Mitä teillä Tänään syödään?

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Onslow

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Vesper kirjoitti:Ennemmin tuoreena kalalle, tulee sopivasti kalan kaipaamaa happoakin (kypsentää myös tarvittaessa. Nii!
Pah. Itsehän en käytä kuhalle kuin suolaa, mutta noi muut vinkuu aina sitä sitruunapippuriaan. Eikä sitä kuhaa kyl tarvitse enää sen parin minsan paistamisen jälkeen kypsentää millään sitruunoilla. Lohi on eri juttu. Kuhalle riittää ihan pelkkä suola ja voi. Kaikki muu on ylimaustamista ja pilaamista.


Mikä ihmeen kalaliemijuttu? En muista.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Onslow kirjoitti:En muista.
Älä selitä kun on jo housuissa!!! Ja se liemijuttu on tuolla reseptiketjussa, kertasin sen kun luin munankeitto-ohjeita.
Work like a captain, play like a pirate.
Onslow

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Vesper kirjoitti: Älä selitä kun on jo housuissa!!! munankeitto
Niin että mikä oli housuissa?

Asiasta kolmanteen. Ostin just 1,5 kiloo lohta. Puoliska graaviin ja loput pannulle. Sikahintasta. Melekeeen kakskööt juuroa paketti. :evil:
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Onslow kirjoitti:Niin että mikä oli housuissa?
No toivottavasti muna.
Work like a captain, play like a pirate.
Onslow

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Vesper kirjoitti:
Onslow kirjoitti:Niin että mikä oli housuissa?
No toivottavasti muna.
Nakki vaan.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Loimulohta ja salaattia.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
AnaisJune
Kitinä paheena
Viestit: 38
Liittynyt: 17.08.2008 7:58
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja AnaisJune »

Aamulla söin 2 paistettua munaa ja yhden soijanakin. + pieni kahvi ja tilkka kevytmaitoa

Välipalana avokaado

Lounas: Manteli"sämpylä" (mantelijauhoja, kananmunaa, rahkaa + emmentalia sisältävä kökkäre), oivariiniä, pepperonisiivuja, kirsikkatomaatteja ja jäävuorisalaattia.

Välipalana maitorahka tilkalla kermaa ja o´light mehua

Nyt uunissa kypsyy naudanpaisti punaviinissä ja yrteissä. Illalla siis sitä tuhti köntsä, sekä pekoni-aurajuusto-herkkusieniä, + vihreää salaattia.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Perhepakkauksen pekonia ja kuuden munan munakkaan tuuppasin päivällä naamaani. Nyt harkitsen thaikuilta purilaisen hakemista iltapalaksi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Puolikas unkarilaista varhaiskaalia ja juustoprinssinakkeja mausteeksi mustaapippuria ja merisuolaa rouhimista.. ja pari suihkausta öljyä teflonille..
Niin en enää kaada öljyä vaan suihkautan pari suhkautusta rypsiöljyä, kun kerran löysin LILDistä suihkupullon, jota etsin puoli vuotta ainakin, eipä oo sielläkään näkynyt niitä enää, hyvä minä! Patsyä lanatakseni. ;)
Öljynkulutus laskenut n. 90% *.*
En edes muista milloin viimeksi ostanut..
Vesper kirjoitti:
Onslow kirjoitti:Niin että mikä oli housuissa?
No toivottavasti muna.
Hankkikaa munankeitin!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Uusia perunoita, kyyhkystä ja sorsaa. Normaaleilla lisukkeilla.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Grillattua broilerin rintafilettä creme bonjour valkosipulilla voideltujen reissumiehenpuolikkaiden välissä. Juomaksi tuorepuristettua verigreippimehua. Osasin!
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Kanarisottoa. Hunajamarinoitua kanaa, riisikasvispussi ja puoli purkkia ruohosipuli tuorejuustoa. Nopeeta, helppoo ja hyvää.
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Tuulihattuja, hiekkakakkuja, hiuksia ja varpaankynsiä.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kalakeittoa.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Kilo nakkeja ja kilo perunoita suikuloina.
Kirjoitan tätä alasti
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tulista, tomaattista jauhelihakeittoa ja itseleivottuja kaurasämpylöitä. Täydellistä!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Sushia.
Work like a captain, play like a pirate.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Itsetehtyjä jauhelihapihvejä, uusia pottuja, voissa paistettua sipulia, ite tehtyjä kaurasämpylöitä juustolla, jälkkäriks hedelmäsalaattia.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Erehdyin ostamaan Lapin Lihan poropyöryköitä kun tarjouksessa olivat 2e/300g, ja yritin syödä pari. En voi käsittää miten kyseinen pulju pysyy pystyssä, sillä kaikki noiden tuotteet ovat olleet järjestäen kauheaa paskaa. Ilmeisesti sitten mun kaltaisten satunnaisostajien vuoksi.

Kyseiset pullat eivät maistu pätkääkään porolle, ja 75% pullista (jotka ovat pieniä) omistaa jonkinlaisen syömäkelvottoman ruston joka täytyy sylkeä ulos. Lisäksi lihapitoisuutta ei ole mainittu, ja ilmeisesti syystä, koska epäilen sen olevan noin 20% (ne rustot). Muuten pullat maistuvat täydellisesti korppujauho-soijaproteiini-maissijauho-perunajauho -sekoitteelle.

Tähän mennessä olen siis Lapin Lihalta testannut noita poropullia, saksanhirvikäristystä ja jotain poron jerkymuotoista kuivalihaa, jotka ovat kaikki olleet täydellisen ala-arvoista sontaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tänään syön ulkona, intialaista ehkä.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Söin mun äidin tekemää ruokaa. :]

Yhyy, huomisesta alkaen pitää taas kokata itse
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tää on nyt tosi noloa, mut just tulee pussillinen nuudeleita ja kylkeen pari siivua Oivallusta. En JAKSANUT käydä kaupassa... Ehkä huomenna.
Work like a captain, play like a pirate.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Makkarakastiketta ja perunaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Lolita kirjoitti:Tänään syön ulkona, intialaista ehkä.
Ja paskat! Söin kuivattuja omenalastuja myyntiautomaatista, mansikka-raparperipiirakan palan ja smoothien. Ei tyytyväinen.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Hyvä kun muistutit, mullahan on banaanilastuja!
Work like a captain, play like a pirate.
Vastaa Viestiin