Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
annepa
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja annepa »

swirl kirjoitti:Mä oon varmaan ihan kamala ihminen, mutta kaverin tulevat polttarit vituttaa jo valmiiksi ihan järjettömästi. Mä en siis voi sanoa tuntevani tätä ihmistä, tuleva mies on mun mieheni vanha ystävä ja olen tämän naisen tavannut joitain kertoja.
Mulla oli samanlainen tilanne muutama vuosi sitten paitsi että polttaririnsenssa on se mun miehen vanha tuttu. Polttarit oli vielä eri kaupungissa enkä yhtään ollut innostunut menemään. Menin kuitenkin ja mulla olikin ihan tosi hauskaa :) Avoimin mielin! Paitsi että tuo budjettihomma ei ole kiva juttu.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
swirl
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja swirl »

^En mä yhtään epäile, etteikö mulla vois olla hauskaa - itseasiassa mökkeilin menneen viikonlopun sellaisen porukan kanssa, jota en ole aiemmin tavannut livenä ja mulla oli hiton hauskaa. Tuo budjettihomma on se joka vituttaa. Vaikka mulla sattuisi olemaan ylimääräistä rahaa, niin olen sitä mieltä, että homma menee aivan liian kalliiksi.
annepa
Kitisijä

Elppis kirjoitti:Tappelen selkäni takana istuvan nti. ylimielisyyden kanssa kokoajan. Haluan oman huoneen!!!
Minä koitan norata yhen kyylääjään. Se ei ennen kyylänny ko oltiin tekemässä samanlaista hommaa mut eri porukassa, nyt se on noussu asteen ylemmäs ja kyylääääääääaaaarggghhh :kele:

Onneksi se ei oo samassa toimistossa ko mie ja vaikka oltaiski niin mulla on oma huone!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
annepa
Kitisijä

swirl kirjoitti:^En mä yhtään epäile, etteikö mulla vois olla hauskaa - itseasiassa mökkeilin menneen viikonlopun sellaisen porukan kanssa, jota en ole aiemmin tavannut livenä ja mulla oli hiton hauskaa. Tuo budjettihomma on se joka vituttaa. Vaikka mulla sattuisi olemaan ylimääräistä rahaa, niin olen sitä mieltä, että homma menee aivan liian kalliiksi.
No sit et osallistu koska "mulla ei ollut mahdollisuutta vaikuttaa budjettiin ja tämä on mulle aivan liian kallista". Mitä sitä kiertelemään. Tai osallistut vain osan päivästä.
swirl
Kitisijä

^Mä jätän jo tankotanssit väliin, koska se on kallista. Verukkeella, että otan valokuvia polttarikansiota varten. Mä yritän päästä tästä vitutuksesta yli ennen polttareita... en viitti kokonaan skipata, kun morsio vetäisi varmaan herneen nenäänsä, ku se on vähän prinsessa.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

swirl kirjoitti:^ tankotanssit -- valokuvia
YV?
swirl
Kitisijä

^Riippuu siitä, kuinka paljon maksat niistä? :twisted:
NuoriD

Luonnossa!

Kappa perunoita?
So Hard

Viesti Kirjoittaja So Hard »

swirl kirjoitti:Olen jäänyt täysin alakynteen yrityksissäni pitää budjettia kohtuullisena. Kukaan ei kuuntele.
Ööh, kyllä polttareihin osallistumisesta saa kieltäytyä. Näyttäisi siltä että kieltäytymällä tekisit muillekin palveluksen. Ei siitä ole kenellekään iloa että sinne tulee yksi tekohymyilemään naama norsunvitulla kun päässä pyörii vaan pelkkä turha rahanmeno. Ilmoita ettet osallistu ja anna muun sakin järjestää sellaiset mitkä haluavat. Everybody wins.
swirl
Kitisijä

^Kuten sanoin, morsian vetäisi tästä herneen nenään. Enkä viitsi tässä vaiheessa enää ilmoittaa, etten osallistukaan. Jätän jatkot väliin ja osan aktiviteeteista.

Eikä mulla muuten ole tapana pilata kenenkään juhlia norsunvittuilemalla, oli tilanne millainen hyvänsä :roll:
So Hard

Viesti Kirjoittaja So Hard »

swirl kirjoitti:^Kuten sanoin, morsian vetäisi tästä herneen nenään.
Ehkä se kuitenki selviäis hengissä siitä mittavasta vastoinkäymisestä, että ihminen jonka se on nähnyt pari kertaa ei tulekaan polttareihin. Uskon ja toivon. Mutta suit yourself.
swirl
Kitisijä

^Öööh, käsittääkseni henkiinjäämisellä ja mielen pahoittamisella ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Tämä henkilö on mut itse tahtonut polttareihinsa ja vaikka en häntä kamalan hyvin tunne, tiedän hänen loukkaantuvan, jos kylmästi skippaan.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Valkoinen valhe, anyone?
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

swirl kirjoitti: Tämä henkilö on mut itse tahtonut polttareihinsa ja vaikka en häntä kamalan hyvin tunne, tiedän hänen loukkaantuvan, jos kylmästi skippaan.
Keksit vaan hyvän menon samanaikaisesti. Esim armeijassa mummojen hautajaiset oli oikein hyviä tekosyitä..

Sitäpaitsi, jos se ei tunne sua etkä sä sitä, mitä väliä sillä on vaikka se suuttuisikin?
NuoriD

Jos on kutsuttu ja luvattu tulla, niin silloin mennään. Ohareiden tekeminen on raukkamaista.
swirl
Kitisijä

^Juuri näin, oharien teko ei kuulu tapoihini. Olen mielestäni sitoutunut maksamaan oman osuuteni noista jutuista, olen luvannut valokuvata polttarimeiningit ja vieläpä taittaa polttarikansion lehden muotoon, koska osaan sen tehdä.

Ja vaikka en tuntisikaan, niin kyseessä on mieheni hyvän ystävän tuleva vaimo. Ehkä ei siis kannata pahoittaa hänen mieltään, koska epäilemättä ollaan tulevaisuudessakin tekemisissä toistemme kanssa.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Joskus se on vain purtava hammasta ja niellä. Ja sitten pyllistää ja ottaa mitä annetaan.
exsu
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exsu »

Vituttaa tuo henkseleiden paukuttelu näiden tulipalossa kuolleiden väärästä toimintatavasta. Ekan kerroksen tasanteelle kuolleet löydettiin ilmeisesti useita tunteja palon alkamisen jälkeen, koska kyseinen A-rappu on se palopaikkaa lähinnä oleva. Saman rapun aulasta oli mm. räjähtänyt kokonainen seinä. On aivan eri asia odotella siellä kutoskerroksessa avun tuloa oikeaoppisesti ovet tilkittyinä kuin siinä suoraa palon yläpuolella. Varsinkin, jos alakerrassa on juuri räjähtänyt isosti.

Ei ole mitään käsitystä missä kunnossa heidän asuntonsa oli ja olisiko siellä voinut selvitä edes teoriassa sitä paria tuntia.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pukkas ihan kosmisen makeenhimon. Vituttaa satasella, etten viitsi hakea lähi-Nesteeltä viineriä. Elämän suuria...
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

exsu kirjoitti:Vituttaa tuo henkseleiden paukuttelu näiden tulipalossa kuolleiden väärästä toimintatavasta. Ekan kerroksen tasanteelle kuolleet löydettiin ilmeisesti useita tunteja palon alkamisen jälkeen, koska kyseinen A-rappu on se palopaikkaa lähinnä oleva. Saman rapun aulasta oli mm. räjähtänyt kokonainen seinä. On aivan eri asia odotella siellä kutoskerroksessa avun tuloa oikeaoppisesti ovet tilkittyinä kuin siinä suoraa palon yläpuolella. Varsinkin, jos alakerrassa on juuri räjähtänyt isosti.

Ei ole mitään käsitystä missä kunnossa heidän asuntonsa oli ja olisiko siellä voinut selvitä edes teoriassa sitä paria tuntia.
Voi olla, mutta todennäköisyys selvitä hengissä romahtaa heti kun lähdet hortoilemaan täynnä myrkkykaasuja olevaan tilaan.

Mutta tässä isommalla porukalla spekuloitiin juuri, että näinköhän paniikissa nämä opit pysyisivät todella mielessä.
Came here for school, graduated to the high life
exsu
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exsu »

Tiedä sitten missä kohtaa ovat lähteneet käytävään. Jos sinne on menty alunperin vaikka pamausta ihmettelemään, niin savua ei välttämättä ole vielä tullut asuntoon sisälle.
NuoriD

exsu kirjoitti:Vituttaa tuo henkseleiden paukuttelu näiden tulipalossa kuolleiden väärästä toimintatavasta. Ekan kerroksen tasanteelle kuolleet löydettiin ilmeisesti useita tunteja palon alkamisen jälkeen, koska kyseinen A-rappu on se palopaikkaa lähinnä oleva. Saman rapun aulasta oli mm. räjähtänyt kokonainen seinä. On aivan eri asia odotella siellä kutoskerroksessa avun tuloa oikeaoppisesti ovet tilkittyinä kuin siinä suoraa palon yläpuolella. Varsinkin, jos alakerrassa on juuri räjähtänyt isosti.

Ehkä asiasta viisastelu toimii suojamekanismina "mä en olisi kuollut, koska olisin tiennyt, mitä tehdä".

Jos juuri lattian alla räjähtää ja liekit ylettyvät omaan ikkunaan, niin kyllä voi itse kullekin tulla mieleen ajatus lähteä pakoon. Joissain kuvissahan isot liekit puskivat sisääntulokerroksen lipan alta.
annepa
Kitisijä

NuoriD kirjoitti: Ehkä asiasta viisastelu toimii suojamekanismina "mä en olisi kuollut, koska olisin tiennyt, mitä tehdä".
Ihan sama mikä "äksön-tilanne" on kyseessä, jos ei tilanteessa ole ollut niin turha uhota että ois tehny niin tai näin. Tietysti asioita kannattaa etukäteen ajatella ja miettiä miten KANNATTAISI toimia, mutta ei se takaa sitä että tositilanteessa ei jähmettyisikään tai toimisi aivan päin persettä. Kyllä muakin ärsyttää tommonen exsun mainitsema paukuttelu, oli miten suojamekanismia tai mitä muuta hyvänsä.
par-sky
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Ostamastamme kämpästä löytyi kosteutta. Eli muutto viivästyy. Ei siinä mitään. Sovittiin sitten myyjän kanssa tiistaina miten toimitaan. Ei tuntunut olevan sille mikään ongelma.

Tänään se sitten päätti aloittaa venkoilun. Tiistaina sovittiin että omistus siirretään samaan aikaan kuin hallinta. Nyt sen mielestä omistus pitäisi siirtää alkuperäisen aikataulun mukaan. Jota he eivät olisi kyenneet noudattamaan kumminkaan. Remontin kun piti alunperin olla valmis 15. päivä, eikä sillon vielä oltu muuta kun revitty pinnat auki.
Mä en ole haluakas viemään kauppaa vielä loppuun, ihan jo siksi että niin kauan kun ei ole annettu kaikkia rahoja niin jotain saattaa tapahtuakin. Myöskin kaupan ehtona ollut kylpyhuoneen pintojen uusiminen ei ole toteutunut.
Epäilen että sillä yhtiöllä on tulossa maksettavaksi joku lasku, josta yrittää venkoilla eroon.
Samalla sitten päätti yrittää venkoilla eroon tammikuun vastikkeesta. Ööh, jos sitä huoneistoa ei ole meille luovutettu, niin ei me siitä kyllä maksetakaan.
Samaan syssyyn kumminkin selitteli että remontissa voi tulla viivästyksiä... jos kosteus ei tuu perustuksista, niin luulis nyt yhen kylppärin kuivuvan ja rakennettavan valmiiksi 7 viikon aikana. Tietenkin jos ei oo haluakas maksamaan työvoimasta, pinnoista tai mistään niin sittenhän siinä tietysti kestää kun yrittää löytää maksajan jostain muualta.

Ärsyttävää.
Me transmitte sursum, Caledoni!
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

par-sky kirjoitti:Tänään se sitten päätti aloittaa venkoilun. Tiistaina sovittiin että omistus siirretään samaan aikaan kuin hallinta. Nyt sen mielestä omistus pitäisi siirtää alkuperäisen aikataulun mukaan.
...
Ärsyttävää.
Lulz. Kyllä ihmiset aina yrittävät.
Vastaa Viestiin