Sipsukan Perjantai
Niin siis tuosta biisistä on tehty oikea musiikkivideokin jonka MTV sitten bannasi ja leikkeli tjmsp, kun siinä yks tyyppi dokasi&ajoi autolla, pahoinpiteli jengiä, kävi stripparilla ja lopuksi pani naista. Sitä niinQ hain takaaAsie Payton kirjoitti:Ok! Mä olen joskus yrittänyt toisen vuoksi osallistua tuon kaltaisiin bileiltoihin, mutta kun ei vain pysty. Melusaaste + valosaaste + kuutamolla ulvovat teinixit = paikalta poistuminen alta viiden minuutin.Dumis kirjoitti:Tuota piisiä vois kuunnella ja saada siitä vähän vauhtia perjatai-iltaansa, kun siitä tehty video oli aika mojova kuvaus kohtuu-vauhikkaasta bileillasta.

- Pulkannaru
- Kitisijä
Ei kalsareita eikä känniä. Vitu**aa.
Loimulohta kuiviltaan naamaan. Ei sitä aikuinen mies salaatilla koko päivää jaksa.
Loimulohta kuiviltaan naamaan. Ei sitä aikuinen mies salaatilla koko päivää jaksa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Huh, piti oikein itsekin tarkistaa että olenko maininnut asiasta täällä vai olenko saanut stalkkerin.Manaaja kirjoitti:Mäkin luen, en silti tiiä, helvetti!
Viiden pisteen vihje: 5.3.2010 20:17
Ette siis luekaan kaikkia mun juttuja ja kirjaa pieniin muistivihkoihinne. Paskiaiset!
Work like a captain, play like a pirate.
- Pulkannaru
- Kitisijä
Asia kirjaantui alati sänkeä puskevaan muistikirjaani, koska ensimmäinen mielikuva oli savusauna. Muistikirjaani tupaa tallentumaan helpoiten visuaaliset jutskat.Vesper kirjoitti:Huh, piti oikein itsekin tarkistaa että olenko maininnut asiasta täällä vai olenko saanut stalkkerin.
Viiden pisteen vihje: 5.3.2010 20:17
Ette siis luekaan kaikkia mun juttuja ja kirjaa pieniin muistivihkoihinne. Paskiaiset!
huima kirjoitti: Onko Pulkannarulla bluray kotiteatteri?

Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen: