Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

Minä räjäytin auton!
Tai vain ilmansuodattimen.
Senkin onneksi isän autosta.
Ja isän kanssa yhteistoiminnassa.

Pitkä, surullinen tarina sen auton terveysongelmista, en taida nyt jaksaa selostaa.
küllküll

Viesti Kirjoittaja küllküll »

^ Ensimmäinen lause lupasi enemmän, kuin itse tarina toimitti.

Kyllä susta silti romaanikirjailija vielä tulee. Ensimmäinen lause on siinäkin tärkein!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

küllküll kirjoitti:^ Ensimmäinen lause lupasi enemmän, kuin itse tarina toimitti.

Kyllä susta silti romaanikirjailija vielä tulee. Ensimmäinen lause on siinäkin tärkein!
Noh noh. Jos gattis kirjoittaa romaanin niin iskevä avauslause olisi kyllä joku muu.

Esim.

"Tipautin nännin formaaliinin ja katsoin, kun se vajosi lasipurkin pohjaan".
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3301
Liittynyt: 23.12.2005 23:36

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Gat kirjoitti:Minä räjäytin auton!
Tai vain ilmansuodattimen.
Senkin onneksi isän autosta.
Ja isän kanssa yhteistoiminnassa.
Musta tää oli tässä, loistavasti runonmitassa!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kävin vähän vanhempieni luona kuuntelemassa miten minulla ei ole tietokoneeni lisäksi yhtään ystävää ja miten minut olisi pitänyt kasvattaa täysin eri tavalla.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Manaaja kirjoitti:Kävin vähän vanhempieni luona kuuntelemassa miten minulla ei ole tietokoneeni lisäksi yhtään ystävää ja miten minut olisi pitänyt kasvattaa täysin eri tavalla.
:(
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3365
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja saira »

Manaaja kirjoitti:Kävin vähän vanhempieni luona kuuntelemassa miten minulla ei ole tietokoneeni lisäksi yhtään ystävää ja miten minut olisi pitänyt kasvattaa täysin eri tavalla.
:shock: Just...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Minusta tuo on sentään aika häkellyttävän hyvin vanhemmiltani - tunnustavat sentään tehneensä jotain väärin, edes epäsuorasti. :D
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Mulla meni viime vknloppu melkein samoin, kunnes maistoivat omena- ja kriikunapuitteni hedelmiä, niin kellon ääni muuttuikin toiseksi.
Niillä on samoja lajikeita, mutta ei yhtä maukkaita.
Eli ainakin jotain osaan tehdä oikein :D
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Aika kevyistä asioista se on teillä kiinni. Mulla ei auttanut edes sarjamestaruudet auton ratissa. Se oli silti aina että "et osaa kuitenkaan, älä yritä äläkä viitsi rikkoa autoasi".

Olihan niitä pokaaleita kuitenkin sitten hienoa esitellä sukulaisille ikäänkuin ne olisi itse ansainnut.

Vittu mä oikeasti vihaan vanhempiani. Vihaan niin todella syvältä että voisin repiä niiden päät irti paljain käsin.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

^ Huh.

Ilmankos kaikki ovatkin niin tasapainoisia ja kepeitä ihmisiä täällä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Manaaja, onpas kypsää toimintaa vanhemmilta.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Voisi olla aika vähissä kotonakäynnit jos tuollaista palautettu tulisi.

Tsemppiä.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3484
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Manaaja kirjoitti:^ Aika kevyistä asioista se on teillä kiinni. Mulla ei auttanut edes sarjamestaruudet auton ratissa. Se oli silti aina että "et osaa kuitenkaan, älä yritä äläkä viitsi rikkoa autoasi".

Olihan niitä pokaaleita kuitenkin sitten hienoa esitellä sukulaisille ikäänkuin ne olisi itse ansainnut.

Vittu mä oikeasti vihaan vanhempiani. Vihaan niin todella syvältä että voisin repiä niiden päät irti paljain käsin.
Tuollaisten vanhempien takia ihan oikeasti suositan soveltuvuustestejä kaikille ennenkuin saa lisääntyä. Jää paljon inhimillistä kärsimystä kokematta kun katkeroituneet paskiaiset eivät pääse purkamaan omia traumoja lapsiinsa, hyvällä tuurilla fuck-upaten muuten potentiaalisen yksilön.

Elä välitä niistä, teet vaan asiat viel paremmin ja haistatat vitut heti kun koittavat saada mitään kunniaan suoritumisistasi.

Tsemiä!
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Manaaja kirjoitti:Kävin vähän vanhempieni luona kuuntelemassa miten minulla ei ole tietokoneeni lisäksi yhtään ystävää ja miten minut olisi pitänyt kasvattaa täysin eri tavalla.
Feel your pain. Aivan sama mulla. Kaikki, mitä teen, on aina väärin - jollain tavalla. Kaikki, mitä olen, on väärin - jollain tavalla. Eron aikoihinkin kuulin jatkuvasti, mitä kaikkea vikaa minussa oli. Ja kuinka olisi pitänyt huomioida exän työpaineet yms.

Voi niitä lukemattomia kertoja, kun olen vetänyt luurin korvaan mutsille ja broidille. Eilen viimeksi. Ei vaan jaksa enää kuulla kuinka surkea ihminen olen. Niin fyysisesti kuin henkisestikin.
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kyllä meilläkin on äiti kasvatuksessaan keskittynyt ennemminkin huonojen asioiden korostamiseen kannustamisen sijaan. Viime aioika olen antanut rakentavaa palautetta takaisin, on alkanut oppia.
Work like a captain, play like a pirate.
küllküll

Viesti Kirjoittaja küllküll »

:evil: Ikääntyvät naiskuljettajat työmatkaliikenteessä :evil:

1) Lähdetään ohittamaan perävaunullista liian pienellä nopeuserolla. Joudun vetämään pientareelle ja seisomaan jarrulla, ettei olisi tullut nokkaan

2) moottoritien syöttörampilla jäädään äimäämään että liittyäkö sekaan vai ei - puoliksi ajoradalla, puoliksi kiihdytyskaistalla ja aiheutetaan melkein kuuden auton ketjukolari

Molemmat tänä aamuna, ratissa 50++ rouva.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

küllküll kirjoitti: 2) moottoritien syöttörampilla jäädään äimäämään että liittyäkö sekaan vai ei - puoliksi ajoradalla, puoliksi kiihdytyskaistalla ja aiheutetaan melkein kuuden auton ketjukolari
.
Tää on niin arkipäivää. Paras oli viikko takaperin kun joku naine oli pysähdyksissä ja vilkku päällä kehä kolmoselta tulleen, ja nelostiehen liittyvän rampin päässä. Kai se ennen iltakahdeksaa oli siitä päässyt mukaan..
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
küllküll kirjoitti: 2) moottoritien syöttörampilla jäädään äimäämään että liittyäkö sekaan vai ei - puoliksi ajoradalla, puoliksi kiihdytyskaistalla ja aiheutetaan melkein kuuden auton ketjukolari
.
Tää on niin arkipäivää. Paras oli viikko takaperin kun joku naine oli pysähdyksissä ja vilkku päällä kehä kolmoselta tulleen, ja nelostiehen liittyvän rampin päässä. Kai se ennen iltakahdeksaa oli siitä päässyt mukaan..
Joo. Pitäis tajuta, että se on sitä vaikeampi päästä liittymästä monikaistaiselle tielle, mitä hiljempaa tulee (kunhan nyt ei kuitenkaan ylitä sallittua nopeutta kovin paljoa). Mutta nämä tapaukset ajattelevat, että pitää tulla hiljaa ettei satu vahinkoa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
ja ku pelottaa !!!!!
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3301
Liittynyt: 23.12.2005 23:36

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Haemaeraemies kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:^ Aika kevyistä asioista se on teillä kiinni. Mulla ei auttanut edes sarjamestaruudet auton ratissa. Se oli silti aina että "et osaa kuitenkaan, älä yritä äläkä viitsi rikkoa autoasi".
Tsemiä!
Mulla on nykyisellään manaaja noressa koska tulen vain pahalle tuulelle siitä ketjusta toiseen jatkuvassa kaikkien kirjoittajien dissaamisessa. Täällähän ei kukaan tajua mitään ja kaikki on manaajan mielestä urpoja. Että näköjään tuotakin traumaa voi purkaa ainakin näin internetissä, toivotaan että oikeassa elämässä on sitten helpompaa pärjätä huonojen vanhempien aiheuttamien spasmien kanssa.
NuoriDaavid kirjoitti: Joo. Pitäis tajuta, että se on sitä vaikeampi päästä liittymästä monikaistaiselle tielle, mitä hiljempaa tulee (kunhan nyt ei kuitenkaan ylitä sallittua nopeutta kovin paljoa). Mutta nämä tapaukset ajattelevat, että pitää tulla hiljaa ettei satu vahinkoa.
Meidän äiti on ajanut helsingissä! On hyvä väistää kaikkia siltä varalta että ne ei kiinnitä huomiota liikenteeseen vaan ajavat kylkeen. Mitäs siitä että liikenteen sujuvuuden kannalta olis ihan kätevää mennä liikennesääntöjen mukaan. (muutoin mun äiti on ihana :h:)

Tänään vituttaa eniten kaikki.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
küllküll

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Liikennepässeistä lisää.
Kun seistään aamuruuhkassa, niin minkä ***** takia joka toinen ajokki jättää edelläajavaan pysähdyksissä ollessaan kuorma-auton mitan tilaa?

Tokihan on todennäköistä, että edellä ajava auto on lastattu kattoon asti räjähteitä ja ratin takana rukousnauhaa sormeilee kiiluvasilmäinen jihadisti, jonka hartain toive on kuolla marttyyrikuolema peruuttamalla juuri sinun autosi keulaan :twisted:

Ja te saata*** idiootit, jotka jätätte pysäköisessänne viereiseen autoon puoli autonleveyttä / -pituutta väliä. Ei ihme ettei mistään tahdo löytää parkkipaikkaa, kun pysäköit peltilehmäsi päin persieitä!
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2439
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Mä olen huomannut ilmiön, että mitä hienompi auto niin sitä harvemmin siinä näyttää vilkut toimivan.

En oo saanu päätettyä kummat vituttaa enempi: ihmiset jotka painavat lisää kaasua kun lähdet ohittamaan vai peräkontissa roikkujat, jotka ei kumminkaan mene ohi vaikka voisivat.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Johnny Winter

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

par-sky kirjoitti:Mä olen huomannut ilmiön, että mitä hienompi auto niin sitä harvemmin siinä näyttää vilkut toimivan.

En oo saanu päätettyä kummat vituttaa enempi: ihmiset jotka painavat lisää kaasua kun lähdet ohittamaan vai peräkontissa roikkujat, jotka ei kumminkaan mene ohi vaikka voisivat.
Korotan pääkaupunkiseudulla liikennöivillä moottoripäillä joiden mielestä he pääsevät nopeammin töihin jos kiilaavat siihen minun jättämääni turvaväliin ja kiilaavat seuraavaan turvaväliin kun sellaisen huomaavat. Heräisivät sen kaksi minuuttia aikaisemmin mielummin.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Mä olen huomannut ärsyttävimmäksi tuolla liikenteessä ohitusyrityksen estämisyritykset. Kiva (not!) olla 100km/h alueella jonossa joka kulkee 95km/h ja ohittaessa ei jonon vetäjästä pääse ohi kuin ajamalla 140-170km/h. Jokaisella tuollaisella kerralla ohitettavana on ollut auto, jonka logossa komeilee neljä persreikää ja viides on kuskina.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin