Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Manaaja kirjoitti:Eipä kyllä ole oma existentia tuntunut niin typerältä perseilyltä koskaan kuin viimeisen vuoden aikana ja etenkin nyt. Lopun alkua, sano.
:(

Älä viitti puhua tollaisia leikilläs. Jos taas oot tosissas, niin sitten lataamoon.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Manaaja kirjoitti:existentia
Mikä se on?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jostain syystä naama kukkii niin penteleesti. Muuten ei haittaa, mutta kun en osaa pitää näppejäni erossa niin ovat myös kivuliaita.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Lämmin, joka kehonosan kattava vitutuksen tunne valtaa kehoa pikku hiljaa osa kerrallaan.

Nyt odotellaan tässä juustohöylää, että olenko juustoviipale vai jäänkö isompaan palaan.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Viesti Kirjoittaja elco »

Viiiiiiiittttttttttuuuuuuuuuu! Tässä jumalanhylkäämässä paskamaassa pitää käkkiä vielä pari tuntia kun kone on myöhässä. Kotona joskus kymmenen jälkeen.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2199
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Musta on tulossa tarinoiden vittumainen miniä, appivanhemmat ottaa niin paljon päähän etten oikein jaksa enää pitää yllä edes peruskohteliaisuutta vaan tekee mieli piikitellä aina tilanteen huomatessani.

Heillä on kaksi lastenlasta, meidän tyttö ja miehen siskon 3,5-vuotias kruununprinssi. Huomio jakaantuu 0,1%/99,90%. Tyttöä eivät ole hoitaneet kertaakaan, kälyn poikaa (jolla on perhepäivähoitopaikka sekä toiset isovanhemmat puolen kilometrin päässä kotoa) he hoitavat aina kun vain mahdollista, useamman kerran viikossa. Tyttöä käyvät katsomassa noin kerran kolmeen viikkoon, pyynnöistä huolimatta tupsahtavat ovelle etukäteen sopimatta ja yleensä erikseen. Täällä ollessa puheenaiheena on se toinen lapsenlapsi ja se miten upea suhde heillä, varsinkin apella ja pojalla on. Apen keskustelu koostuu muutenkin oman erinomaisuutensa ylistämisestä kaikilla elämän osa-alueilla. Monologia eivät häiritse edes tytön yritykset leikkiä papan kanssa, enää tyttö ei viitsi yrittääkään.

Nyt appi tupsahti ovelle tuomaan tytön joululahjan, joka oli kyllä hyvin toivottu Duplo-paketti. Tiedän olevani kiittämätön niuho mutta en usko toisen lapsenlapsen saavan paketoimattomia lahjoja. Onneksi ei mennä jouluaattona käymään, en halua lapselleni muistoja näin selkeästä kakkostilasta.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3365
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja saira »

Saatiin appikokelaalta Tomtomin gps lahjaksi. Uusi, vain kerran avattu, appi oli saanut itse sen korruptiolahjaksi, mutta käytössään on jo parempi. Päätin sit päivittää laitteen. Ja päivitys meni sit nollaan kaiken, myös kartan... Nyt ei sit asennu millään takaisin jutut, kaikki jo yritetty. Joltain foorumilta luettiin, et jo useita vuosia sit sama bugi vaivannu käyttäjiä. No, kun on laiska eikä jaksa kikkailla, ni päätin viedä huomenna huoltoon. Mut eipä sekään sit toimi niinkuin pitäis! Täytyy soitaa huoltonumeroon, josta annetaan ohjeet huoltoon. Sit ilmeisesti kuriiri tulee hakeen laitteen ja toimittaa eteenpäin, ja huollon läpikäytyään laite palautetaan kuriirin välityksellä. Odottaa saa kai noin viikon... Helvetin tekniikka...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja exsu »

Melnais kirjoitti: Onneksi ei mennä jouluaattona käymään, en halua lapselleni muistoja näin selkeästä kakkostilasta.
Kylläpä on viheliäinen tilanne! Onko huomiojakauma ollut sama myös sisarusten välillä, vai onko ensimmäinen lapsenlapsi vain korjannut potin?

Mun äiti otti vähän aikaa sitten puheeksi sen, miten siitä tuntuu pahalta, kun mun puolison sisko ja puoliso itse ovat vanhempien silmissä niin eriarvoisessa asemassa. Mullakin käy sama välillä mielessä, mutta olen antanut itseni ymmärtää, että tilanne on melko uusi ja mahdollisesti väliaikainen heikommassa asemassa olevan tukemiseen perustunut uudelleenjärjestäytyminen. Meillä menee hyvin, turha meihin on energiaa tuhlata. Välillä tietysti huomiohuorana mustistelen itsekseni. Tämä on tietysti sillä tavoin eri tilanne, että tässä on kaikki aikuisia, ja pystyvät näkemään kokonaisuuden. Kunhan tuli mieleen, ja arskamaisesti halusin kääntää tilanteen itseeni.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Koko pirun kaupungissa loppu sopivat valaisinrasian kannet, ooppelista tippui pakoputki kadulle ja pillunpuute vaivaa. Mutta eniten harmittaa kun ei ole ranskalaisia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja exsu »

Bluntly kirjoitti:Koko pirun kaupungissa loppu soivat valaisinrasian kannet..
:shock:
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vituttaa se, että kuinka vähän olen syönyt elämäni aikana pekonia ja kananmunaa. Kohta otan taas takas eli iltapalana tuttu paketti ämöriikän beikkonia ja kolme paistettua kananmunaa. Ehkä pari paahtoleipää tykö, ettei tarvitse yöllä herätä syömään mitään vielä epätervellisempää.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Viesti Kirjoittaja elco »

Wikipedia. Kun sinne pistää minkävaan haun nykyään niin kärkeen pelmahtaa joku sormusten herran setistä revästyn kummajaisen vetoomus liittyen oletettavasti johonkin täysin turhaan asiaan. Oletettavasti, koska en ole vetoomuksia pahemmin klikkaillut.

Pistäisivät nyt herran tähden edes jotain hottiksia tissiböönia tekemään niitä vetoomuksia.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 1570
Liittynyt: 28.01.2011 23:35
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bhven »

^ Uncyclopedia Just click the little 'x' like everyone else.
Moottoritie Töölön läpi ry.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Vaikuttaa lupaavalta. Pistin hakusanaksi KISS ja ulos tullut artikkeli sanoo diskografiaksi:

Pocket Rocket" (1974)
"Cream Cannon" (1975)
"Whore Hose" (1976)
"Chick Stick" (1976)
"Love Gun" (1977)
"Tramp Tube" (1979)
"Penis" (1980)
"Penis-Remastered" (1994)
"The poop That Took A gene" (1995)
"The Theme Song from Yentel" (1980)
"Ole Blue Eyes; Kiss and Justin Bieber Sing Classic Hits From Frank Sinatra" (1977)
"Kiss: LIVE FROM PARIS,IL" (2009)
"Kiss: LIVE FROM LONDON, ONT" (2010)
"Kiss: LIVE FROM STATE FAIR" (2011)
"Kiss: LIVE FROM A STREET CORNER IN GARY, IN" (2012)

Olisikin!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vituttaa, kun kollega mustamaalaa mua. Mustamaalaus on levinnyt jo edustettavien keskuuteen. Ja työnantajalle.

Minä olen oikeassa, hän väärässä. Kaikki joilta asiaa on kysytty, ovat samaa mieltä kuin minä.

Paras damage control tässä on varmaan olla hiljaa ja olla kommentoimatta koko hommaa, tyypin kommentit menee jo skitsoilun ja salaliittoteorioiden puolelle. Mutta kun ei hiljaa oleminen ja kommentoimattomuus sovi mun persoonaan. Pakko silti yrittää ja vetää vaikka kännit. Ja pyytää kanssaeläjää piilottaan puhelimet ja tietokoneet kännin ajaksi.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2439
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Notta perkele. Pomo laitto merkkaamaan tilauslomakkeihin täytettäviä kohtia väreillä. Että näkee sitten selvästi mitkä kohdat on täytettävä. Ööö, kaikki?
Onneksi ohjelmat ei oikein sovellu tähän, eli merkkaaminen on hiton hankalaa ja hidasta. Tehokkainta olisi varmaan jos tulostaisin nuo kaikki lomakkeet, vetäisin korostuskynällä täyttävät kohdat (kaikki) ja sitten skannaisin takaisin sähköiseksi. Lopputulos nyt tuskin olisi kovin nätti, ja nätti on ilmeisesti se mitä tässä haetaan.
Bonuksena kaavakkeitten muuttelu formaatista toiseen. Huomasinko muuten mainita että noita erilaisia kaavakkeita on jokseenkin paljon?

Ei sillä, sama palkka mulle maksetaan tein mä sitten jotain oikeasti hyödyllistä tai en, mutta kyllä sitä mieluummin jotain mielekästä tekisi.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Tsaari

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Minua vituttaa suunnattomasti paskat energiansäästölamput. Hehkulamppuihin verrattuna ovat pirun kalliita, niissä on huono valoteho, eivätkä ne edes kestä mitenkääm mahdottoman pitkään. Tlanne alkaa olla sellainen, että pitää tehdä koko huushollin valaistus uusiksi koska ei täällä pimeydessä näe mitään. Perkele.
Osasyynä voi kyllä olla, että olen niin vanha ja silmät heikentyneet että tarvitsen 50 pinnaa enemmän luxeja kuin aiemmin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Löin olohuoneen kattolamppuun 4 kappaletta Osramin 30 wattisia energiansäästölamppuja, kyllä näkee.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

Ja kun eilinen vitutus meni ohi (tyyppi pyysi anteeksi, mut ei voi mitään, vahinko on jo tapahtunut) niin uutta vitutusta pukkaa. Työnantaja yrittää kusettaa! No sehän nyt ei ole uutta mutta on niin härskiä sumutuksen yrittämistä että huhhuh. Sanovat että TESissä lukee sitä ja tätä mut osaanhan minä lukea, eikä siellä lue niinkuin ne väittävät.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

annepa kirjoitti:Ja kun eilinen vitutus meni ohi (tyyppi pyysi anteeksi, mut ei voi mitään, vahinko on jo tapahtunut) niin uutta vitutusta pukkaa. Työnantaja yrittää kusettaa! No sehän nyt ei ole uutta mutta on niin härskiä sumutuksen yrittämistä että huhhuh. Sanovat että TESissä lukee sitä ja tätä mut osaanhan minä lukea, eikä siellä lue niinkuin ne väittävät.
Luettehan varmasti samaa TES:ta?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

NuoriDaavid kirjoitti:
annepa kirjoitti:Ja kun eilinen vitutus meni ohi (tyyppi pyysi anteeksi, mut ei voi mitään, vahinko on jo tapahtunut) niin uutta vitutusta pukkaa. Työnantaja yrittää kusettaa! No sehän nyt ei ole uutta mutta on niin härskiä sumutuksen yrittämistä että huhhuh. Sanovat että TESissä lukee sitä ja tätä mut osaanhan minä lukea, eikä siellä lue niinkuin ne väittävät.
Luettehan varmasti samaa TES:ta?
Hahaha hyvä pointti :D Minä luen oikeaa TESiä kyllä. Työnantajasta en tiiä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Viesti Kirjoittaja elco »

Viiiiitttttttuuuuu näitä vitun ruotsalaisia, vittu. Meno kentällä on suunnilleen kuin curacaolla ikään: taulu punaisena kun sähkö ei kuulemma kule ja sitäkautta ei koneetkaan.

50 tuntia duunia ja matkat päälle, frendit aloittelevat dinneriä parin tunnin päästä ja jumitan täällä.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ Kun riittävän pitkään kykkii yhdessä paikassa se lähteminen ei tosiaan ole helppoa. Sitä keksii itselleen vaikka mitä "hyviä" syitä jäämiseen.

Voi kun sitä olisi sellainen teflon ihminen, joka ei välittäisi. Mitä muuten mahtaisi tapahtua jos ulkoisesti näyttäisit antautuvasi pomosi älyvapaalle pompottamiselle ja kumartaisit syvälle kuten japanilaiset ja kiittäisit hänen tärkeästä avustaan työsi sujumiselle? :D
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3484
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

exPertti kirjoitti:Mitä muuten mahtaisi tapahtua jos ulkoisesti näyttäisit antautuvasi pomosi älyvapaalle pompottamiselle ja kumartaisit syvälle kuten japanilaiset ja kiittäisit hänen tärkeästä avustaan työsi sujumiselle? :D
Haha joo, ja alkaa kutsumaan pomoa " suuri Johtaja" "armoitettu johtajata" yms pilkkaavilla ylistysnimillä :D

Eiköhän viesti menis jakeluun jossain vaiheessa :D
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Suvinen kirjoitti:Vihaan taas työpaikkaani. Eipä muuta. Jos ensi kesään mennessä nyt oikeasti saisi itsestään sen verran irti että laatisi sen suunnitelman B ja lähtisi vittuun sieltä ja lopettaisi tän itsensä rääkkäämisen ja työlle elämisen. Voisin mennä vaikka nakkikioskille yövuoroon mielummin kuin stressaavaa, alipalkattuun ja ylityöllistettyyn duuniin, jossa saa haukut kun menee vapaapäivänään pyörähtämään (ja "korjaamaan" kassakoneen joka ei ollut edes rikki, kiitti vaan vitusti siitäkin olemattomasta kiitoksesta) ja joka ei anna edes viikonloppuvapaalla hetken rauhaa ja mahdollisuutta unohtaa se työ. Sen kerran kun yrität sen tehdä on kaikki sekaisin ja se luonnollisesti sun syytäsi kun et olekaan tavoitettavissa/paikalla/vahtimassa 24/7 (seonsunVASTUULLASI!!!) ja kaikki mahdollinen ylireagointi sattuneeseen hässäkkään moninkertaistaa vielä tulleet vahingot.

Vittu mitä paskaa. Jos pulju olisi omani hoitaisin sen sata kertaa paremmin. Hoitaisin nytkin jos saisin itse päättää KUKA tekee, MILLOIN tekee ja MITÄ tekee. Mutta kun mun tekemisiin ei luoteta ja kaikkien päätöksieni yli kävellään jonka lisäksi käskyjä ladellaan kaikille eikä katsota aiheelliseksi kertoa mulle mitään niin ei paljoa kiinnosta soitella perään ja yrittää itse selvittää mitä nyt on puhuttu ja kenelle ja missä, kun vuorokaudessa on rajallinen määrä tunteja, mulla(kin) kuitenkin TYÖAJAT ja muutakin elämää kuin työ sekä vaatimus tehdä kahden ihmisen työt yhden (normaalipituisen) työvuoron aikana, pitäisi osata delegoida, ohjeistaa ja käskyttää mutta kuitenkaan hommia ei saisi sysätä muille (missä se ero mahtaa olla?), niin kohta on sitten pinossa rästihommia niin paljon etten ensi kevääseen mennessä selviä niistä. Juu venytän omia työvuorojani vaan palkassa se ei näy tietenkään.

Haistakaa paska koko valtiovalta.
:(

Varmasti kannattaa vaihtaa maisemaa. Ei se ainakaan huonommaksi voi mennä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Vastaa Viestiin