Zoomailu, öögailu ja katsastus

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Parisuhteessa voi, ainakin joissain olosuhteissa, suuremmatta vääryydettä:

zoomailla?
1
5%
zoomailla ja öögailla?
10
48%
zoomailla ja öögailla ja katsastaa?
2
10%
pitää kakun ja syödä sen?
2
10%
Olen botti, en koskaan katsele ketään sillä silmällä, varsinkaan parisuhteessa!
6
29%
 
Ääniä yhteensä: 21

Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Haluaisin muuten kysyä näiltä boteilta, onko heidän kohdallaan ihan mahdoton ajatus "vaihtaa lennosta". Minusta tämä Tiskin selitys 48 tunnin ei-katsastuksesta, jonka aikana mieli muuttui, oli hieman... epätäydellinen. Kuinkas botit, voisitteko ottaa taksin lennosta, vai oletteko tosiaan sitä mieltä, että se on ihan mahdotonta, tulipa vastaan sitten minkälainen hottis vain?
Viimeksi muokannut Vadim, 21.11.2007 22:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vadim kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Mielestäni hauskinta on astua kakun päälle. Paitsi jos se on kermakakku, jolloin se kannattaa heittää naamaan.

Ps. Omelettia ei voi tehdä rikkomatta munia.
Minun pitäisi keskustella Freudin kanssa tästä, mutta luin tosissani, että hauskinta on ISTUA kakun päälle. Mielikuva oli... kiusallinen.
Minua taas vaivasi mielikuva siitä, miten ND paiskaa kermakakun omaan naamaansa, mutta se ei sentään ole noin kiusallinen.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Vadim kirjoitti:Haluaisin muuten kysyä näiltä boteilta, onko heidän kohdallaan ihan mahdoton ajatus "vaihtaa lennosta". Minusta tämä Tiskin selitys 48 tunnin ei-katsastuksesta, jonka aikana mieli muuttui, oli hieman... epätäydellinen. Kuinkas botit, voisitteko ottaa taksin lennosta, vai oletteko tosiaan sitä mieltä, että se on ihan mahdotonta, tulipa vastaan sitten minkälainen hottis vain?
Emotionaalisella tasolla valmiiksi purkautunut parisuhde on nopeaa purkaa myös käytännössä. Taustaksi tuosta 48 h tapauksesta, että olin sen jo kerran aiemmin toimimattomana päättänyt, mutta hellyin toiseen tilaisuuteen. Se oli virhe. Sitten vain tapahtui jotain, joka sai näkemänä sen virheen selvemmin.

(Meni muuten 2 kuukautta, ennen kuin pyysin sitä toista neitiä ulos, joka toimi katalyyttina tapahtumaan. Valmius uuteen suhteeseen on eri asia kuin valmius päättää edellinen.)
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vadim kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Mielestäni hauskinta on astua kakun päälle. Paitsi jos se on kermakakku, jolloin se kannattaa heittää naamaan.

Ps. Omelettia ei voi tehdä rikkomatta munia.
Minun pitäisi keskustella Freudin kanssa tästä, mutta luin tosissani, että hauskinta on ISTUA kakun päälle. Mielikuva oli... kiusallinen.
Itse asiassa kirjoitin ensin istua, mutta tunnusteltuani itseäni tarkistin kantaani.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

NuoriDaavid kirjoitti:tunnusteltuani itseäni
Gattis sentään puhuu rehellisesti runkkimisesta. Älä sievistele.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Vadim kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Tulipa jotenkin kotoisa olo.
De service = kuuluu palveluun!
Kiitos kiitos! Hyvää palvelua täällä :)
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:Kiitos kiitos! Hyvää palvelua täällä :)
Olikin jo ikävä sinua. Ei saa olla noin kauaa poissa, oi Lediritari.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

prosessi kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Kiitos kiitos! Hyvää palvelua täällä :)
Olikin jo ikävä sinua. Ei saa olla noin kauaa poissa, oi Lediritari.
Uuh, rankaksi vetää. Täytyy nyt etukäteen varoitella etten huomenna ehdi päivystää täällä tappelemassa koko päivää :P

Kiitos kuitenkin huomionosoituksesta, murusein!
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Kiitos kiitos! Hyvää palvelua täällä :)
Olikin jo ikävä sinua. Ei saa olla noin kauaa poissa, oi Lediritari.
Uuh, rankaksi vetää. Täytyy nyt etukäteen varoitella etten huomenna ehdi päivystää täällä tappelemassa koko päivää :P
:P Harmin paikka, toisaalta, minä joudun koko viikonlopuksi nettipimentoon, sukulaiset häiritsevät ikävästi hyvin alkanutta riippuvuutta.
Kiitos kuitenkin huomionosoituksesta, murusein!
Eipä kestä. Se Niban väännös Jedistä valontuoja-Lediksi nauratti ihan oikeasti osuvuudessaan. Joskus Niba vaikuttaa melkein kiltiltä, ehkä vahingossa.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

prosessi kirjoitti:Se Niban väännös Jedistä valontuoja-Lediksi nauratti ihan oikeasti osuvuudessaan. Joskus Niba vaikuttaa melkein kiltiltä, ehkä vahingossa.
Jedi-Ledi-Jedi-Ledi.. What`s the difference? 8) Epäilen kyllä että Niba vaikutti mua kohtaan kiltiltä vahingossa tai sitten sen ambivalenssilla ei ole mitään rajaa. Scary.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Vadim kirjoitti:Minun pitäisi keskustella Freudin kanssa tästä, mutta luin tosissani, että hauskinta on ISTUA kakun päälle. Mielikuva oli... kiusallinen.
No höh, siis mitä kiusallista siinä mielikuvassa on? Itse ainakin ennemmin istuisin kuin astuisin, ja kunnon kermakakku pitäisi olla! Itse asiassa mieluummin useampi, jotta voisi muutaman läiskiä ihmisten naamaan ja sitten syödä vielä yhden.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Se Niban väännös Jedistä valontuoja-Lediksi nauratti ihan oikeasti osuvuudessaan. Joskus Niba vaikuttaa melkein kiltiltä, ehkä vahingossa.
Jedi-Ledi-Jedi-Ledi.. What`s the difference? 8) Epäilen kyllä että Niba vaikutti mua kohtaan kiltiltä vahingossa tai sitten sen ambivalenssilla ei ole mitään rajaa. Scary.
Saattoi se ehkä puhua valopäistäkin. Ehkä on turvallisempaa ajatella niin, kuin että se olisi oikeasti nähnyt valon.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Minun pitäisi keskustella Freudin kanssa tästä, mutta luin tosissani, että hauskinta on ISTUA kakun päälle. Mielikuva oli... kiusallinen.
No höh, siis mitä kiusallista siinä mielikuvassa on? Itse ainakin ennemmin istuisin kuin astuisin, ja kunnon kermakakku pitäisi olla! Itse asiassa mieluummin useampi, jotta voisi muutaman läiskiä ihmisten naamaan ja sitten syödä vielä yhden.
Luulen, että kermakakulle istuminen olisi epämukavan viileä ja tirisevä kokemus.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

prosessi kirjoitti:
Zeb kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Minun pitäisi keskustella Freudin kanssa tästä, mutta luin tosissani, että hauskinta on ISTUA kakun päälle. Mielikuva oli... kiusallinen.
No höh, siis mitä kiusallista siinä mielikuvassa on? Itse ainakin ennemmin istuisin kuin astuisin, ja kunnon kermakakku pitäisi olla! Itse asiassa mieluummin useampi, jotta voisi muutaman läiskiä ihmisten naamaan ja sitten syödä vielä yhden.
Luulen, että kermakakulle istuminen olisi epämukavan viileä ja tirisevä kokemus.
Ihan pikaseen vaan ja lämpimässä! Housuasiaa en vielä ehtinyt miettiä.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Luulen, että kermakakulle istuminen olisi epämukavan viileä ja tirisevä kokemus.
Ihan pikaseen vaan ja lämpimässä! Housuasiaa en vielä ehtinyt miettiä.
Minulla on kiusallinen taipumus miettiä pikakelauksella kaikki vaihtoehdot, eikä mikään niistä vaikuttanut kovin mukavalta. Mutta joo, ehkä saunasta jäähyllä käydessä avantouinnin sijaan, tai jotain.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

prosessi kirjoitti:
Zeb kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Luulen, että kermakakulle istuminen olisi epämukavan viileä ja tirisevä kokemus.
Ihan pikaseen vaan ja lämpimässä! Housuasiaa en vielä ehtinyt miettiä.
Minulla on kiusallinen taipumus miettiä pikakelauksella kaikki vaihtoehdot, eikä mikään niistä vaikuttanut kovin mukavalta. Mutta joo, ehkä saunasta jäähyllä käydessä avantouinnin sijaan, tai jotain.
Päädyin farkkuihin. Haluan vain sotkea kerrankin kunnolla 8)
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Minulla on kiusallinen taipumus miettiä pikakelauksella kaikki vaihtoehdot, eikä mikään niistä vaikuttanut kovin mukavalta. Mutta joo, ehkä saunasta jäähyllä käydessä avantouinnin sijaan, tai jotain.
Päädyin farkkuihin. Haluan vain sotkea kerrankin kunnolla 8)
Toisaalta voisi tietenkin teettää aikuisten kokoa olevat kurahousut, niin voisi istuskella lätäköissäkin.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

prosessi kirjoitti:
Zeb kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Minulla on kiusallinen taipumus miettiä pikakelauksella kaikki vaihtoehdot, eikä mikään niistä vaikuttanut kovin mukavalta. Mutta joo, ehkä saunasta jäähyllä käydessä avantouinnin sijaan, tai jotain.
Päädyin farkkuihin. Haluan vain sotkea kerrankin kunnolla 8)
Toisaalta voisi tietenkin teettää aikuisten kokoa olevat kurahousut, niin voisi istuskella lätäköissäkin.
Hyvä idea! Hiukan vois naapurit katsella täällä päin mut väliäkö tuolla. On vaan tää yksi elämä jossa toteuttaa itseään.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Toisaalta voisi tietenkin teettää aikuisten kokoa olevat kurahousut, niin voisi istuskella lätäköissäkin.
Hyvä idea! Hiukan vois naapurit katsella täällä päin mut väliäkö tuolla. On vaan tää yksi elämä jossa toteuttaa itseään.
Assosiaatiot ovat pelottavia, mutta jostain syystä noista kurahousuista muistui mieleen eräs edelleen harmittava lapsuusmuisto. Olimme jossain ulkomailla, ja eräässä kaupassa siellä oli aivan upeita naamiaisasuja. Olisin ehdottomasti halunnut itselleni sellaisen vaaleanpunaisen pantterin, joka oli käytännössä lapsen kokoinen pehmoeläin, jonka sisään voi pukeutua. Äiti sitten ehdotti vaihtoehdoksi tuolle pantteripuvulle jotain tyhmää kesämekkoa, ja onnistui vieläpä aivopesemään minut itseni valitsemaan sen tyhmän mekon. Olen edelleen sikakatkera, oikeasti minulla olisi ollut paljon enemmän käyttöä pantteripuvulle, vaikka joka päivä kouluun se päällä.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Työ- ja rl-aktiviteettisuman hellitettyä palaan astialle.
Tix kirjoitti: Voin kertoa, miten itse toimin, jos parisuhteessa ollessani kiinnostun jostakusta muusta:

1. Mietin, onko nykyinen suhteeni kunnossa. Kiinnostus voi viitata siihen ettei ole. Lisäksi mietin, onko tämä suhde se sitä mitä elämältäni haluan.

2. Jos vastaus jompaan kumpaan on kieltävä, mietin voiko tilannetta korjata.
3. Jos voi, pyrin korjaamaan ja unohdan virinneen kiinnostukseni tekemättä asialle mitään. Jos ei voi, niin lopetan parisuhteeni ja

4. Mietin onko uusi ihminen niin kiinnostava, että jaksan tutustua tarkemmin.

5. Jos vastaus on kyllä, zuumailen ja öögailen minkä kerkeän, kamppaan jalat alta, lyön nuijalla päähän, raahaan kotiluolaani, hedelmöitysharjoittelen, vikittelen, treffailen, whatevör.

Tämä bottimainen marssijärjestys on tärkeää siksi, että on epäoikeudenmukaista antaa toisen luulla oman sitoutumisen suhteeseen olevan korkeammalla tasolla kuin se onkaan.

No jaa. Vastoin eräitä kanssakeskustelijoita katson, että sinulla on vielä säätämistä jäljellä ennen kuin sinua voisi nimittää botiksi. Olet nimittäin jättänyt määrittelemättä, mitä tapahtuu kohdassa 2., jos molemmat vastaukset sattuvat olemaan myöntäviä.
Se, kuinka nopeasti tämmöinen pohdiskeluprosessi voi edetä, riippuu tilanteesta. Pisimmillään se kesti 1,5 vuotta. En tehnyt elettäkään sen neidon suuntaan, josta alun perin kiinnostuin.
Miten voit kiinnostua henkilöstä, jonka suuntaan et tee elettäkään?
Lyhyimmillään se kesti noin 48 tuntia. Silloin parisuhde veteli viimeisiään ja tapasin opintojen lomassa älykkään ja hauskan ihmisen, joka sai minut miettimään, että miksi roikun tässä sulkemassa itseltäni miellyttävämpiä vaihtoehtoja.
Tässäkin tapauksessa on vaikea uskoa, että et olisi jutellut kyseisen ihmisen kanssa ja mahdollisesti myös ollut häntä kohtaan yhtä ystävällinen kuin muitakin kanssaopiskelijoitasi kohtaan. "Ei elettäkään" merkitsee minusta tarkkaan ottaen sitä, että kohteeseen päin ei edes katsota. Siitä tässä tuskin on kyse, joten varmaan sinulla tuo elehtimisen raja on jossakin muussa kohdassa. Olen tässä ketjussa yrittänyt pariin otteeseen kysellä, mihin kukakin sen vetää, mutta toistaiseksi jäänyt vaille vastausta.
Kyse ei ole pyhyydestä vaan ainakin jollain tapaa läheisten ihmisten peruskunnioituksesta. En voisi katsoa oikeasti välittäneeni kenestäkään ihmisestä, jos testailisin mahdollisuuksiani muihin ja pitäisin suhteessa väärällä luulolla asian oikeasta tilasta tai "varalla." Jos joku katsoo toisenlaisen tavan toimia paremmaksi, siitä vain. Kyse ei ole oikeastaan moraalisesta valinnasta vaan siitä, että en halua menettää itsekunnioitustani. En myöskään halua seurustella sellaisen ihmisen kanssa, jonka voisin epäillä toimivan toisin.

Tästä päästään vääjäämättä sellaiseen lopputulokseen, että neiti joka öögailee ja zuumailee minua häpeilemättä varattuna ei kelpaa minulle, koska en pitäisi todennäköisenä, etteikö hän tekisi joskus samoin minullekin.
Aivan, mutta mitä se "häpeilemätön" ja paheksumasi zoomailu sitten oikein on ja miksi arvelit esimerkiksi Vadimin bileissä tapaaman naisen harjoittaneen nimenomaan sitä, vaikka hänen toiminnastaan ei tarjottu minkäänlaista käytännön kuvausta?
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Tix kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Niin no. Tässä tapauksessa kesti 9 päivää ja 12 tuntia, ennen kuin hoksasin, että haluaisin tietää, kuka hän on.
Noin pitkillä piuhoilla oman parisuhteen tilaa koskevat pohdiskelut eivät tulle ongelmaksesi ihan lähitulevaisuudessa.
Itselläni ihastumiseen meni kahden miekkosen suhteen muutamia viikkoja, kahden muun kanssa puoli vuotta per nenä ja yhden kanssa vaadittiin suhteellisen intensiivistä sähköpostikirjoittelua vähintään kymmenen kierrosta. Vain kerran olen ihastunut välittömästi tapaamishetkellä.

Tätä taustaa vasten pitäisin Vadimia kuitenkin aika (äkki?)pikaisena!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Silloin kun olen parisuhteessa ei minun tarvitse edes öögata naisia. Silloin kun en taas ole, siitä öögaamisesta haittaakaan ole mutta eipä toisaalta etuakaan. En kuitenkaan malta keskittyä yhteen mirriin, josta joku tunnettu palstallakin oleillut naisihminen minua moitti. Toisaalta kaikki halusivatkin tämän tietää.
Pyyhin Netikettiin..
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Tix kirjoitti:Tästä päästään vääjäämättä sellaiseen lopputulokseen, että neiti joka öögailee ja zuumailee minua häpeilemättä varattuna ei kelpaa minulle, koska en pitäisi todennäköisenä, etteikö hän tekisi joskus samoin minullekin.
Itse taas suhtautuisin varsin epäilevästi miekkoseen, jonka olisin tuntenut seurustellessani toisen kanssa, mutta joka käytöksellään osoittaisi pitävänsä minusta vasta suhteeni päätyttyä. Mieleen tulisi lähinnä, että tyyppi on epäaito ja/tai epäavoin, tai sitten vain Sen Yhden Asian perässä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

prosessi kirjoitti:
Zeb kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Se Niban väännös Jedistä valontuoja-Lediksi nauratti ihan oikeasti osuvuudessaan. Joskus Niba vaikuttaa melkein kiltiltä, ehkä vahingossa.
Jedi-Ledi-Jedi-Ledi.. What`s the difference? 8) Epäilen kyllä että Niba vaikutti mua kohtaan kiltiltä vahingossa tai sitten sen ambivalenssilla ei ole mitään rajaa. Scary.
Saattoi se ehkä puhua valopäistäkin. Ehkä on turvallisempaa ajatella niin, kuin että se olisi oikeasti nähnyt valon.
Asiaan palatakseni, joskus rupikonna päästää sammakon suustaan tai oikeammin löytää harmaan hiiren..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

EveryWoman kirjoitti:Itse taas suhtautuisin varsin epäilevästi miekkoseen, jonka olisin tuntenut seurustellessani toisen kanssa, mutta joka käytöksellään osoittaisi pitävänsä minusta vasta suhteeni päätyttyä. Mieleen tulisi lähinnä, että tyyppi on epäaito ja/tai epäavoin, tai sitten vain Sen Yhden Asian perässä.
Mun on pakko kysyä, että mitä tarkoitat sellaisella käytöksellä joka osoittaisi pitämistä? Tarkoitatko ihan jopa sitä, että mikäli henkilö olisi ihastunut sinuun... sanotaanko nyt seksuaalisessa, tai suhde-mielessä (Tixin sanoin öögaillen ja zoomaillen), niin hänen tulisi se osoittaa sinulle siinä ja heti, eikä esim. hoitaa päällä olevaa suhdetta ensin pois päiväjärjestyksestä. Tämä olisi minun mielestäni tämän kumppanin kannalta hienotunteista toimintaa, ja itse taas suhtautuisin epäilevästi henkilöön joka ei pystyisi sellaiseen.

Vai riittääkö sulle vaan ystävällinen käytös ja "platonisempi" mielenkiinnon osoitus?
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Vastaa Viestiin