No ei näe vielä pitkään aikaan, ilta täällä on ihan nuori vielä.
Oven ulkopuolella kävi joku jotain mölisemässä, onneksi puhelimeensa ja sadetta paossa, en lähtenyt viettelee.
Lapitii kirjoitti:Hevonkuusessa perinnepäivillä tutustumassa vanhoihin maa- ja metsätalouskoneisiin, työnäytteisiin ja ylipäätään maaseutuperinteeseen. Aika extremee.
Kärähtänyt Käämi kirjoitti:Jotkut lauantait ovat tappa vanha tuttu jonka tappaa kerran vuores ja aina se ilmestyy kerran vuores.
Huomen tappan sen,viululla,banjolla tai pyssyl.
Mut tappan mä tyttösenikin,jos se viitti nähä mua.Tappan sen suurelmil.
Jo huomen siis sunnuntaina vasta.
Nyt on kyllä kyse lauvantaisaunasta ja vasta.
Kärähtänyt Käämi kirjoitti:Jotkut lauantait ovat tappa vanha tuttu jonka tappaa kerran vuores ja aina se ilmestyy kerran vuores.
Jo huomen siis sunnuntaina?
Ei lauantai oo sunnuntai,mut mä ens lauantaina aion pussata metsäkeijuani,pussata ihan ihmisiks ja joka paikkaan.
Tänä lauantaina mä tapaan yhden kaverini josta tuli kertaa kymmenen fiksumpi kuin musta. Ei kun äh. Tyhmä valkolainen. Vittu jos sillä on lakkikin tallella,yleensä ne potkitaan jonnekin.
Jo huomen siis sunnuntaina?
Ei lauantai oo sunnuntai,mut mä ens lauantaina aion pussata metsäkeijuani,pussata ihan ihmisiks ja joka paikkaan.
Tänä lauantaina mä tapaan yhden kaverini josta tuli kertaa kymmenen fiksumpi kuin musta. Ei kun äh. Tyhmä valkolainen. Vittu jos sillä on lakkikin tallella,yleensä ne potkitaan jonnekin.
Lakit pidetään tallella, muttei niitä kukaan käytä.
Oman myssyni tarina on sellainen, että siihen aikaan tavoitteli aina pienempiä numeroita tajuamatta, että mitä isompi pää sen enemmän aivoja. Myssy siis puristaa ja on söpöä kokoa.
Just. Onneksi en jaksa pettyä vaan yritän voittaa oman ongelmani/houkutuksen. Se puolikas olis nyt huurteinen ja tuossa vieressäni, mutta mitä helvetin järkeä olisi juoda sellaista enää tähän aikaa yöstä.
Tirina kirjoitti:Just. Onneksi en jaksa pettyä vaan yritän voittaa oman ongelmani/houkutuksen. Se puolikas olis nyt huurteinen ja tuossa vieressäni, mutta mitä helvetin järkeä olisi juoda sellaista enää tähän aikaa yöstä.
Huominen kiittää.
Haluatko olla vai eikö olla?
Juo mitä juot, mä olen rakastunut noihin amppariraitoihin, vaikka olsit jyväskylästä
Tirina kirjoitti:Just. Onneksi en jaksa pettyä vaan yritän voittaa oman ongelmani/houkutuksen. Se puolikas olis nyt huurteinen ja tuossa vieressäni, mutta mitä helvetin järkeä olisi juoda sellaista enää tähän aikaa yöstä.