Kjeskiviikko
Kjeskiviikko
Järkyttävää. Kello on jo puoli kahdeksan eikä viikonpäiväketjua ole avattu. Mikä teitä vaivaa?
Sumun keskellä ajeltu töihin. On se jännä fiilis kun ei nää eteenpäin (tai taakse sen puoleen) paljon paskaakaan.
Meidän toimiston neuvottelupöytä (kahvipöytä) puskee ilmeisesti sponttaanisti suklaata. Sinne on ilmestynyt uusi suklaakeksi-pussi viime yön aikana.
Sumun keskellä ajeltu töihin. On se jännä fiilis kun ei nää eteenpäin (tai taakse sen puoleen) paljon paskaakaan.
Meidän toimiston neuvottelupöytä (kahvipöytä) puskee ilmeisesti sponttaanisti suklaata. Sinne on ilmestynyt uusi suklaakeksi-pussi viime yön aikana.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Tää etäpäivä taitaakin mennä lähiverkon mediasiirtoa konffaillessa, mikäli työpuhelin soi yhtä vähän kuin eilen.
Läppärin XMBC-softa näkee kyllä mediapalvelimen, muttei sen sisältöjä. Ja kun telkkareita ei ole kuin yksi niin jostainhan mun on "Futuramani" katsottava kun hallitsija väijyy "True Bloodia" divaanilla telsusta.
Tosi turhauttavaa tunkkaamista, kun ei osaa. UPNP, NFS ja Samba vaan vilisee silmissä, kun yrittää parittaa näitä kahta. Olo on kuin intialaisella avioliitonjärjestäjällä, jolta on tilattu norsun ja päästäisen rakkausavioliitto.
Läppärin XMBC-softa näkee kyllä mediapalvelimen, muttei sen sisältöjä. Ja kun telkkareita ei ole kuin yksi niin jostainhan mun on "Futuramani" katsottava kun hallitsija väijyy "True Bloodia" divaanilla telsusta.
Tosi turhauttavaa tunkkaamista, kun ei osaa. UPNP, NFS ja Samba vaan vilisee silmissä, kun yrittää parittaa näitä kahta. Olo on kuin intialaisella avioliitonjärjestäjällä, jolta on tilattu norsun ja päästäisen rakkausavioliitto.
- DitaVonShagwell
- Elämätön Kitisijä
paranemisiaDumiz kirjoitti:Eka saikkulainen!
Täytyy tästä nyt yrittää parantua, ei vaan vaikuta kovin hyvältä ku nyt pakkikin meni sekaisin.
tpk! Tänään on onneksi vain puolikas työpäivä

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=WGOohBytKTU[/youtube]
onhan sentään keskiviikko

"Fool me 7 times shame on you, fool me 8 or more times shame on me" -Amy Wong
^ Toihan kuulostaa täydelliseltä 
Mä vetelin aamupalaks vähän kahvia, vahvaa buranaa ja panacodia. Kivasti pää sekasin heti aamusta. Tänään kyllä soitan lääkäriin ja pyydän sen pirun lähetteen magneettikuvaukseen. Selviääpähän mikä selässä tökkii tai sit ei. Jos mä oisin mulkku niin mä tiiän et saisin heittämällä viikon saikkua tästä hyvästä. Miks mulla on sit jo yhen päivän takia perkeleenmoinen morkkis vaik tiiän et en tosiaan ois perjantaina kyenny olee töissä. Stana. Kele.
Tänään pitäs käydä raahaamassa puinen pöytä ja tuoli kellarista ulos kuvattavaks ni saisin pistettyä ne myyntiin. Turha niitä tuolla kellarissa on hautoa.. Niin ja muutama penni ylimäärästä ei ois myöskään pahitteks

Mä vetelin aamupalaks vähän kahvia, vahvaa buranaa ja panacodia. Kivasti pää sekasin heti aamusta. Tänään kyllä soitan lääkäriin ja pyydän sen pirun lähetteen magneettikuvaukseen. Selviääpähän mikä selässä tökkii tai sit ei. Jos mä oisin mulkku niin mä tiiän et saisin heittämällä viikon saikkua tästä hyvästä. Miks mulla on sit jo yhen päivän takia perkeleenmoinen morkkis vaik tiiän et en tosiaan ois perjantaina kyenny olee töissä. Stana. Kele.
Tänään pitäs käydä raahaamassa puinen pöytä ja tuoli kellarista ulos kuvattavaks ni saisin pistettyä ne myyntiin. Turha niitä tuolla kellarissa on hautoa.. Niin ja muutama penni ylimäärästä ei ois myöskään pahitteks

Lihapullia mä nimenomaan oon menossa hakemaan viikonlopun bileitä vartenküllküll kirjoitti:Tää. Lihapullat on myös hyviä ja "herkkupuodista" saa hyvää puolukkamenua.Bluntly kirjoitti:IKEAn voisi jättää väliin muuten turhana, mutta siellä on paljon nättejä misuja.

Ei jaksa alkaa vääntää itse 26 hengelle...
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Meillä on aikamoinen autopaikka pula täällä taloyhtiössä, eikä lisäpaikkoja taida olla tulossa, koska kaavoituslupa. Autoja pitkin pihapolkuja. Tyhmintä oli kun kuulin että ainakin yksi katospaikka on rakennusfirman toimesta myyty täysin ulkopuoliselle henkilölle, joka lie asuu jossain hevontuutissa, mutta pitää sitä "rojuvarastona". Muutenkin, paikkoja on myyty sikin sokin, mikä mielestäni on typerintä ever.