Lauantai, aamuvuorolauantai.
- Haemaeraemies
- Kitisijä
Lauantai, aamuvuorolauantai.
Kuten otsikko sanoo, suolakaivoksella 07 alkaen. Joo, oisin ehkä jääny nukkumaan mielummin, mut minkäs teet.
Huomenta kaikille vapaille olioille.
Huomenta kaikille vapaille olioille.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
-
- Kitisijä
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
- McJanne
- Kitisijä
Tänään on vähän kevyempi päivä, puolentoistatunnin treenivetovuoro, siihen perään puolentoista tunnin säbäpallismit ja illalla tunnin lenkki.
Hassua, paino jojottaa nyt alaspäin kun lopetin kreatiinijauhot. 87->90->86 atm.
Maanantaista kahden viikon nesteenpoisto muodikkaasti kedon karppeja syöden eiku mikäsenytoli, sit pitäs olla ja melko liki ottelupainoa (<71kg). Pari kuukautta räjähtävää voimaa ja huhtikuussa ainoastaan herkistelyä ja keveitä otteluteknikkaharjoitteita.
Tästä on Jannen kevät tehty.
Hassua, paino jojottaa nyt alaspäin kun lopetin kreatiinijauhot. 87->90->86 atm.
Maanantaista kahden viikon nesteenpoisto muodikkaasti kedon karppeja syöden eiku mikäsenytoli, sit pitäs olla ja melko liki ottelupainoa (<71kg). Pari kuukautta räjähtävää voimaa ja huhtikuussa ainoastaan herkistelyä ja keveitä otteluteknikkaharjoitteita.
Tästä on Jannen kevät tehty.
Kirjoitan tätä alasti
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
- Pulkannaru
- Kitisijä
Mönkkäriajoksi riitti 400m/30min metsässä. Lunta on polveen saakka ja välillä vielä 20cm enemmän. Eteenpäin mentiin kunhan mönkkä oli ensin kaivanut otteen maanpinnasta saakka. Ilman ketjuja ei olisi onnistunut, koskapa nytkin eteneminen oli tuskaisan hidasta kaasu pohjassa ja pienemmällä kaasutuksella syvimmissä kohdissa ei liikkunut lainkaan.
Telat ois pop, mutta kunnollisten ovh on liki 7ke
Toisaalta.. sitten oiskin jo varusteineen 30ke yhdistelmä
Telat ois pop, mutta kunnollisten ovh on liki 7ke

Toisaalta.. sitten oiskin jo varusteineen 30ke yhdistelmä

Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
- Kitinän uhri