Heräsin siihen että joku urpo soitti kolmelta yöllä tyttären puhelimeen. No väärä numero tietysti. Ja nukuin sit viel huikeat 1,5 h ku vihdoin unta uudestaan sain
Ainiijoo, mä kävin eilen Korkeasaaressa \o/
Oli siellä kyllä elukoita; Carhu ja Tiiceri oli ehkä vaikuttavimmat. Cirahvin ja Pingviinin jos olis nähnyt niin sit olis ollut cova.
Dumiz kirjoitti:Ainiijoo, mä kävin eilen Korkeasaaressa \o/
Oli siellä kyllä elukoita; Carhu ja Tiiceri oli ehkä vaikuttavimmat. Cirahvin ja Pingviinin jos olis nähnyt niin sit olis ollut cova.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
kyllä tää Varkauden keskusta on nykyään kuollut. Toista se oli silloin 90-luvun puolessa välissä, kun esim Taipale oli vielä toiminnassa. Eiköhän tää oo kohta nähty ja suuntima kohti toista käpykylää Puulan rannalla
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
AHDISTUS!!
Joskus on vaan sellaisia päiviä, että kaikki ahdistaa.. kaikista mieluiten olisi kotona peiton alle.. tänään on sellainen päivä..
Liian paljon vielä töitä jäljellä
DitaVonShagwell kirjoitti:AHDISTUS!!
Joskus on vaan sellaisia päiviä, että kaikki ahdistaa.. kaikista mieluiten olisi kotona peiton alle.. tänään on sellainen päivä..
Liian paljon vielä töitä jäljellä
Nyt Varkaudessa. Huhujen mukaan täältä saa helposti pilluu. En minä vaan. Vaikka täällä vartuin "mieheksi". Tosin en ole koskaan täällä pyytänytkään. Huhujen mukaan Varkaudessa on just nyt useampi kitinäläinen. Antakkee pillua tai järkätkee minulle pillua. Kuitenkin annatte tai saatte. Nettikaverille (öh...)kans...