Woot? Sadan tonnin auto eikä integroitua HF:ää. Iskikö sisäinen juutalainen tilausta tehdessä?
En kyllä muista, mitä olisi maksanut. Ei ole sisäistä hands freetä. Tarkka ovh oli 96. Olishan sen toki voinut raksia ennenmmin kuin esim. vetokoukun, jota en ole käyttänyt kertaakaan
Bluetooth-kytky + 720 €! Varsinainen olympiavokkarihinta on.
NuoriDaavid kirjoitti:No joo. En mä 720:a maksa integroidusta bluetoothista.
Kallista on. Esim Golffissa 304 euron lisähintaan saa:
Radiojärjestelmä Composition Media Bluetooth
Kosketusvärinäyttö 5,8". CD- ja MP3-toisto, AUX-IN- ja
USB-liitin, SD-muistikorttipaikka. 4x20 W, 8
kaiutinelementtiä. M
Kyllähän noita erilaisia varustepaketteja saa useimpiin malleihin. Pelkästä BT:stä kyllä törkyhinta, mutta ei se ole tyhmä joka myy vaan se joka maksaa. Business -mallien pitäisi kyllä tänä päivänä pitää automaagisesti bluetooth, ihan posketonta ettei aina ole. Siru itsessään on halba kuin saippua ja ei ne muut vermeet kauhaesti voi maksaa. Todellä hölmöä parantaa liikenneturvallisuutta vitunmoisilla virityksillä ja sitten simppeli HF jonka puute oikeasti tuottaa kolareita ja ulosajoja uupuu.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
NuoriDaavid kirjoitti:No en tätä terminologiaa nyt tunne. Eli sulkiessani kännyä ajauduin sohjossa olevasta urasta vasemmelle ja auto lähti sohjoliirrossa kohti vasemmalla olevaa kaidetta. Käänsin rattia oikealle. Seuraavaksi auto yliohjautui oikealle ja meinasin törämätä oikealla olevaan autoon.
Ei se yliohjautunut, teit vaan kahdeksankymmentäluvulta tutun korjausmuuvsin. Autot on muuttuneet, armas Taavetti. Sinä käännät rattia sinne minne haluat auton menevän, auto hoitaa loput.
Jaa-a. Auto oli matkalla kohti vasemmalla olevaa kaidetta eli käänsin rattia oikealle. Tuskin tämä on 80-luvusta muuttunut?
Se on muuttunut, että 80-luvulla olisin ehkä päätynyt kaiteeseen, mutta nyt ajonvakausjärjestelmä varmaankin jarrutti oikeaa (etu?)rengasta, jotta sai auton kääntymään sinne, minne ratti osoitti. Voi kyllä olla, että olisi pitänyt kääntää vähemmän, mutta kun ollaan menossa motarilla kohti kaidetta, niin helposti rattia tulee käännettyä liikaa
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Vesper kirjoitti:Ei se yliohjautunut, teit vaan kahdeksankymmentäluvulta tutun korjausmuuvsin. Autot on muuttuneet, armas Taavetti. Sinä käännät rattia sinne minne haluat auton menevän, auto hoitaa loput.
Ei se nyt ihan noinkaan mene. Kyllähän sen auton ensin pitää yli- tai aliohjautua, ennenkuin sensorit kykenevät havaitsemaan että auto yli- tai aliohjautuu, ja sinä aikana kun niin käy, se auto helposti sen 5 astetta kulkusuuntaansa muuttaa, jonka vuoksi alkaa olla jo ratin takana kiire hakea talvikeleissä uutta suuntimaa. Toki ajonvakaudenhallintajärjestelmät yleensä estävät ettei auto yliohjaa oman akselinsa ympäri (ts. lähde kunnon spinningille), mutta kyllä se edelleen on kuskin tehtävänä osoittaa etupyörät oikeaan suuntaan sen jälkeenkin kun se auto on sen 5 astetta karannut halutusta suunnasta siihen pieneen luistoonsa, jota ympärillä kuuluva raksuttelu on korjailemassa. Eli korjausliikkeitä ratin takana tarvitaan, ja teknisesti katsottuna tuo korjausliike on luistoa korjaava vastaohjausliike, vaikka luisto jääkin pienemmäksi kuin ilman luistonhallintajärjestelmää.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Eiköhän ND:n autossa oikea termi ole " ESP-ajonvakautusjärjestelmä" ?
Eli vakauttaa luistamaan/heittelemään lähteneen auton - tai ainakin yrittää.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Päädyin tähän kun tässä on automaattinen käynnistyminen liikesensorilla. Sitten sammuttaa itsensä, jos ei huomaa bluetoothia. Tuntuu olevan toimiva peli. Lisäksi tässä oli plussaa 40 vrk:n stand by aika.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Jos saat espllä varustetun auton lepikkoon et olisi kyllä sitä muutenkaan pelastanut. Juu, tietty vastaohjauksella voi koettaa harhauttaa ajonvakautusta luulemaan että haluatkin ajaa metsään... Asiakashan on aina oikeassa, tietty ainakaan rellun säädöillä ei onnistu sekään.
exPertti kirjoitti:Jos saat espllä varustetun auton lepikkoon et olisi kyllä sitä muutenkaan pelastanut. Juu, tietty vastaohjauksella voi koettaa harhauttaa ajonvakautusta luulemaan että haluatkin ajaa metsään... Asiakashan on aina oikeassa, tietty ainakaan rellun säädöillä ei onnistu sekään.
Mikä sun mielestäsi on oikea tapa toimia, jos auto on sohjoliirrossa matkalla kohti motarin vasemmalla puolelle olevaa kaidetta?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
kääntää ronskimmin toivottuun suuntaan ja luottaa sähköaivoihin. Tuo tasainen jokapyörän luisu tuntuu olevan saksalaismerkkien "urheilullisesti" säädetyille espeille hankala, Audi ei ole ainut. Järjestelmä pitää herättää, että nyt on hätä.
Kai sinussa on sen verran pikkupoikaa, että testaat sitä jossakin tyhjällä liukkaalla parkkipaikalla ensin.