Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Valmentajan erikoisammattitutkintoon tähtäävään koulutukseen hakemisen ehtona on kolmivaiheinen ennakkokoulutus josta mulla on kakkonen kesken. Vittu.

Sit toi AMK-tutkintoki ois periaatteessa iisimpi... Nelostaso siis kyseessä... Mutta paskempi, koska turku.

Nooh, eipä tässä kiire mihinkää, naatiskellaan rahoista ja ajasta ja kassellaan josko jossain välissä aktivoitus vai oisko ihan vasiten koti-isänä.
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bluntly kirjoitti:Saatanan paskapersekukkahattutädit kun kriminalisoivat seksinoston, voisin meinaan maksaa jollekkin venakolle halauksesta.
Öö? Ei seksin osto ole Suomessa kiellettyä nykyään. Se on kiellettyä parituksen ja ihmiskaupan uhrilta, mutta ei itsenäiseltä ammatinharjoittajalta.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Liian pienet vaatteet. Ostan kohta afrikkalaisen miesmekon.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Nyt ei vituta yhtään!!!11
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

NuoriDaavid kirjoitti:Nyt ei vituta yhtään!!!11
Saitko mitalin vai mistä tuulee?
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Nyt ei vituta yhtään!!!11
Saitko mitalin vai mistä tuulee?
Kevättä rinnoissa! Ei sen kummempaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ vastaanottoapulaisen vai kenen?
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:^ vastaanottoapulaisen vai kenen?
Manboobs, daah!11
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Oikeastaan en tiedä pitäsikö tämän vituttaa vaiko naurattaa.

http://www.valtiokonttori.fi/Public/def ... deid=15830

Siinä on meikäläisen kolmen vuoden työmaa pian paketissa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:Oikeastaan en tiedä pitäsikö tämän vituttaa vaiko naurattaa.

http://www.valtiokonttori.fi/Public/def ... deid=15830

Siinä on meikäläisen kolmen vuoden työmaa pian paketissa.
Mutta sä kait olit jo päässyt tuosta eroon??
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:Mutta sä kait olit jo päässyt tuosta eroon??
Kyllä mä sen kanssa teen vieläkin duunia. Onneksi se on vaan yks palikka korissa.


VM rahanhassaus ja ammattitaidottomuus on kyllä ihan huikaisevaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Sunnuntain Hesari ei tullut sunnuntaina, vaikka soitin ja pyysin tuomaan vielä sunnuntaina.
Ei ollut tullut maanantaina aamullakaan. Soitin uudelleen. Lupasivat toimittaa maanantai PÄIVÄN aikana. Ei ollut tullut ILTA viideltakään. Soitin kolmannen kerran ja lupasivat että tulee kyllä maanantaina. En kyllä kysynyt että minkä viikon..
Ei ollu ttulluut tänään aamullakaan. Lupasivat taas, että tänään tulkee.
Ei kyllä taida näkyä, tolla menolla. :twisted:

On se vaikeeta toimittaa yksi lehti viikossa oikeaan osoitteeseen ! SAATANA !!
Hyvityksenä yhden viikon ilmainen lehti ei tuntuisi tässä tilanteessa miltään.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

^Tilasin aikanaan viikonlopun hesarit. Jokaisesta viikonlopusta puuttui aina vähintään yksi lehti, joskus kaikki. Joka kerta soitin ja kitisin niille asiasta. Hyvitystä tuli niin, että laskutusta siirrettiin viikolla eteenpäin (yhden viikonlopun lehdet ilmaiseksi?) :evil: . Loppujen lopuksi peruin koko tilauksen, sillä mitä hyötyä siitä olisi ollutkaan. Sen jälkeen kun ovat tyrkyttäneet tilausta, olen kieltäytynyt juuri tuohon lehden tulemattomuuteen vedoten.
Viimeksi muokannut Mirkku, 13.03.2012 12:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja exsu »

Meille tulee pe-su Hesari (Tampereelle) ja tullut joka kerta aamujakelussa ja ajallaan!
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3484
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Meille tilattiin hesari uudelle asunnolle. 10 päivän kuluessa lehti jäi 3 kertaa tulematta, lupauksista huolimatta.

Ja pitäisi joka aamu olla jonottamassa tuonne asiakaspalveluun että voi valittaa palvelusta jota ei saa.

Meillähän ei tuommoista toimintaa katsella, lehti irtisanottiin välittömästi ja tilattiin huviksemme ( ja toisen kotimaisten parantamiseksi) ruottalaisten hesari.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Räkäflunssa vol.3 jo sadatta viikkoa. Ei paljoa napostelisi olla enää kipiä.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja exsu »

Olin tänään ekaa kertaa "gradutesmppiryhmässä" viivästyneille graduntekijöille. Voi saatana sentään! Oletin, että ryhmässä käynnistellään keskeneräisiä töitä, haetaan suuntaa jne., mutta se olikin vertaistukiryhmä "opiskelijoiden syrjäytymisen ehkäisemiseksi" tyypeille, joiden opinnot ei etene. Kaksi ryhmäläisistä oli selvästi mielenterveysongelmaisia, muutama oli samassa tilanteessa kuin itse (liikaa töitä, liian vähän motivaatiota) ja lopuista en päässyt oikein vielä selvyyteen.

Aika nopeasti keskustelun muuttui vuodatukseksi siitä, miten kaikki kokivat itsensä tavalla tai toisella uhreiksi, ja itse asiassa tämä koko opintoviivästys johtui ohjaavasta opettajasta, tukijärjestelmästä, aiheesta, kirjastosta, työparista, laitoksesta, jumalasta, säästä, sateenkaarista ja yksisarvisista.

Lopulta joku tampio keksi jakaa toisaalla kuulemansa ajatuksen siitä, miten "graduttomuus" on samanlainen häpeä ja suru kuin lapsettomuus. Että puhutaan samasta asiasta, ja että ihmisten pitäisi suhtautua siihen samankaltaisella hienovaraisuudella, kun ei yhtään tiedä onko se ihmiselle arka paikka vai ei. Tässä kohtaa yksi ilmeisestikin vahvasti samaistunut ryhmäläinen pillahti itkuun. Itse olin valmis kirjoittaan työni yhdeltä istumalta valmiiksi, jos sillä välttää ko. ryhmän tapaamisen jatkossa.

Lopun aikaa istuin puremassa huulta ja tuntemassa itseni poikkeuksellisen persoonallisuushäiriöiseksi. Teki mieli ravistella ihmisiä yksi kerrallaan ja huutaa, että kyseessä on vain yksi vitun opinnäyte, alle sata sivua tekstiä, josta kukaan ei ole jatkossa kiinnostunut. Yrittäkää nyt saatana edes!

Niin, ja eniten vitutti tietysti se, että tuolle kurssille haettiin ennakkotehtävien perusteella. Mun tuotosten perusteella siis mä KUULUN tuonne ja olen samanlainen surkea volisija. Voi saatana sentään. Kai se raivokin on sitten eräänlaista motivaatiota.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2579
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Viesti Kirjoittaja Clay »

exsu kirjoitti:...mutta se olikin vertaistukiryhmä "opiskelijoiden syrjäytymisen ehkäisemiseksi" tyypeille, joiden opinnot ei etene. Kaksi ryhmäläisistä oli selvästi mielenterveysongelmaisia...
Minä voisin aivan hyvin tuurata sinua tuolla - en usko, että kukaan huomaisi etten ole vielä lähelläkään lopputyötä.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^^No voi huh huh.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

VMP tuo Nokia Suite. Ainut mitä paska tekee on koneen kaataminen. Kokeiltu kolmessa eri koneessa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

No nyt ei vituta yhtään. Postissa tuli Suunto M5 ja ihmettelin kun paketista löytyi myös peräti 40e maksava usb-tikku jonka tilaamista arvoin ja päätin jättää vielä ostamatta. Paketin kannessa luki "now with movestick mini".
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Bluntly kirjoitti:VMP tuo Nokia Suite. Ainut mitä paska tekee on koneen kaataminen. Kokeiltu kolmessa eri koneessa.
Vanhaan aikaanhan se teki juuri tuon. En ole uusimmilla moista huomannut. Mitä se tarkalleen tekee?
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Yhdessä tapauksessa syyllinen oli Symantec, johon en kykene kajoamaan. Toisessa Putty, en kylläkään ymmärrä kuinka. Kolmatta jaksanut katsoa kun kotikoneella sujahti sisään nätisti.

Toimii kyllä iloisen vilkkaasti verrattuna edeltäjään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 1570
Liittynyt: 28.01.2011 23:35
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Vittuunnuin lopullisesti erinlaisten uutiskanavien nettisivuihin. Maikkarin järkyttävä uusi leiska katkaisi ähvenen selän.

Ratkaisuna käytän pöytäkoneellakin vain mobiiliversioita. Tykkään vanhasta ja yksinkertaisesta, ilman turhaa clutteria, tyyliin: Siinä ovat faktat, älä riko ittees.

Hesari - http://m.hs.fi/inf/infomo?site=hstxt&view=latestnews
Yle - http://www.yle.fi/mobiiliuutiset/uutise ... immat.html
MTV3 - http://mtv3.mobi/section?s=10&t=5

tselämä - http://www.talouselama.fi/?service=mobile
tektal - http://www.tekniikkatalous.fi/?service=mobile
kauppalehti - http://m.kl.fi/
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Alkaa käydä hermoille tämä jatkuva kylmyys meidän kämpässä. Tässä on vähän huterot kohdat tuolla eteisen tienoilla mistä vetää herkästi ja ilma vaihtuu turhan rivakkaan. Ollaan pärjätty aiemmat talvet takan tuella mutta nyt on puut melkeen loppu ja osa lämmitystehosta kaikkoaa yläkertaan jossa on ikuisuusprojekti meneillään ja omat lämmöt vielä toistaiseksi pois. Huoh.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Vastaa Viestiin