Sinkkuäidille mitä vaan

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä en nyt halua loukata ketään, mutta mitäs siitä olis tullut, jos mä olisin aloittanut ketjun aikoinaan äitiyden tuskasta tehdessäni kahta työtä umpiväsyneenä näkemättä ukkoa kuin vilaukselta kotona koska hällä oli kiire omiin töihinsä? Nukuin pari tuntia milloin työpaikan sohvalla milloin kotona.

Eipä olis tullu päähäntaputteluja koska mulla on vain yksi lapsi, enkä mä ole nätti.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti: Eipä olis tullu päähäntaputteluja koska mulla on vain yksi lapsi, enkä mä ole nätti.
What?! Hölömö! Me ollaan suurin osa arjen sankareita omalta osaltamme. Kaikilla meillä on hetkiä, oltiin vanhempia tai ei, jolloin tuntuu siltä että maailma kaatuu niskaan. Älä beibe ajattele itsestäs noin, mä olen henk. koht. ylpeä teistä ja siitä miten hienon tytön ootte Nitskusta kasvattaneet :h:

Nii, ja Vaolahan ei ole nätti. Ruma ko harjanvarsi :twisted:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2579
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Viesti Kirjoittaja Clay »

ninnithequeen kirjoitti:Mä en nyt halua loukata ketään, mutta mitäs siitä olis tullut, jos mä olisin aloittanut ketjun aikoinaan äitiyden tuskasta tehdessäni kahta työtä umpiväsyneenä näkemättä ukkoa kuin vilaukselta kotona koska hällä oli kiire omiin töihinsä? Nukuin pari tuntia milloin työpaikan sohvalla milloin kotona.

Eipä olis tullu päähäntaputteluja koska mulla on vain yksi lapsi, enkä mä ole nätti.
No mua henk. koht. oksettaa noi päähäntaputtelijat. Helpottiko? Ja kukaan ei pakota tekemään kahta työtä!
Nyt penikseni on fantastinen!
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Clay kirjoitti:Ja kukaan ei pakota tekemään kahta työtä!
Paitsi pomot ja raha :D
Yönmustaritari

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Clay kirjoitti:Ja kukaan ei pakota tekemään kahta työtä!

Nii. Eikä kasvattaa lapsia.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Yönmustaritari kirjoitti:
Clay kirjoitti:Ja kukaan ei pakota tekemään kahta työtä!

Nii. Eikä kasvattaa lapsia.
Ei kukaan pakota syömäänkään. Tai nukkumaan. Tai muutenkaan elämään.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:Nii, ja Vaolahan ei ole nätti. Ruma ko harjanvarsi :twisted:
Nyt on Rouvalta kyllä naimisen myötä pehmenny pää ihan totaalisesti...
Yönmustaritari

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Elppis kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti:
Clay kirjoitti:Ja kukaan ei pakota tekemään kahta työtä!

Nii. Eikä kasvattaa lapsia.
Ei kukaan pakota syömäänkään. Tai nukkumaan. Tai muutenkaan elämään.
Mut ryypätä pitää!!1
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

ninnithequeen kirjoitti:Eipä olis tullu päähäntaputteluja koska mulla on vain yksi lapsi, enkä mä ole nätti.
Äläs nyt. Päähäntaputtelu tällä palstalla ei ole kyllä ulkonäkökeskeistä, ja sitä saa nekin joilla ei ole lapsia ollenkaan. TJEU: Letkun suruketju.
Elppis kirjoitti:Nii, ja Vaolahan ei ole nätti. Ruma ko harjanvarsi :twisted:
Totta, eli kai mun pitää sitten olla tosi huono äitikin. Vai onks se niin että vaan rumat on hyviä??+
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vaola kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Nii, ja Vaolahan ei ole nätti. Ruma ko harjanvarsi :twisted:
Totta, eli kai mun pitää sitten olla tosi huono äitikin. Vai onks se niin että vaan rumat on hyviä??+
On, juuri näin se on. Esim. musta tulee paska mutsi. Logiikka on sitten helppoa!
The great club outshines the individual, always and forever.
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Vaola kirjoitti:Vai onks se niin että vaan rumat on hyviä??+
Mä vähän luulen et me kauniit ollaan vitun hyviä. Mul on ainakin kaunis hyvä mutsi -päivä (ja sehän toki johtuu siitä, että olen ollut lapseni seurassa pyöreästi sellaset 3 tuntia päivän aikana). Sellasta.

Mun mielestä päähän taputtelu on jees. Taputan mielessäni kaikkia niitä / teitä päähän, jotka koette onnistuneenne tänään jossain asiassa. Missä tahansa. Ja se, joka puhdistaa mun maton ja alusvaatteet lapseni oksennuksesta saa taputuksen pyllylle.
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ Kavereista parikin pähkäili saman asian äärellä ja tuumasin molemmille, että "oishan se kiva kun se optio biologisestikin omaan lapseen vielä säilyisi"... Eli jos isämies on ehdottoman varma, ettei enempää lapsia halua ja lisääntyminen siis no-no --> maybe sinne horisonttiin. Sun casesta ei voi sanoa mitään. :]
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:Vastaisin, että 33-vuotta.
Jos sitten perinteisellä tavalla ähkisin pullat uuniin alkaa tulemaan kiirus jos haluan tuohon ehtiä. Kuukausi aikaa ennen kuin mittari näyttää tuota ja sitten pari kuukautta harjoittelua sekä kuukauden varoaika.

No puuttuu pari juttua, akka etupäässä. Anyone?
^ Täällä olisi nyt miehinen mies todistetusti parhaassa iässään.
Muistakaa Matti Vanhasen neuvo! Antakaa nyt kitynaiset, ootte te ennenkin antaneet!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

NuoriDaavid kirjoitti:Muistakaa Matti Vanhasen neuvo! Antakaa nyt kitynaiset, ootte te ennenkin antaneet!
No on se Gattaca kuuluisa jos suomen urpoin ministerikin sitä lainailee, tosin ei edes sanatarkasti.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bluntly kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Muistakaa Matti Vanhasen neuvo! Antakaa nyt kitynaiset, ootte te ennenkin antaneet!
No on se Gattaca kuuluisa jos suomen urpoin ministerikin sitä lainailee, tosin ei edes sanatarkasti.
noo.. itse asiassa viittasin Vanhasen muutama vuosi sitten esittämään toiveeseen, että suomalaiset lisääntyisivät ahkerammin. Toki Gattis saattaa olla Vanhasen neuvonantaja, ei sikäli.
PerttiMakimaa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Suvinen kirjoitti:Tässä kun joku päivä lähestyvässä 30-kriisissä tuskailin, että tuskin koskaan teen lapsia ja kohta olen jo liian vanha ja ja ja... No, pitää varoa mitä toivoo - se saattaa toteutua. Takana parit treffit eronneen kolmen lapsen isän kanssa :shock: Tästä ketjusta saattaisi ehkä löytyä Hyviä Neuvoja, miten klaarata tilanne, jos tästä nyt jotain vaikka sattuisi kehittymään. En oikein usko, että musta olisi (ilkeäksikään) äitipuoleksi; oon niin kakara ittekkin vielä! Aaarrggghhh!!!1!!111 Juoksenko pakoon kohti horisonttia vai otanko asian vain "valmiina pakettina", kuten kaveri itseään mainosti? :P
Hyvä Neuvo: Koeta varmistaa, että tämä ko. herra haluaa tehdä lapsen myös sinun kanssasi.

Olisi ikävä huomata eräänä kauniina päivänä olevan nelikymppinen odotellen edelleen sitä "katsellaan jossakin vaiheessa" hetkeä.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

PerttiMakimaa kirjoitti: Hyvä Neuvo: Koeta varmistaa, että tämä ko. herra haluaa tehdä lapsen myös sinun kanssasi..
Musta tuntuu että eronnut kolmen lapsen isä on valmis tekemään vaikka 5 penskaa, jos siinä samassa saa uuden äidin lapsilleen :D
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

NuoriDaavid kirjoitti: Toki Gattis saattaa olla Vanhasen neuvonantaja, ei sikäli.
No ei ainakaan naisasioissa, olisi jäänyt Kuronen panematta Gattacan pystytisuneuvoilla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
PerttiMakimaa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

masa kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti: Hyvä Neuvo: Koeta varmistaa, että tämä ko. herra haluaa tehdä lapsen myös sinun kanssasi..
Musta tuntuu että eronnut kolmen lapsen isä on valmis tekemään vaikka 5 penskaa, jos siinä samassa saa uuden äidin lapsilleen :D
Jos on kolmelta lapselta vaihtanut vaipat saattavat ajatukset olla toiset.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

PerttiMakimaa kirjoitti: Jos on kolmelta lapselta vaihtanut vaipat saattavat ajatukset olla toiset.
Ehkä. Toisaalta mies joka onnistuu tekemään kolme penskaa ennen kuin päätyy eroon, voi keksiä ihan mitä vaan. :roll:
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bluntly kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Toki Gattis saattaa olla Vanhasen neuvonantaja, ei sikäli.
No ei ainakaan naisasioissa, olisi jäänyt Kuronen panematta Gattacan pystytisuneuvoilla.
:) Varkauden Viisasta olisi tarvittu tosiaan.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vaola kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Eipä olis tullu päähäntaputteluja koska mulla on vain yksi lapsi, enkä mä ole nätti.
Äläs nyt. Päähäntaputtelu tällä palstalla ei ole kyllä ulkonäkökeskeistä, ja sitä saa nekin joilla ei ole lapsia ollenkaan. TJEU: Letkun suruketju.
No ei nyt ihan tarkalleen noinkaan.

Kyllä nätti tyttö pulassa aina nopeasti saa paikalle enemmän ritareita valkoisen hevosen selässä, kuin vähemmän nätti sisarpuolensa.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Omia lapsia minulla ei vielä ole, mutta leikin eilen ensimmäistä kertaa lapsenvahtia vauvalle ja alan ymmärtämään kuinka raskasta lapsen kanssa voi olla. En ollut siskon pojan kanssa kuin muutaman tunnin, mutta olin sen jälkeen totaalisen loppu. Taapero täyttää parin viikon kuluttua 1v. Pari tuntia mentiin ensin kauheata vauhtia pitkin lattioita, sohvia, kotieläimiä jne. Koko ajan pelko persiissä että horjahtaa ja lyö päänsä pöydäkulmaan tai lattiaan. Ravaamisen jälkeen alkoi huuto joka ei loppunut, ei sitten millään. Kun ensimmäiset itsemurhaajatukset pyörivät päässäni luovutin vastuun pojan mummille ja häivyin paikalta. Olin yltäpäältä lapsen ja koiran kuolassa, ja tukasta löytyi pojan syömää keksiä ja tomaattia. Luojan kiitos, en sentään joutunut vaihtamaan vaippoja.

Silittelen kaikkien päitä jotka jaksaa tällaista päivästä toiseen.
Älä löi! En ole hurrit!
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriDaavid kirjoitti:Kyllä nätti tyttö pulassa aina nopeasti saa paikalle enemmän ritareita valkoisen hevosen selässä, kuin vähemmän nätti sisarpuolensa.
Inhorealisti ND iskee taas, ja taitaa valitettavasti olla vielä oikeassa. Eri asia tietty tekeekö tällaisilla ulkonäön perässä juoksevilla "ritareilla" loppupeleissä yhtään mitään.
PerttiMakimaa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Zeb kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Kyllä nätti tyttö pulassa aina nopeasti saa paikalle enemmän ritareita valkoisen hevosen selässä, kuin vähemmän nätti sisarpuolensa.
Inhorealisti ND iskee taas, ja taitaa valitettavasti olla vielä oikeassa. Eri asia tietty tekeekö tällaisilla ulkonäön perässä juoksevilla "ritareilla" loppupeleissä yhtään mitään.
Ymmärtääkseni kukaan ei ainakaan tässä ketjussa olevien kanssa ole tehnyt yhtään mitään. Prove me wrong... :)
Vastaa Viestiin