Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

BettyB. kirjoitti:Juuri kun vasen etusormi alkaa parantua edellisestä lääkärikäyntiä vaatineesta palovammasta, poltin sen uudelleen. Ja siinä samalla myös peukalon ja keskisormen. Uitan niitä nyt kylmässä vedessä ja tunnen kuinka iho kiristyy ja kehittää vesikelloja. Voi perkeleen perkele. Kokkaaminen ilman patalappuja on vaarallista.

t: nimimerkki yksikätinen (ei se rosmo kuitenkaan)
Käytä juoksevaa vettä.
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Suvinen kirjoitti:
Vaola kirjoitti:Löysin puhelinlaskusta feelunkia. Kuka tietää, saattaa olla että oon ollut niin urpo, että näin on päässyt tapahtumaan jo aikaisemminkin.
Älä suotta kainostele, kerro vaan reilusti mistä operaattorista ja vedätyksestä on kyse. Ties vaikka et oliskaan ainoa?
Nonni.

Kolumbukselle (eli Elisalle) tulee noottia siitä, että asiakaspalvelu on välillä aivan yliruuhkautunut, ja etteivät vastanneet netissä jättämääni yhteydenottopyyntöön. Vaikka puhelinpalvelun automaattisessa vastaajassa sitä niin kovin mainostivat.

Sen sijaan. Kun tänään sain palvelustaan ihan aidon ihmisen kiinni, homma toimi kuin rasvattu. Totesivat saman, mitä minäkin. Ja sanoivat heti että nämähän korvataan. Ystävällinen asiakaspalvelija teki laskelman ja soitti reilun tunnin päästä, niin sovittiin loput koukerot.

Nyt ei sitten tarvi maksella laskuja hyvässä lykyssä puoleen vuoteen!

Vitutuksen aiheena olivat sitten nämä viisumianomusten koukerot. Lupaava urani matkanjärjestäjänä taitaa kyllä jäädä tähän paikkaan.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vaola kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:
Vaola kirjoitti:Löysin puhelinlaskusta feelunkia. Kuka tietää, saattaa olla että oon ollut niin urpo, että näin on päässyt tapahtumaan jo aikaisemminkin.
Älä suotta kainostele, kerro vaan reilusti mistä operaattorista ja vedätyksestä on kyse. Ties vaikka et oliskaan ainoa?
Nonni.

Kolumbukselle (eli Elisalle) tulee noottia siitä, että asiakaspalvelu on välillä aivan yliruuhkautunut, ja etteivät vastanneet netissä jättämääni yhteydenottopyyntöön. Vaikka puhelinpalvelun automaattisessa vastaajassa sitä niin kovin mainostivat.

Sen sijaan. Kun tänään sain palvelustaan ihan aidon ihmisen kiinni, homma toimi kuin rasvattu. Totesivat saman, mitä minäkin. Ja sanoivat heti että nämähän korvataan. Ystävällinen asiakaspalvelija teki laskelman ja soitti reilun tunnin päästä, niin sovittiin loput koukerot.

Nyt ei sitten tarvi maksella laskuja hyvässä lykyssä puoleen vuoteen!

Vitutuksen aiheena olivat sitten nämä viisumianomusten koukerot. Lupaava urani matkanjärjestäjänä taitaa kyllä jäädä tähän paikkaan.
Hai Vaolatyttö! :) Täällä itse Sir. 8)

Jotta sinulla ei ole aivan kurja olo niin kerron sinulle tämän päivän tosiasian. Sinua ajatteli tänään oikein kiva mies. Nimittäin Stadinarska oli juustotiskin ääressä S-Marketissa ja siellä oli Violaa. Noin 2 millisekunnin kuluttua ajattelin sinua, eli Vaolaa! Eikö olekin upeata. Eikä siinäkään vielä kaikki vaan menin kassalle asti miettien kuinka olet nimesi vääntänyt Vaolaksi etkä Violaksi. Onko Vaola jotakin?
Etkö voisi olla vaikka Valo.
Minä ehdottaisin kaverilleni Mustaenkelillekin nimen muuttamista Valoenkeliksi nyt ainakin raskauden ajaksi, muttei taida mennä hänelle perille moiset?

Paransinko oloasi arvon Vaola? :) Ja miten niin matkanjärjestäjä? Saatko ilmaiseksi matkat? :shock:

Stadin kermapemppu :P
kollisi sukulainen
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Tollanen pienehkö kimpale Pakilan S-marketista vaivalla ja riemun huudahdusten saattelemana löytämääni norjalaista kutunjuustoa(Gudbrandsdalsost) jäi reppuun happanemaan yön yli.

Lapsuuteni Norjassa aina tuota söimme, enkä siihen ole törmännyt Suomessa jostain syystä edes juustotiskeillä, liekö olen kunnolla etsinytkään. Maku on tosiaan aika erikoisen makea, mutta mii laiki. Nyt pitäisi päättää otanko riskin vai heitänkö pois. Parasta tässä jutussa on silti se, että tiedän mistä saan tuota lisää 8)
Prepare for the worstest.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

nowaysis kirjoitti:Parasta tässä jutussa on silti se, että tiedän mistä saan tuota lisää 8)
Hoo, sittenhän se on norjalaista homejuustoa!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Voihan perse... :twisted:

Myönnyin ostamaan itselleni jätskin, ja otin sit ison ja edullisen - joka ei maistunut miltään. Seloste lupasi kaikkea nannaa, joita sit oli ehkä teelusikallinen yhteensä. :tiistai:
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Viesti Kirjoittaja swirl »

Herättyäni puoli kuusi yritin zombina laittaa itselleni aamupalaan ja puurokuppi putosi lattialle. Käsittämätöntä, että pienestä puuromäärästä riittää kolmelle seinälle sekä lattialle puhumattakaan kaikista niistä puuron peittämistä esineistä ja kodinkoneista. Ja itsestäni... onneksi en ollut vielä pukeutunut. Ei ollut itku kaukana.

Tämän jälkeen olen vain odottanut uutta katastrofia, koska kokemukseni mukaan ne liikkuvat laumoissa.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Viesti Kirjoittaja swirl »

Njoo, kaadoin puoli lasia vettä kaula-aukosta sisään :?
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Ei lepoa, ei rauhaa... Kynnet verillä saa raataa ihminen aamusta iltaan ja illasta aamuun.
On, on perkelettä.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja aasi »

Helvetti kun on pahaa kahvia!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

:maanantai: 'tana 'kele 'ttu !!!1!1!"!1 :maanantai:
Eli toisin sanoen tavanomaistakin ankarampi yleisvitutus päällänsä.
Tapan Kaikki. :9mm:
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

Elukka kirjoitti::maanantai: 'tana 'kele 'ttu !!!1!1!"!1 :maanantai:
Eli toisin sanoen tavanomaistakin ankarampi yleisvitutus päällänsä.
Tapan Kaikki. :9mm:
Elukka=1108.

Heruminen ja pariutuminen todellakin ovat saavutuksia joillekin.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

elco kirjoitti:...
Ja jotkut eivät muista edes viittä tuntia, mitä jo ovat ehtineet kirjoittaa. Puhumattakaan siitä, että toistavat itseään ihmiselle, joka jo on norannut heidät.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

prosessi kirjoitti:
elco kirjoitti:...
Ja jotkut eivät muista edes viittä tuntia, mitä jo ovat ehtineet kirjoittaa. Puhumattakaan siitä, että toistavat itseään ihmiselle, joka jo on norannut heidät.
Kyllä se näitä lukee.
Yönmustaritari

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Nih. Repesi tänään perse.

Siis housut. Tai en tiedä milloin ovat revenneet mutta tänään sen vasta huomasin. Tai no polven kohdalla ollut repeämä ja on ollut esillä jo jonkin aikaa mutta hämähäkkimies-väärinpäin-kalsareiden vilkkuminen Prisman kassajonossa sai minut toteamaan, että nämä mopohousut on ehkä jo kymmenessä vuodessa maksaneet itsensä takaisin.

Mitkäköhän noista toistaiseksi iskemättömistä vammapöksyistä ottaisi seuraavaksi kulutus-projektiksi? Onneksi olin vaahtosammuttimen kokoisena hiphoppari niin samaiset teltat sopii ylleni vieläkin.

Heittäessäni kuluneet housut roskiin en pääse irti ajatuksesta, että se on sama kuin heittäisi kulunutta rahaa roskiin ja se jos mikä ottaa kypärään.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

elco kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
elco kirjoitti:...
Ja jotkut eivät muista edes viittä tuntia, mitä jo ovat ehtineet kirjoittaa. Puhumattakaan siitä, että toistavat itseään ihmiselle, joka jo on norannut heidät.
Kyllä se näitä lukee.
Vaikka lukisikin.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Yönmustaritari kirjoitti:Nih. Repesi tänään perse.

Siis housut. Tai en tiedä milloin ovat revenneet mutta tänään sen vasta huomasin. Tai no polven kohdalla ollut repeämä ja on ollut esillä jo jonkin aikaa mutta hämähäkkimies-väärinpäin-kalsareiden vilkkuminen Prisman kassajonossa sai minut toteamaan, että nämä mopohousut on ehkä jo kymmenessä vuodessa maksaneet itsensä takaisin.

Mitkäköhän noista toistaiseksi iskemättömistä vammapöksyistä ottaisi seuraavaksi kulutus-projektiksi? Onneksi olin vaahtosammuttimen kokoisena hiphoppari niin samaiset teltat sopii ylleni vieläkin.

Heittäessäni kuluneet housut roskiin en pääse irti ajatuksesta, että se on sama kuin heittäisi kulunutta rahaa roskiin ja se jos mikä ottaa kypärään.
Siis. Eikö perseestä revenneet housut ole niinq in ja pop?
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

NuoriDaavid kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti:Nih. Repesi tänään perse.

Siis housut.
Siis. Eikö perseestä revenneet housut ole niinq in ja pop?
Oli sitten perse tai housut, niin ei varmaan kovin montaa kertaa tartte arvata että mites nyt näin on päässyt käymään...
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Yönmustaritari

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

NuoriDaavid kirjoitti: Siis. Eikö perseestä revenneet housut ole niinq in ja pop?
Nii voisi olla mutta sielä vilkkuvat, sarjakuva-aiheiset boxerit saattaa aiheuttaa ylimääräistä hämmennystä.
Vaola kirjoitti: Oli sitten perse tai housut, niin ei varmaan kovin montaa kertaa tartte arvata että mites nyt näin on päässyt käymään...
Joo nii rajansa se läskiturvotuksella ainakin takapuolen kohdalla. Pakara osasto on kuin kaksi löysää säkkituolia ahdettuna reikäisiin Siwa pusseihin.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mulla on valtava kyrpä otsassa, mutta se on vitutuksen seuraus, ei syy. Työkaverini on vitun paska lehmä. Raivostuttaa niin, ettei sanotuksi saa.
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Kävin tavoistani poiketen Turkuburgerissa.
Big mistake.
Sen jälkeen, kun edellä sönkkäävä känniääliö oli viimein saanut asiansa toimitettua, tarjolla oli hoonosoomen kielistä palvelua, tai ennemminkin sen puutetta, ja kanahampparia homeella. :barf:
Rahat sain sentäs takaisin, ja olisin saanut toisen hampparin tilalle, jos olisin halunnut - en halunnut, olin kerinnyt jo syödä yhden triplajuuston ja puolet siitä kana-homesämpylästä ennen kuin huomasin tuon. Muutenkin oli ruokahalu jostain kumman syystä vähän niinkun kadonnut.
Ainakin mikäli Mäkelänkadun drive-inistä on jotain pääteltävissä, Hese on menossa alas toiletista ja vauhdilla.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Vitun salsapurkki EI aukea. Tähän mennessä olen koko sinkkuäiti-aikani AINA selättänyt purkin kuin purkin, mutta nyt ei. Oon hangannut purkkia kumihanskat kädessä jo puoli tuntia. Valuttanut kuuman veden alla, kopautellut - tehnyt kaikkeni. Sattuu jo niveliin tää yrittäminen. Nyt kiukuttaa taas niin että kyynelet tuppaa silmiin.

Tai no, vituttihan mua jo aiemmin. Jotenkin ajattelin naiivisti ajatusteni selkeytyneen korpireissun aikana. Mutta yhtä hankalaahan kaikki on edelleen. Ja nyt tuo purkkijuttu pistää vielä miesvihat valloilleen. En kyllä ymmärrä miksi inhoan miehiä jos en saa purkkia auki? Jotain patoutumia? :roll:
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Vaola kirjoitti:En kyllä ymmärrä miksi inhoan miehiä jos en saa purkkia auki?
:D :D :D

Tunge saksenkärjet purkin kannen reunan alle ja vipua pikkusen kannen reunaa ylöspäin. Siis silleen, että kannen alle pääsee vähän ilmaa. NAPS - aukeaa.

Mua vituttaa se, että vakivalokuvaaja on ilmeisesti dokausreissussa ja varamiehen luuri tuuttaa varattua koko päivän :?
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vaola kirjoitti:Vitun salsapurkki EI aukea. Tähän mennessä olen koko sinkkuäiti-aikani AINA selättänyt purkin kuin purkin, mutta nyt ei. Oon hangannut purkkia kumihanskat kädessä jo puoli tuntia. Valuttanut kuuman veden alla, kopautellut - tehnyt kaikkeni. Sattuu jo niveliin tää yrittäminen. Nyt kiukuttaa taas niin että kyynelet tuppaa silmiin.

Tai no, vituttihan mua jo aiemmin. Jotenkin ajattelin naiivisti ajatusteni selkeytyneen korpireissun aikana. Mutta yhtä hankalaahan kaikki on edelleen. Ja nyt tuo purkkijuttu pistää vielä miesvihat valloilleen. En kyllä ymmärrä miksi inhoan miehiä jos en saa purkkia auki? Jotain patoutumia? :roll:
Tarvitset 1) Vasaran 2) Naulan

Tee naulalla reikä purkkiin. Purkin alipaine tasoittuu.

Vai olisiko tämä neuvon pitänyt tulla naistelta?

Ps. Onko Tolonen vain mielikuvituskaveri?
Vastaa Viestiin