Vesper kirjoitti:Pitääkin päivittää motto uuteen muotoon. Joku saa musta vielä hyvän toisen vaimon.
Joo. Noita edeltäviä kommentteja lukiessa tuli kyl mieleen, et kyl mä ennemmin sit alottasin suoraan tokalta kierrokselta, kun tyytysin olemaan se ykköskierroksen lastentekokone.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Vesper kirjoitti:Pitääkin päivittää motto uuteen muotoon. Joku saa musta vielä hyvän toisen vaimon.
Joo. Noita edeltäviä kommentteja lukiessa tuli kyl mieleen, et kyl mä ennemmin sit alottasin suoraan tokalta kierrokselta, kun tyytysin olemaan se ykköskierroksen lastentekokone.
Hope not.
(typosin ensin et HOT NOT ... totuus tulee näppikseltä)
The great club outshines the individual, always and forever.
Kyllä kieltämättä lasten teko ja niistä huolehtiminen ja siihen, kun lisätään, että pitäisi olla vielä virkeä hekumallinen puoliso niin tämä se vasta taitoa vaatii. Kokemuksesta voin sanoa, että lasten kanssa eläminen verottaa kyllä hyvin paljon parisuhteen seksielämää. Kyllä tämä onnistuu näinkin, mutta silloin vaaditaan kummaltakin pitkää pinnaa ja toiseen sitoutumista.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Kyllä kieltämättä lasten teko ja niistä huolehtiminen ja siihen, kun lisätään, että pitäisi olla vielä virkeä hekumallinen puoliso niin tämä se vasta taitoa vaatii. Kokemuksesta voin sanoa, että lasten kanssa eläminen verottaa kyllä hyvin paljon parisuhteen seksielämää. Kyllä tämä onnistuu näinkin, mutta silloin vaaditaan kummaltakin pitkää pinnaa ja toiseen sitoutumista.
Ja mielikuvitusta.
The great club outshines the individual, always and forever.
Lilo kirjoitti:
Ja mielikuvitusta.
Nii tämä hyvin tärkeä asia unohtui. Mielikuvitusta.
Jos toisella sitä sattuneesta syystä ei ole niin mitäs sitten?
Väittäisin silti että keskimäärin yhteinen lapsi yhdistää enemmän kuin hyväkään seksi. Enkä onneksi usko että ne sulkee toisiaan pois. Palaan asiaan ehkä sitten vuoden päästä ja ilmoittaudun sille teidän mainostamalle toiselle kierrokselle.
Zeb kirjoitti:Väittäisin silti että keskimäärin yhteinen lapsi yhdistää enemmän kuin hyväkään seksi. Enkä onneksi usko että ne sulkee toisiaan pois. Palaan asiaan ehkä sitten vuoden päästä ja ilmoittaudun sille teidän mainostamalle toiselle kierrokselle.
Lapsi yhdistää hvyvinkin ainakin muutamien ekojen vuosien ajan, mutta, kun aikaa kuluu niin silloin otetaan mittaa siitä, että mikä on marssijärjestys. Lapsi, kun on tarpeeksi vanha, jää aikaa toisilleen, mutta ollaanko silloin jo erkaannuttu toisistaan, kun lapsi on ollut koko ajan se ykkösjuttu?
Kuten kirjoitin, kyllä tämä onnistuu, mutta silloin se vaatii kummaltakin sitoutumista todella hyvää suhteeseen.
Kai Nalo kirjoitti:Kaikki pienten lasten isät on puutteessa.
Hyvä, voin käyttää tätä sitten tarpeen tullen jatkossa. Miten vanha se teidän muksu nyt olikaan? Miksette harrasta enempää seksiä? Miten paljon sitten harrastatte? Ei mulla muuta kysyttävää tähän kohtaan.