Ilmeisesti, hiukan ylikaarroksia kun kutsuin fiksusti tuttavapariskunnan tyhjentämään koffitölkkejä ja avasimpa VSOP Otard pullonkin 0,5l
Mutt' aamulla töihin nössöt!
Pitää harjoittella torstain Berliinin lähtöä varten?
Huomenta, eka tpk.
Jaa että nyt on elokuu, ei kyl tunnu siltä. Viikonloppuna oli kyl kivat säät, ei liian helteistä eikä liian viileetä. Kävin lauantaina uimassa järvessä.
Helvetti pääsee irti seuraavan kolmen viikon aikana. Assari on lomalla ja mä tuuraan. Käyn jokaisen rinnuksiin, joka uskaltaa pyytää jotain "sihteeripalveluja"
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Lusin, näin, voitin. Olo on kuin rintamalle olisi lähtenyt. Eivais...mukavata nähdä poikia, heittä kevyttä kenttäläpyskää ja siinä välissä poiketa torilla syömässä.
Tsiisus, oli kyll hurja meisinki Circuksessa, Skrillex lunasti isosti, vaikka paikka olikin ihan liian täynnä, ja asteita oli varmaan 600. Enkä ole moshpittiä nähny elektronisen musiikin tapahtumassa aiemmin
Mutta kylljoo,enskerralla katsomaan varmasti!
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Ekaa kertaa elämässäni tuli oikeasti mieleen että pitäskö kasvattaa kunnon siimaletti Luultavasti en kyllä jaksaisi sitä, mutta nyt ekaa kertaa juolahti mieleen.
Oli mukava viikonloppu, Summer Sound oli hyvä, ja seura vielä parempaa. Nyt kolme päivää vielä ruuhkaa töissä, sit helpottaa ja saa palata normaalimpaan rytmiin. Meinas jo peace and love-asenne alkaa murentuun näiden muutaman viikon aikana...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Helvetti pääsee irti seuraavan kolmen viikon aikana. Assari on lomalla ja mä tuuraan. Käyn jokaisen rinnuksiin, joka uskaltaa pyytää jotain "sihteeripalveluja"
Mites sihteeripalvelut polvella istuen sujuu?
RolloTomasi kirjoitti:Berliinissä on enkeleitä.
Niin ja puoli miljoonaa homoa? (viite; Mondo Berliini matkaopas 2010)
Ei olis pitänyt hakea postia, ensimmäinen kamerasakkohan se siellä odotteli. Eikös se ollut niin, että kolmet vuoden sisään ja kortti kuivumaan? Saako sen viedä ihan itse kyttikselle, voivatko aloittaa kuivattelun suoraan?
RP kirjoitti:Mun mielestä Douglas oli ihan kohtuullisen näköinen ikäisekseen ennen tätä syöpää ja sen hoitoja. Että laittaisin aika pitkälle sen piikkiin.
Jaksoin hetken katsella vanhoja kuvia, muttei niissä oikein vuosileimoja ollut, jotta vois verrata.