Kesseli lienee estynyt ilmoittautumasta.elco kirjoitti:Ilmoittaudu tähän, jos olet nussinut Pyroa ja Nibaa?
Oletko palstaneitsyt?
-
Tix
-
Pyry-Matias
Eikö tämä^ ole jo aika noloa? Onko kaikki hyvin?elco kirjoitti:1. Kerro ny - mä oon vaan kateellinen?
2. Älä vitussa? Tässä pitäisi varmaan perustaa gallup "Oletko pannut Pyromatiasta?" Vastausvaihtoehdot: juu (olen mies), en.
3. Kysytään sitten toisin päin: ilmoittaudu tähän, jos olet pannut Pyrdeä?
4. Ilmoittaudu tähän, jos olet nussinut Pyroa ja Nibaa?
-
elco
-
BettyB.
-
SikaMika
-
NuoriDaavid
-
BettyB.
Älä estä elkkoa etsimästä itselleen miesseuraa netistä! Ei se ole enää lain ja sen kirjaimen vastaista!Pyry-Matias kirjoitti:Eikö tämä^ ole jo aika noloa? Onko kaikki hyvin?elco kirjoitti:1. Kerro ny - mä oon vaan kateellinen?
2. Älä vitussa? Tässä pitäisi varmaan perustaa gallup "Oletko pannut Pyromatiasta?" Vastausvaihtoehdot: juu (olen mies), en.
3. Kysytään sitten toisin päin: ilmoittaudu tähän, jos olet pannut Pyrdeä?
4. Ilmoittaudu tähän, jos olet nussinut Pyroa ja Nibaa?
Pyyhin Netikettiin..
-
NuoriDaavid
-
BettyB.
-
NuoriDaavid
-
elco
Eli Daven vaimo on BettyB, joka onkin ehkä mies? Olen itseasiassa tiennyt tämän kaiken jo jonkin aikaa.NuoriDaavid kirjoitti:Vaikeita kysymyksiä, lupaatko kuitenkin 2 sormea VISA-kortin päällä, että olet nainen?BettyB. kirjoitti: Olenko ehkä vaimosi andökavö? Se lääkitsemättä jäänyt sivupersoona? Petollisen käytöksesi muovaama unelmiesi nainen?
Minua ei yllättäisi sekään, että BettyB = Rva Pupu = Seppo Hovi. Dave on ollut kymmenen vuotta naimisissa Seppo Hovin kanssa ja Seppo on armoitettu pirttihirmu. Jos Dave = Seppo Hovi niin se olisi jo pienoinen yllätys.
-
NuoriDaavid
Sanoisin, että ainoa asia, joka minut yllättäisi olisi, jos joku tällä hetkellä palstalle kirjoittavista paljastuisi Jyrki Hämäläiseksi.elco kirjoitti:Eli Daven vaimo on BettyB, joka onkin ehkä mies? Olen itseasiassa tiennyt tämän kaiken jo jonkin aikaa.NuoriDaavid kirjoitti:Vaikeita kysymyksiä, lupaatko kuitenkin 2 sormea VISA-kortin päällä, että olet nainen?BettyB. kirjoitti: Olenko ehkä vaimosi andökavö? Se lääkitsemättä jäänyt sivupersoona? Petollisen käytöksesi muovaama unelmiesi nainen?
Minua ei yllättäisi sekään, että BettyB = Rva Pupu = Seppo Hovi. Dave on ollut kymmenen vuotta naimisissa Seppo Hovin kanssa ja Seppo on armoitettu pirttihirmu. Jos Dave = Seppo Hovi niin se olisi jo pienoinen yllätys.
Vadim saattoi olla Jyräyksen alter ego.
-
BettyB.
-
masa
-
NuoriDaavid
^^Tietokonemiehenä Aasi voisi koodata sellaisen äänestysmahdollisuuden, jossa jokainen henkilö voisi pallottaa henkilöitä, joiden kanssa olisi halukas harrastamaan seksiä. Tulokset eivät näkyisi kenellekään, paitsi siinä tapauksessa, että henkilöt A ja B ovat pallottaneet toisensa, jolloin he molemmat saisivat asiasta tiedon.
Miksei tätä ole jo tehty? Vai onko se jo tehty?
Miksei tätä ole jo tehty? Vai onko se jo tehty?
-
masa
-
NuoriDaavid
Njoo. Voisi siihen laittaa rajoittimen, jokaiselle vain 2-3 palloa. Tai ehkäpä vielä fiksumpi olisi tämä: aina, jos sinua pallotetaan, niin saat yhden pallotusmahdollisuuden lisää.exPertti kirjoitti:Sitäpaitsi suurin osa miehistä pallottaisi kaikki naiset toivoen edes yhtä tärppiä.masa kirjoitti:On. Sitä kutsutaan kitinämiitiksi.NuoriDaavid kirjoitti: Miksei tätä ole jo tehty? Vai onko se jo tehty?
Tai ehkä tämän palstan pillunvonkaajat tuntien kuitenkin vain naiset saisivat pallottaa.NuoriDaavid kirjoitti:Njoo. Voisi siihen laittaa rajoittimen, jokaiselle vain 2-3 palloa. Tai ehkäpä vielä fiksumpi olisi tämä: aina, jos sinua pallotetaan, niin saat yhden pallotusmahdollisuuden lisää.exPertti kirjoitti:Sitäpaitsi suurin osa miehistä pallottaisi kaikki naiset toivoen edes yhtä tärppiä.masa kirjoitti: On. Sitä kutsutaan kitinämiitiksi.
Came here for school, graduated to the high life
-
NuoriDaavid
Kyllä täällä sellaisia munahaukkoja on, jotka veisivät pallot omaan pesäänsä ilman kysymyksiä, jos vapaat kädet annetaan. Siis molemminpuolinen pallotus vaaditaan.exPertti kirjoitti:Tai ehkä tämän palstan pillunvonkaajat tuntien kuitenkin vain naiset saisivat pallottaa.NuoriDaavid kirjoitti:Njoo. Voisi siihen laittaa rajoittimen, jokaiselle vain 2-3 palloa. Tai ehkäpä vielä fiksumpi olisi tämä: aina, jos sinua pallotetaan, niin saat yhden pallotusmahdollisuuden lisää.exPertti kirjoitti: Sitäpaitsi suurin osa miehistä pallottaisi kaikki naiset toivoen edes yhtä tärppiä.
No, nyt kun on vaniljaisesti hetki huokailtu "pallojen" perään siirrytään palstatodellisuuteen.NuoriDaavid kirjoitti:Kyllä täällä sellaisia munahaukkoja on, jotka veisivät pallot omaan pesäänsä ilman kysymyksiä, jos vapaat kädet annetaan. Siis molemminpuolinen pallotus vaaditaan.
Came here for school, graduated to the high life