Aatonaatto perjantai
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Aatonaatto perjantai
Viimeinkin kekkasin, mitä ostan itselleni joululahjaksi. Tää odottaa hakemista Jätkäsaaressa
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/55268/dfbvq
Tähän asti oon käyttänyt kommarin navia, mutta kun vaihdan Lumiaan kohta niin tää on järkiostos. Kommari pysyy kojelaudalla avattuna hyvin, tavallisen muotoinen kapula vaatisi ajoneuvotelineen. Ja kyllä oikea navi on aina parempi.
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/55268/dfbvq
Tähän asti oon käyttänyt kommarin navia, mutta kun vaihdan Lumiaan kohta niin tää on järkiostos. Kommari pysyy kojelaudalla avattuna hyvin, tavallisen muotoinen kapula vaatisi ajoneuvotelineen. Ja kyllä oikea navi on aina parempi.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
-
- Kitisijä
- Pulkannaru
- Kitisijä
No voihan nyt saatana.Bluntly kirjoitti:Korjaamo antoi joululahjaksi 780€:n laskun. Jee jee.
Veli olis tehnyt ton parilla satasella viriksenä. Paljos se putki oikein maksoi ja vaihtoiko sen kokonaan?
Kävin käyttämässä perheen Prismassa ja voimat meinas loppua reilun tunnin ryysiksessä. Että hyvää iltaa vaan töihin, taidan vetää troppia pään täyteen että jaksaa. Kolmioita tietystikään voi vetää.
Ruokalan kalapuikko Pena
Aika hyvin sit voineet joutua tekemään kait. Ettei olis vaan kandennut käyttää stidiä? 
Ekan Opelini kanssa meni jakohihna. Sitten hinattiin se firman pihaan ja vapun aikana joku hajoitti lasin ja pöllihattuhyllyn kaiuttimineen siitä.
Silloin meinas stidi käydä. Korjattiin sit lopulta ja myin pois jollain 5 huntilla.

Ekan Opelini kanssa meni jakohihna. Sitten hinattiin se firman pihaan ja vapun aikana joku hajoitti lasin ja pöllihattuhyllyn kaiuttimineen siitä.
Silloin meinas stidi käydä. Korjattiin sit lopulta ja myin pois jollain 5 huntilla.
Ruokalan kalapuikko Pena
-
- Kitinän uhri
Joulu tuli taas tänäkin vuonna ajallaan. Iltaan mahtuu siis 20 tax-free pukkikeikkaa ja 20. buukattiin juuri äsken. No, vielä pari mahtuisi, koska osa pokista on suosiolla halunnut itselleen äärimmäisen subprime-ajan. Mukana pari pro bono -keikkaa viinapalkalla, joten illan tilillä saa jotakuinkin kuitattua lentoliput sinne, minne Gattacalla ei ole varaa.
Niin, minä yritän pitää pelkän vähäkorkoisen käyttötilinkin satkun (kiloja) pintaan, jotta jos mä näkisin jotain kivaa, mä voisin ostaa sen. Mutkun en näe. Ja taaskin ostin vanhemmilleni lahjaksi vain alennusmyyntikirjoja ja kolmasosan kolmenkympin kuusesta Varkauden torilla.. Olen huono ihminen.Hans Jörgen kirjoitti:Joulu tuli taas tänäkin vuonna ajallaan. Iltaan mahtuu siis 20 tax-free pukkikeikkaa ja 20. buukattiin juuri äsken. No, vielä pari mahtuisi, koska osa pokista on suosiolla halunnut itselleen äärimmäisen subprime-ajan. Mukana pari pro bono -keikkaa viinapalkalla, joten illan tilillä saa jotakuinkin kuitattua lentoliput sinne, minne Gattacalla ei ole varaa.