaudenhallintajärjestelmät yleensä estävät ettei auto yliohjaa oman akselinsa ympäri (ts. lähde kunnon spinningille), mutta kyllä se edelleen on kuskin tehtävänä osoittaa etupyörät oikeaan suuntaan sen jälkeenkin kun se auto on sen 5 astetta karannut halutusta suunnasta siihen pieneen luistoonsa, jota ympärillä kuuluva raksuttelu on korjailemassa. Eli korjausliikkeitä ratin takana tarvitaan, ja teknisesti katsottuna tuo korjausliike on luistoa korjaava vastaohjausliike, vaikka luisto jääkin pienemmäksi kuin ilman luistonhallintajärjestelmää.Vesper kirjoitti:Ei se yliohjautunut, teit vaan kahdeksankymmentäluvulta tutun korjausmuuvsin. Autot on muuttuneet, armas Taavetti. Sinä käännät rattia sinne minne haluat auton menevän, auto hoitaa loput.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
-Hit it.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
- Viestit: 14469
- Liittynyt: 12.05.2011 8:48
Re: Pienten harmitusten ketju
nih!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Re: Pienten harmitusten ketju
Oikeastaan nimestäkin voi päätellä jotain: Luistonhallintajärjestelmä vs. Luistonestojärjestelmä
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
-Hit it.
Re: Pienten harmitusten ketju
Eikö ElektroninenVakaudenHallinta hallinnut tarpeeksi? Olisi kai pitänyt olla AktiivinenLuistonHallinta...MrM kirjoitti:Oikeastaan nimestäkin voi päätellä jotain: Luistonhallintajärjestelmä vs. Luistonestojärjestelmä
Came here for school, graduated to the high life
Re: Pienten harmitusten ketju
Aktiivinen ajonautinnonestojärjestelmä.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
-Hit it.
- Pulkannaru
- Kitisijä
- Viestit: 4792
- Liittynyt: 28.07.2008 22:31
- Paikkakunta: Jäässä
Re: Pienten harmitusten ketju
Eiköhän ND:n autossa oikea termi ole " ESP-ajonvakautusjärjestelmä" ?
Eli vakauttaa luistamaan/heittelemään lähteneen auton - tai ainakin yrittää.
Eli vakauttaa luistamaan/heittelemään lähteneen auton - tai ainakin yrittää.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Re: Pienten harmitusten ketju
- Hallitsitko luistosi?
- En, mutta vakautin ajoni liukkailla.
(ESP-ajonvakautusjärjestelmä: järjestelmä, joka vakauttaa luistamaan/heittelemään lähteneen auton - tai ainakin yrittää)
- En, mutta vakautin ajoni liukkailla.
(ESP-ajonvakautusjärjestelmä: järjestelmä, joka vakauttaa luistamaan/heittelemään lähteneen auton - tai ainakin yrittää)
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
-Hit it.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
- Viestit: 14469
- Liittynyt: 12.05.2011 8:48
Re: Pienten harmitusten ketju
Ostinkin tän:
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/ ... utokaiutin
Päädyin tähän kun tässä on automaattinen käynnistyminen liikesensorilla. Sitten sammuttaa itsensä, jos ei huomaa bluetoothia. Tuntuu olevan toimiva peli. Lisäksi tässä oli plussaa 40 vrk:n stand by aika.
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/ ... utokaiutin
Päädyin tähän kun tässä on automaattinen käynnistyminen liikesensorilla. Sitten sammuttaa itsensä, jos ei huomaa bluetoothia. Tuntuu olevan toimiva peli. Lisäksi tässä oli plussaa 40 vrk:n stand by aika.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Re: Pienten harmitusten ketju
Jos saat espllä varustetun auton lepikkoon et olisi kyllä sitä muutenkaan pelastanut. Juu, tietty vastaohjauksella voi koettaa harhauttaa ajonvakautusta luulemaan että haluatkin ajaa metsään... Asiakashan on aina oikeassa, tietty ainakaan rellun säädöillä ei onnistu sekään.
Came here for school, graduated to the high life
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
- Viestit: 14469
- Liittynyt: 12.05.2011 8:48
Re: Pienten harmitusten ketju
Mikä sun mielestäsi on oikea tapa toimia, jos auto on sohjoliirrossa matkalla kohti motarin vasemmalla puolelle olevaa kaidetta?exPertti kirjoitti:Jos saat espllä varustetun auton lepikkoon et olisi kyllä sitä muutenkaan pelastanut. Juu, tietty vastaohjauksella voi koettaa harhauttaa ajonvakautusta luulemaan että haluatkin ajaa metsään... Asiakashan on aina oikeassa, tietty ainakaan rellun säädöillä ei onnistu sekään.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Re: Pienten harmitusten ketju
kääntää ronskimmin toivottuun suuntaan ja luottaa sähköaivoihin. Tuo tasainen jokapyörän luisu tuntuu olevan saksalaismerkkien "urheilullisesti" säädetyille espeille hankala, Audi ei ole ainut. Järjestelmä pitää herättää, että nyt on hätä.
Kai sinussa on sen verran pikkupoikaa, että testaat sitä jossakin tyhjällä liukkaalla parkkipaikalla ensin.
Kai sinussa on sen verran pikkupoikaa, että testaat sitä jossakin tyhjällä liukkaalla parkkipaikalla ensin.
Came here for school, graduated to the high life
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
- Viestit: 14469
- Liittynyt: 12.05.2011 8:48
Re: Pienten harmitusten ketju
Mulle on nyt epäselvää, olemmeko jostain asiasta eri mieltäexPertti kirjoitti:kääntää ronskimmin toivottuun suuntaan ja luottaa sähköaivoihin..
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Re: Pienten harmitusten ketju
Dunno.NuoriDaavid kirjoitti:Mulle on nyt epäselvää, olemmeko jostain asiasta eri mieltäexPertti kirjoitti:kääntää ronskimmin toivottuun suuntaan ja luottaa sähköaivoihin..
Came here for school, graduated to the high life