Joo. Noita edeltäviä kommentteja lukiessa tuli kyl mieleen, et kyl mä ennemmin sit alottasin suoraan tokalta kierrokselta, kun tyytysin olemaan se ykköskierroksen lastentekokone.Vesper kirjoitti:Pitääkin päivittää motto uuteen muotoon. Joku saa musta vielä hyvän toisen vaimon.
Ihmissuhdepaskanjauhantaketju
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
-
Kai Nalo
No eiköhän tämä nykytouhu sitä ole, et tokalla kierroksella ollaan kaikki ennemmin tai myöhemmin.Lilo kirjoitti: et kyl mä ennemmin sit alottasin suoraan tokalta kierrokselta, kun tyytysin olemaan se ykköskierroksen lastentekokone.
Viimeksi muokannut Kai Nalo, 20.10.2009 15:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lilo kirjoitti:Joo. Noita edeltäviä kommentteja lukiessa tuli kyl mieleen, et kyl mä ennemmin sit alottasin suoraan tokalta kierrokselta, kun tyytysin olemaan se ykköskierroksen lastentekokone.Vesper kirjoitti:Pitääkin päivittää motto uuteen muotoon. Joku saa musta vielä hyvän toisen vaimon.
Hope not.
(typosin ensin et HOT NOT ... totuus tulee näppikseltä)
The great club outshines the individual, always and forever.
Kyllä kieltämättä lasten teko ja niistä huolehtiminen ja siihen, kun lisätään, että pitäisi olla vielä virkeä hekumallinen puoliso niin tämä se vasta taitoa vaatii. Kokemuksesta voin sanoa, että lasten kanssa eläminen verottaa kyllä hyvin paljon parisuhteen seksielämää. Kyllä tämä onnistuu näinkin, mutta silloin vaaditaan kummaltakin pitkää pinnaa ja toiseen sitoutumista.Lilo kirjoitti:Joo. Noita edeltäviä kommentteja lukiessa tuli kyl mieleen, et kyl mä ennemmin sit alottasin suoraan tokalta kierrokselta, kun tyytysin olemaan se ykköskierroksen lastentekokone.Vesper kirjoitti:Pitääkin päivittää motto uuteen muotoon. Joku saa musta vielä hyvän toisen vaimon.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Ja mielikuvitusta.martza kirjoitti:Kyllä kieltämättä lasten teko ja niistä huolehtiminen ja siihen, kun lisätään, että pitäisi olla vielä virkeä hekumallinen puoliso niin tämä se vasta taitoa vaatii. Kokemuksesta voin sanoa, että lasten kanssa eläminen verottaa kyllä hyvin paljon parisuhteen seksielämää. Kyllä tämä onnistuu näinkin, mutta silloin vaaditaan kummaltakin pitkää pinnaa ja toiseen sitoutumista.Lilo kirjoitti:Joo. Noita edeltäviä kommentteja lukiessa tuli kyl mieleen, et kyl mä ennemmin sit alottasin suoraan tokalta kierrokselta, kun tyytysin olemaan se ykköskierroksen lastentekokone.Vesper kirjoitti:Pitääkin päivittää motto uuteen muotoon. Joku saa musta vielä hyvän toisen vaimon.
The great club outshines the individual, always and forever.
Nii tämä hyvin tärkeä asia unohtui. Mielikuvitusta.Elppis kirjoitti:Ja mielikuvitusta.martza kirjoitti:Kyllä kieltämättä lasten teko ja niistä huolehtiminen ja siihen, kun lisätään, että pitäisi olla vielä virkeä hekumallinen puoliso niin tämä se vasta taitoa vaatii. Kokemuksesta voin sanoa, että lasten kanssa eläminen verottaa kyllä hyvin paljon parisuhteen seksielämää. Kyllä tämä onnistuu näinkin, mutta silloin vaaditaan kummaltakin pitkää pinnaa ja toiseen sitoutumista.Lilo kirjoitti: Joo. Noita edeltäviä kommentteja lukiessa tuli kyl mieleen, et kyl mä ennemmin sit alottasin suoraan tokalta kierrokselta, kun tyytysin olemaan se ykköskierroksen lastentekokone.
Jos toisella sitä sattuneesta syystä ei ole niin mitäs sitten?
-
Zeb
Lapsi yhdistää hvyvinkin ainakin muutamien ekojen vuosien ajan, mutta, kun aikaa kuluu niin silloin otetaan mittaa siitä, että mikä on marssijärjestys. Lapsi, kun on tarpeeksi vanha, jää aikaa toisilleen, mutta ollaanko silloin jo erkaannuttu toisistaan, kun lapsi on ollut koko ajan se ykkösjuttu?Zeb kirjoitti:Väittäisin silti että keskimäärin yhteinen lapsi yhdistää enemmän kuin hyväkään seksi. Enkä onneksi usko että ne sulkee toisiaan pois. Palaan asiaan ehkä sitten vuoden päästä ja ilmoittaudun sille teidän mainostamalle toiselle kierrokselle.
Kuten kirjoitin, kyllä tämä onnistuu, mutta silloin se vaatii kummaltakin sitoutumista todella hyvää suhteeseen.
-
Jenny Daa-aah! ling
-
Jenny Daa-aah! ling
-
Kai Nalo
-
Zeb
-
Kai Nalo
Hei hei.Kai Nalo kirjoitti:FYI!Zeb kirjoitti: Lisää puutteessa olevia?
Kaikki pienten lasten isät on puutteessa.
Myös aikuisten lasten isätkin ovat joskus puutteessa. Ehkä puutteen poistaminen on hiukan helpompaa, kun lapset eivät ole siinä lähistöllä.
-
Zeb
-
Kai Nalo
-
Kai Nalo