Vuoden vika Tiistai
Vuoden vika Tiistai
Konttorilla, jihaa!
Nyt ei ole räkää pää täys, mutta kurkku tuntuu halkeavan.
Nyt ei ole räkää pää täys, mutta kurkku tuntuu halkeavan.
Ruokalan kalapuikko Pena
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
- Pulkannaru
- Kitisijä
Alkuvuoden kilsakorvauslasku lähti matkaan. Ei ollut paljoa ajoa (+muita kuluja), tulee vaan vajaa 4000€. Mutta hyvin tuolla jo vuoden eka viikko alkaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Mielenkiintoista, miten lämpötila voi pudota 4 astetta muutamassa minuutissa:urpiainen kirjoitti:Aamulla lämpömittari näytti ulkolämpötilaksi 9,5 astetta. Me ollaan saatu Hollannin talvi, paitsi pimeämpänä.
http://ilmatieteenlaitos.fi/saa/Espoo
onkohan tuo todellista vai joku bugi?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
No nyt en tiedä mitä ajatella. Kaveri soitti ja kysyi lähdenkö mukaan poikkee kaupoilla, vastasin että mikäs siinä. Kehu että pitäs emolle ostaa synttärilahjaa, kysyin että mitäs meinasit ja sitten meninkin kokolailla hämilleni ja hiljaiseksi...vastaus oli meinaan että alusvaatteita.
Tästähän tulee varmasti hauskaa.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
-
- Kitisijä
Kutsuuko se vaimoaan emoksi vai menettekö ostamaan kaverisi mutsille alusvaatteita?!!Nergal kirjoitti:No nyt en tiedä mitä ajatella. Kaveri soitti ja kysyi lähdenkö mukaan poikkee kaupoilla, vastasin että mikäs siinä. Kehu että pitäs emolle ostaa synttärilahjaa, kysyin että mitäs meinasit ja sitten meninkin kokolailla hämilleni ja hiljaiseksi...vastaus oli meinaan että alusvaatteita.
edit: vai onko kyseessä joku teinipeikko??!
Viimeksi muokannut Vesper, 27.12.2011 15:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Work like a captain, play like a pirate.
Osuu ajallisesti aamun sadekuuroon. Tuli vettä ja rakeita urakalla vähän aikaa.NuoriDaavid kirjoitti: Mielenkiintoista, miten lämpötila voi pudota 4 astetta muutamassa minuutissa:
http://ilmatieteenlaitos.fi/saa/Espoo
onkohan tuo todellista vai joku bugi?
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
But only because we thought
That everything good always would remain
Ei kun minä kutsun sitä emoksi koska on tuore äiti. Piti oikein miettiä niin ei mulla ole teinejä ystävinä jos henkisesti vajukkeja hevareita ei lasketa. Veikkaan että jätkä ostaa fiksuna lahjakortin ja ei vaan tiedä mihin se pitää ostaa ja minkähintanen. Se on se kauppa siinä sokkarin nurkilla, sen mie muistan mutta nimeä en.Vesper kirjoitti:Kutsuuko se vaimoaan emoksi vai menettekö ostamaan kaverisi mutsille alusvaatteita?!!
edit: vai onko kyseessä joku teinipeikko??!
Change?Nergal kirjoitti:Veikkaan että jätkä ostaa fiksuna lahjakortin ja ei vaan tiedä mihin se pitää ostaa ja minkähintanen. Se on se kauppa siinä sokkarin nurkilla, sen mie muistan mutta nimeä en.
Itse ostaisin ennemmin vaikka sinne Sokkarille, laajempi merkkivalikoima.
Juurikin tuo.Vesper kirjoitti:Change?
Toi tuli mieleen koska lapsonen syntyi joku 3 viikkoa sitten, jos en väärin muista niin tuosta liikkeestä saa mittojen mukaan liivejä tai jotain sinnepäin. Kunhan uunoilen, katsoo nyt mitä tuo yksi meinaa.
En tajua yhtään. Työnantajalla on ehdoton informaatioylivoima ja verotiedot ovat ensiarvoisan tärkeää tiedustelutietoa.NuoriDaavid kirjoitti: Melko noloa!
Oli kertakaikkisen silmät avaava käynti. Käynnin pohjalta huomasin tarvitsevani 2000e kuussa lisää.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Hitto kun sain tämän vasta nyt. Olisinhan mä voinut sen tietty maksaa siinä sivussa!Vesper kirjoitti:Maksa mun loput mätkyt samalla!!elco kirjoitti:Nyt lähden verovirastoon tutustumaan tuttavien, kolleegoiden, kilpailijoiden ja vihollisten verotietoihin.
Masturbation is for the poor.
Kulta!elco kirjoitti:Hitto kun sain tämän vasta nyt. Olisinhan mä voinut sen tietty maksaa siinä sivussa!Vesper kirjoitti:Maksa mun loput mätkyt samalla!!elco kirjoitti:Nyt lähden verovirastoon tutustumaan tuttavien, kolleegoiden, kilpailijoiden ja vihollisten verotietoihin.

Ps. ne on huomennakin auki!