Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3029
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Vituttaa niin paljon, ettei edes pysty sanomaan ääneen mikä vituttaa. :maanantai:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Lilo kirjoitti:Vituttaa niin paljon, ettei edes pysty sanomaan ääneen mikä vituttaa. :maanantai:
Millä kirjaimella se alkaa?
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^^ Tekisi mieli veikata "Kismettiä" kun puhuminenkaan ei onnistu.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3029
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Dave kirjoitti: Millä kirjaimella se alkaa?
A:lla
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Lilo kirjoitti:
Dave kirjoitti: Millä kirjaimella se alkaa?
A:lla
:oops:
Work like a captain, play like a pirate.
CeDell Davis

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Lilo kirjoitti:
Dave kirjoitti: Millä kirjaimella se alkaa?
A:lla
Joo joo joo. Leikitään hirsipuuta!!
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Lilo kirjoitti:A:lla
neljä pyörää ja loota, helppo purkaa ja koota?
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3029
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Viesti Kirjoittaja Lilo »

No ei ollu auto. Maailman idareimmat asuntomyyjät olis lähempänä totuutta. :evil:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Lilo kirjoitti:No ei ollu auto. Maailman idareimmat asuntomyyjät olis lähempänä totuutta. :evil:
Asuntokauppa on stressaavaa aina. Osaamattomat ylipalkatut välittäjät, epärealistiset kauppaajat jne.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

Lilo kirjoitti:
Dave kirjoitti: Millä kirjaimella se alkaa?
A:lla
Avioliitto?
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Anorgasmia?
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Viesti Kirjoittaja swirl »

Moodle ei päästä mua sisään, sanoo vaan että "Käyttäjäntunnistus ei onnistunut | Authentication did not succeed". Kivaa, deadline on huomenna ja yliopiston IT-helpparikin on jo kiinni. Hermoromahdus, aivoverisuonen katkeaminen ja vatsahaava, jeee!

Ja noi tunnarit on kyllä satavarmasti ihan oikeat, oon niitä "muutaman" kerran ennenkin näpytellyt sisään :maanantai:
küllküll

Viesti Kirjoittaja küllküll »

swirl kirjoitti:Ja noi tunnarit on kyllä satavarmasti ihan oikeat, oon niitä "muutaman" kerran ennenkin näpytellyt sisään :maanantai:
Jos saisin dollarin joka kerran kun hd:in soittava sanoo samaa...
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Viesti Kirjoittaja swirl »

^No tunnarit oli kyllä oikein. Soitin sinne ja ne sanoi, että salasana on mennyt vanhaksi. Kiva kun kerroitte, vittu. Jos salasana voi mennä vanhaksi, niin mun mielestäni siitä pitäisi kertoa jossain. Vittu. VITTU! VITTTUUUUH! Se ukko ei kuitenkaan suvainnut kertoa siinä samalla, että se on ihan toinen sivusto, jossa se salasana vaihdetaan, joten jouduin soittamaan vielä uudestaan :finger:
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

^ Niin no ei sinne helppariin nyt oikeasti mitään empaattisia ihmisiä auttavia ihmisiä palkata, mitä sä oikein kuvittelet. Sehän kuitenkin kertoi sulle, että mikä oli ongelma.

Parhaillaan jollain toisella palstalla joku kiipeilevä hd-jamppa kirjoittelee, että miten pokat jaksaa soitella tuollaisista jutuista. Eikö ne tajua, että niiden salasana vanhenee aina random päivän jälkeen ja pitäisi silloin kirjautua windowsiin jollain turvatussa pisteessä olevalle salaiselle päätteelle, mistä pystyisi sitten muuttamaan salasanansa joka kolmannen viikon perjantaina 11.30 - 12.15 välisenä aikana - kunhan toimiston dialup yhteys on silloin toiminnassa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja aasi »

huima kirjoitti:^ Niin no ei sinne helppariin nyt oikeasti mitään empaattisia ihmisiä auttavia ihmisiä palkata, mitä sä oikein kuvittelet. Sehän kuitenkin kertoi sulle, että mikä oli ongelma.
Empaattinen ihminen palaisi helpdeskissä loppuun nopeammin kuin ehtii kissaa sanoa. Siellä tarvitaan tunteettomia koneita.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

aasi kirjoitti:
huima kirjoitti:^ Niin no ei sinne helppariin nyt oikeasti mitään empaattisia ihmisiä auttavia ihmisiä palkata, mitä sä oikein kuvittelet. Sehän kuitenkin kertoi sulle, että mikä oli ongelma.
Empaattinen ihminen palaisi helpdeskissä loppuun nopeammin kuin ehtii kissaa sanoa. Siellä tarvitaan tunteettomia koneita.
Pitäskö küllküll:n Kitinä titteli nyt vaihtaa paremmaksi?
küllküll

Viesti Kirjoittaja küllküll »

^ We are helpdesk. Resistance is futile. Lower your shields and surrender!

Onko SNL:n Nick Burns-sketsi tuttu?
http://dumpalink.com/videos/Nick-Burns- ... -193e.html

Aasi on kyllä tavallaan oikeassa. Usein soittaja tuntuu unohtavan, että täältä saa apua it-ongelmiin eikä siihen että ongelman olemassaolo on sinulle stressaavaa ja vituttavaa. Voin kyllä kuunnella vuodatustasi vaikka koko vitun päivän, mutta jonossa on aika monta muuta joilla saattaa myös olla avuntarvetta.

Parhaiten ongelma ratkeaa, kun puhuu lyhyesti ja pysyy asiassa, eikä selittele umpia ja lampia.
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

swirl kirjoitti: :finger:

Iloksesi voin kertoa, että ongelma todellakin usenimiten on PEBKAC
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

huima kirjoitti:Pitäskö küllküll:n Kitinä titteli nyt vaihtaa paremmaksi?
Oi niitä aikoja kun titteliään ei saanut itse valita!
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Viesti Kirjoittaja swirl »

Boner kirjoitti:Iloksesi voin kertoa, että ongelma todellakin usenimiten on PEBKAC
No tässä tapauksessa ei kyllä ollut. Oon meijän puljun IT-pääkäyttäjä, joten en mä ihan käsi näissä jutuissa ole.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Verottajan kapulakieli :tiistai:
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Mä olen tyylittömästi ratkaissut osan tuosta ongelmasta jättämällä kokonaan vastaamatta osaan fb-kaveripyynnöistä. Muuta reittiä eivät juuri ole kimppuun hyökkineet. Kerran oon kyllä myös jättänyt vastaamatta puhelimeen (ja soittamatta takaisin) kun olen vaan halunnut eroon yhdestä aikuisiällä piireihin uineesta ilkiöstä. Ei ollut minussa miestä tai mielenkiintoa sanoa asiaa naamatusten, se olisi vaan kuitenkin heittänyt minua tuolilla kuten kerran aiemminkin. Jos törmään siihen jossain niin ajattelin moikata vaan muina miehinä ja häipyä.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä oon laittanut aika monta tyyppiä niin, että niiden päivitykset ei näy mulle lainkaan. Jotenkin ei jaksa kiinnostaa kaikkien jorinat, mutta en ole sitten poistanutkaan. Ne tyypit, joista en koskaan edes pitänyt olen vaan tylysti hylännyt, samoin ne, joiden en halua saavan mitään mun kuvia tms. näkösälle.

Yks sellanen tyyppi mulla edelleen roikkuu tuolla FB-listoilla, jonka nimeäisin vastenmielisimmät tuttavat top10-listalle. Mutta karman lait toteutuvat sen kohdalla niin hienosti, että sen epäonnistumisten loputonta ketjua on toisinaan piristävää seurata.
AngryBird

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

exsu kirjoitti:Ne tyypit, joista en koskaan edes pitänyt olen vaan tylysti hylännyt, samoin ne, joiden en halua saavan mitään mun kuvia tms. näkösälle.
No ilmankos!!!!1 :P
Vastaa Viestiin