Kotona.
Mielummin ois pimpan päällä punnertamassa.
Oon kai tullut liian krantuksi?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Haravointi ei nyt ispiroi kyllä yhtään. Taidan tsigaa boksilta tallennuksia pois. Jos inspis haravointii löytyis sieltä. Ai niin. Joku vois tulla imuroimaan kotini ja vaik mut.
-
Rauno Räsänen:
saira kirjoitti:Haettiin miehelle kaukolaukaisin kameraan. Tästä tuleekin kiva ilta... Kai mä oon muistanu mainita, et inhoan kameroita ja niiden edessä olemista...
Se outo räpsymisääni sitten seksin aikana on jotain ihan muuta kuin luulet.
saira kirjoitti:Haettiin miehelle kaukolaukaisin kameraan. Tästä tuleekin kiva ilta... Kai mä oon muistanu mainita, et inhoan kameroita ja niiden edessä olemista...
Se outo räpsymisääni sitten seksin aikana on jotain ihan muuta kuin luulet.
Tässä vaiheessa iltaa edetty jo bulb-kuvaukseen...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
saira kirjoitti:Tässä vaiheessa iltaa edetty jo bulb-kuvaukseen...
?
-
Rauno Räsänen: