Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Hetken vitutti pari päivää sitten, kun menin rekisteröimään entistä leasing-autoa, jonka firmani oli ostanut leasing-firmasta.

Eli silloin, kun auto oli liisattuna oli ykköshaltijaksi merkitty firma ja kakkoshaltijaksi minä. No, leasingfirma lähetti mulle ilmoitusosan ja oli rastinut kohdan "haltijasta tulee omistaja". Katsastuskonttorin pissis sitten olisi väkin laittanut omistajaksi firman ja mut, ei pelkästään firman. Sanoin, että jos laitan rastin kohtaan "omistaja vaihtuu". Ei voi, kun on jo rastittu. Soitin leasing-firmaan. Kovin vaikeaa olisi ollut uutta ilmoitusta lähettää ja maksanut olisi ja vaikeaa oli. No onneksi leasing-firmasta sanoivat, että voinhan mä ensin siirtää sen auton firmalle ja itselleni ja sen jälkeen heti uudestaan siirtää sen firmalle. Ongelma ratkesi. Kumma, ettei pissis voinut tätä neuvoa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

"Ajoneuvon perusvero nousee 1.1.2013 alkaen"

Keksi pahin mahdollinen kirosana tähän.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Viesti Kirjoittaja So Hard »

masa kirjoitti:"Ajoneuvon perusvero nousee 1.1.2013 alkaen"

Keksi pahin mahdollinen kirosana tähän.
Urpilainen!
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Eniten tuossa perusveron korotuksessa tuntuu oudolle pienipäästöisten autojen suurempi prosentuaalinen veronkorotus.
Esim.
100g/km -> korotus yli 100%
200g/km -> korotus n 36%
(en tarkastanut lähteeni tietojen oikeellisuutta..)

Toki suurempi summa kasvaa enemmän samalla %-korotuksella, mutta jos halutaan oikeasti ohjata pienempipäästöisiin autoihin, niin kummastuttaa moinen.

Omalla autohankinnallani ei perusveron korotuksella ole juurikaan merkitystä. Auton tuloajalla sen sijaan on :)
Eli itselleni tulee nykyiseen verrattuna nousua n 20€/vuosi.
Mutta kaipa tollaisen suunnilleen 500Nm moottorin takia täytynee jotain huviveroa maksaa :D
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1661
Liittynyt: 17.01.2011 19:23
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja exsu »

Huomasin äskettäin, että neuletakkini haisee koiran anaalirauhasille. Note to self: Ei koiria syliin aamulla.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Palaa niin hermot tuohon metrin päässä olevaan verkkotulostimeen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Hieman ohuesti harmittaa, että minulle tuli äsken jo kolmas soitto eri paikasta että tulepa tänne töihin. Jokainen vaatisi muuttoa suomen eri laidalle epäkiinnostaviin kaupunkeihin.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:Hieman ohuesti harmittaa, että minulle tuli äsken jo kolmas soitto eri paikasta että tulepa tänne töihin. Jokainen vaatisi muuttoa suomen eri laidalle epäkiinnostaviin kaupunkeihin.
Ei täällä niin kauheeta oo!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

NuoriDaavid kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Hieman ohuesti harmittaa, että minulle tuli äsken jo kolmas soitto eri paikasta että tulepa tänne töihin. Jokainen vaatisi muuttoa suomen eri laidalle epäkiinnostaviin kaupunkeihin.
Ei täällä niin kauheeta oo!
No ei ole sinne pyydelty vielä ainakaan.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Hieman ohuesti harmittaa, että minulle tuli äsken jo kolmas soitto eri paikasta että tulepa tänne töihin. Jokainen vaatisi muuttoa suomen eri laidalle epäkiinnostaviin kaupunkeihin.
Ei täällä niin kauheeta oo!
No ei ole sinne pyydelty vielä ainakaan.
Kepun kaupunkien valloitus siirtyi taas!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Viesti Kirjoittaja elco »

exsu kirjoitti:koiran anaalirauhasille.
Mitvit? Eikö tuo ole ammattikielellä ihan vaan arslokki?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

elco kirjoitti:
exsu kirjoitti:koiran anaalirauhasille.
Mitvit? Eikö tuo ole ammattikielellä ihan vaan arslokki?
On siellä jotkut täyttyvät rauhasetkin
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

elco kirjoitti:
exsu kirjoitti:koiran anaalirauhasille.
Mitvit? Eikö tuo ole ammattikielellä ihan vaan arslokki?
Nöy.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 1570
Liittynyt: 28.01.2011 23:35
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Kävin uudessa verkkokaupan megakompleksissa hakemassa tavaran. Antoivat jonkun palikan jossa luki, että laite alkaa piipittämään kun tavara on haettavissa noin vartin kuluttua. Sillä aikaa voitte haahuilla rauhassa liikkeessämme tai käydä subbarissa kahvilla. Sviddu jengiä ei ollut juur yhtään, mutta silti antoivat odottaa. Nuuhkin sitten hyllyjä, vaikka mikään ei kiinnostanut. Jatkossa tilaan tavarat postiin. Siellä ei tarvitse turhaan seisoskella.

Lisäksi fillarista puhkesi kumi, joten jouduin taluttamaan paluumatkan ja kioskilta ostamani kahvi maistui pahalta. Ei ollut hyvä reissu.
Moottoritie Töölön läpi ry.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Bhven kirjoitti: Sviddu jengiä ei ollut juur yhtään, mutta silti antoivat odottaa.
Olen antanut ymmärtää itselleni hitauden johtuvan keräilyrobotista.


Kuinka paljon yksi finni voikaan vituttaa?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2439
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Viesti Kirjoittaja par-sky »

^riippuu sijainnista.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bluntly kirjoitti: Kuinka paljon yksi finni voikaan vituttaa?
Ei kovin paljoa?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2439
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Viesti Kirjoittaja par-sky »

NuoriDaavid kirjoitti:
Bluntly kirjoitti: Kuinka paljon yksi finni voikaan vituttaa?
Ei kovin paljoa?
Älä nyt, jos se on vaikka kankussa, kipeä ja istumatyö/palaveria.
Tai nenänpäässä /keskellä otsaa ja kuumat treffit illalla.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

par-sky kirjoitti:kuumat treffit illalla.
Sen mukaan, mitä olen Bluntlyn tarinoita seurannut, niin tämä ei ole kovin todennäköinen vaihtoehtoa, ei myöskään mun tapauksessani. :)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3365
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja saira »

Kattomaailma. Tehnyt kattoremppaa pienkerrostaloon nyt neljä kuukautta, eli mun työpaikalla. Jalkakäytävä suljettu nauhoilla, ohi kulkevat kävelevät entisessä nurmikossa/nykyisessä mudassa, ja sisäänkäynnin eteen rakennettu katos, josta tippui katto alas kun lumet tulivat. Kun eihän niitä voi tiputtaa toisella puolella töitä tehdessä vaikka näkee että alas tulevat ja lujaa... Välillä miehet viikon poissa, joskus käyvät kääntymässä. Katolta lentelee tavaraa ja takapihalla parkkipaikkoja vie nosturi ja firman pakettiauto ajetaan aina yleensä vinoon viemään loput paikat. Periaatteessa ymmärrän joidenkin näiden asioiden olevan normaalia kattorempassa, mutta helvetti soikoon NELJÄ KUUKAUTTA EIKÄ LOPPUA NÄY!!!! Tiedän myöskin ettei millään tavalla ole työmiesten syy, vaan sen helvetin perkeleen joka urakoista sopii, mutta ei tee enää mieli hymyillä kun näkee duunareita.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

NuoriDaavid kirjoitti:
par-sky kirjoitti:kuumat treffit illalla.
Sen mukaan, mitä olen Bluntlyn tarinoita seurannut, niin tämä ei ole kovin todennäköinen vaihtoehtoa
Todennäköisyys on todellakin äärimmäisen pieni tuolle. Ja finni on keskellä vasemmanpuoleista pitkää selkälihasta, painaa niin perkeleesti nojatessa tuolinselkänojaan ja istuminen on suosikki asentoni heti makaamisen jälkeen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3484
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

No just, nyt ei osu pilkka omaan nilkkaan, mutta olen sivulline joka myös kärsii tästä joten valitan tänne:

Vittu mitä paskaa, naisellani on ollut nyt pahoja uniongelmia, sai ittensä taitettua viimein työterveydenhuoltoon valittamaan asiasta, niin oli saanut sitten äärimäisen sympaattisen vastaanoton : " No kyllä sitä nukumattakin ihminen selviää". Oli sitten pitkin hampain kirjoittanut reseptin johonkin melatoniini-tuotteeseen joka tasaa unirytmiä.

Mitä vittua ihan oikeasti, tasaa unirytmiä? Kyllä sillä väsyttää niin ettei pysty seisomaan suorassa, mutta se ei saa nukuttua. Ja kyseessä on sellainen ihminen että esim panacodit, sirdaludit tai muut ei väsytä tai nukuta niin yhtään, joten uskallan väittää että tuo tuote on yhtä tyhjän kanssa.

Ei vittu auta, pitää vissiin sitten hoitaa niitä kuuluisia toisia reittejä tropit siihen asti että voi mennä 3 viikon päästä uudestaan työterveyteen kysymään että joko saa nukkua.Vittuttaa.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Viesti Kirjoittaja So Hard »

^ Ei työterveys ole ainoa paikka missä voi käydä lääkärissä.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mun mielestä on ihan perusteltua kokeilla alkuun miedommalla valmisteella. Toimintamekanismi on kuitenkin erilainen kun noissa listatuissa tuotteissa, joten en välttämättä lähtisi heti vertailemaan.
Vastaa Viestiin