Party on!! - Perjantai
- Haemaeraemies
- Kitisijä
Party on!! - Perjantai
Huomenta kaikki!
Tänään mennään otsikon mukaisesti, eli tanssikengät tanssijalkaan ja kuuntelemaan isoa bassoa <3
Mutta sitä ennen pitää lusia työpäivä..
Tänään mennään otsikon mukaisesti, eli tanssikengät tanssijalkaan ja kuuntelemaan isoa bassoa <3
Mutta sitä ennen pitää lusia työpäivä..
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
- Haemaeraemies
- Kitisijä
Tänään tätä, ja muuta videon henkistä toimintaa, eli yleistä riekkumista!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=eOofWzI3flA[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=eOofWzI3flA[/youtube]
- Haemaeraemies
- Kitisijä
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=uLZ3Oz3kzpw[/youtube]
Whoop whoop, on kyll party hard! fiilis jo heti aamusta!
WowowowowoowoooO!
Whoop whoop, on kyll party hard! fiilis jo heti aamusta!
WowowowowoowoooO!
Minulla on Partyn jälkeinen päivä -olo, eilen taas maistui ölppä suomalaisten pienpanehtimoiden tahdissa!
n. 10 uutuutta tuli maisteltua ja päälle taisteltua ykkösraiteen megapizzä kyrvissä, jalopenan kera..
Sitten olinkin niin tukkeessa että lyhyehkön pelihetken jälkeen piti pelastautua Metrolla kotiin..
Ainiin tänään on laskennallisesti loman viimoinen päivä, jatkuakseen laskennallisesti ensi torstaina F****-siivin kohden tuntematonta yhtä tuttua määränpäätä kohden.. Lentolaskijoitten ylimääräiset lepohetket ei onneksi osu kohdalle? Tarkistetaan.
Mutta kuolema kuittaa univelat anywei..
n. 10 uutuutta tuli maisteltua ja päälle taisteltua ykkösraiteen megapizzä kyrvissä, jalopenan kera..
Sitten olinkin niin tukkeessa että lyhyehkön pelihetken jälkeen piti pelastautua Metrolla kotiin..
Ainiin tänään on laskennallisesti loman viimoinen päivä, jatkuakseen laskennallisesti ensi torstaina F****-siivin kohden tuntematonta yhtä tuttua määränpäätä kohden.. Lentolaskijoitten ylimääräiset lepohetket ei onneksi osu kohdalle? Tarkistetaan.
Mutta kuolema kuittaa univelat anywei..
Pyyhin Netikettiin..
Matkahuolto toi sedän kuiviksen remontista
Eikä se vaatinut kuin kuusi soittoa. En huutanut, mutta olin jämy, enkä antanut periksi.
Nyt vaan hirvee etsiminen, että missä kaikki mun kamat on? Kertaakaan ollut vedessä melkein 6 viikkoon, rojut edelleen Ranskan jäljiltä mikä missäkin...

Nyt vaan hirvee etsiminen, että missä kaikki mun kamat on? Kertaakaan ollut vedessä melkein 6 viikkoon, rojut edelleen Ranskan jäljiltä mikä missäkin...
Viimeksi muokannut küllküll, 29.07.2011 9:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Haemaeraemies
- Kitisijä
Heh joo, video on mielenkiintoinen kokoelma rokkikukkoja ja elektronisen musan kärkinimiä, ilmeisesti Sonnyllä on laaja tuttavapiiri From First to Last - ajoilta. Tommy Lee oli ite soittamassa Dj-settiä Skrillexin jenkkilä-kiertueella. Vilahtaa siellä myös suomen edustaja Huoratron kohdassa 2.51-2.54küllküll kirjoitti:Jos tapaat tänään puoletkin videossa vilahtaneista rokkareista, maksan sulle kaljan ja Tommy Lee tarjoilee sen sulle pöytäänHaemaeraemies kirjoitti:Tänään tätä, ja muuta videon henkistä toimintaa, eli yleistä riekkumista!
- Haemaeraemies
- Kitisijä
Mitä itse löysin listaa niin videolla näkyy:küllküll kirjoitti:^ Bongasin mielestäni Linkin Parkin Chesterin ja olikos siellä joku KoRnistakin rastoineen? Munky?
00:25 Tommy Lee, 00:32 Sofi, 00:43 Borgore, 01:48 Rusko, 01:50 Munky (Korn), 01:53 DJ Craze (left) & Datsik (right), 01:54 A-Trak,? 01:57 Steve Aoki, 02:01 Diplo, 02:06 deadmau5, 02:16-26 12th Planet, 02:49 Smash Gordon, 02:52 Huoratron, 02:54 Flux Pavilion, 02:59 Funtcase (mask), 03:18 Excision
Pari rokkikukkoa ja hitollinen lyhde elektronisen musiikin kärkeä.
EDIT: Ja Wee-man 2.12 kohdassa..
- McJanne
- Kitisijä
Teoriassa alle viikko DAN-kokeeseen ja varmuudella karvan reilu kuukausi MM-kisoihin.
Huomaiskohan sitä kukaan jos lähtis jo elokuun lopussa lautalla ruotsiin sukuloimaan, lennot kuitenkin lähtee Arlandasta vasta 5.9. ja paluussakin vois taktikoida, Arlandassa pitäs olla 16. päivä illalla niin jos oliskin samalla kyydillä lokakuun loppuun poikessa. Vois meinaan käydä Parviaisen intensiivitreenissä Hussessa samalla viikon tai pari ainakin.
Hmm hmm hmm, vaikeeta vaikeeta.
Aini ja pitäs livahtaa töistä kairauttamaan reikä otsaan että tulee ylimääräiset nesteet pihalle pandasta.
Huomaiskohan sitä kukaan jos lähtis jo elokuun lopussa lautalla ruotsiin sukuloimaan, lennot kuitenkin lähtee Arlandasta vasta 5.9. ja paluussakin vois taktikoida, Arlandassa pitäs olla 16. päivä illalla niin jos oliskin samalla kyydillä lokakuun loppuun poikessa. Vois meinaan käydä Parviaisen intensiivitreenissä Hussessa samalla viikon tai pari ainakin.
Hmm hmm hmm, vaikeeta vaikeeta.
Aini ja pitäs livahtaa töistä kairauttamaan reikä otsaan että tulee ylimääräiset nesteet pihalle pandasta.
Kirjoitan tätä alasti
Huomenna pitää mennä kälykkeen eli natokkeen polttareihin Hämeenlinnaan. Muuten ihan kiva mutta a) me ei olla kovin läheisiä, en tajua miksi mut on kutsuttu, b) pitää herätä aikaisin, c) kulkeminen Hämeenlinnassa voi olla hankalaa koska mulla ei ole autoa, d) lounas on järjestetty hevoistallin ylisille ja mulla on sekä heinä- että koniallergia ja e) hellu menee Summersoundseihin joten mun pitää olla ajoissa kotona että pönteri ei hermostu. Tai no ajoissa ja ajoissa, ilmeisesti yhteentoista-kahteentoista mennessä. Tänään on joku bile Suvilahdessa ja sinnekin pitäisi mennä mutta taidan jättää väliin että jaksan aamulla herätä ajoissa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Niin voi mut en sanonut.AngryBird kirjoitti:Aina voi sanoa, että kaunis kiitos kutsusta mutta mulla on tuolloin muuta ennalta sovittua, en pääseannepa kirjoitti:Muuten ihan kiva mutta...
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.