Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Muistaakseni on ollut ohjelmaa myös tästä Konginkankaan (vaimikäsenytoli?) bussiturmasta, se miten suurella osalla oli hankaluuksia vakuutusten kanssa sitten kun suurempi kohu oli laantunut.

Ja onhan näitä, aina tasaisin väliajoin jossain juttua.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

EveryWoman kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Itselläni on ollut kyllä ihan positiivisia kokemuksia vakuutusten korvaavuudesta niinä harvoina kertoina kun sitä olen tarvinnut.
Samoin; olen tarvinnut kerran ja summa oli pienehkö.

Mutta katsoitteko taannoisen MOT-ohjelman siitä, miten If oli hoitanut vakuutusasiakkaansa liikenneonnettomuudesta aiheutuneen työkyvyttömyysasian? Kundin päälle kaatui Länärin alkupäässä liian lujaa kurviin ajanut rekka ja liikuntakyky heikkeni merkitsevästi (ihme että ylipäänsä jäi henkiin). Ei pystynyt enää töihinsä, joissa vaaditaan fyysistä suorituskykyä. If väittää, että työkyvyn heikkeneminen ei johdu onnettomuudesta vaan on kundin oma vika, vaikka homma on niin selvä kuin voi olla. Helvetilliset kuntoutukset onnettomuuden jälkeen jne. Tuon jälkeen niiden mainonta on vaikuttanut aika irvokkaalta.

Varmaan vakuutusyhtiöiden kannattaa korvata pikkusummia mukisematta, jotta asiakas saadaan sitoutettua, koska se tulee kuitenkin suht. halvaksi. Mutta tämä ei kerro mitään siitä, mitä tapahtuu kun sitä vakuutusta oikeasti tarvittaisiin, eli kun tulee koko loppuelämään vaikuttavia vakavia ongelmia.
En ole ko. ohjelmaa katsonut, mutta faktahan on, että MOT suoltaa paljon täyttä paskaa.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

^Totta, ja täyden paskan lisäksi usein myös kansaan meneviä yliyksinkertaistuksia ja vääristelyjä, mutta tuo jakso ei ollut sitä sarjaa. Tiedän tämän henkilön tuttujen kautta. Kyseessä on tosi juttu.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

EveryWoman kirjoitti:^Totta, ja täyden paskan lisäksi usein myös kansaan meneviä yliyksinkertaistuksia ja vääristelyjä, mutta tuo jakso ei ollut sitä sarjaa. Tiedän tämän henkilön tuttujen kautta. Kyseessä on tosi juttu.
Onko kyseessä se keissi missä kontti ja vetoauto kaatuivat kummatkin henkilöauton päälle ja kuski jäi niiden välisen raon ansiosta jotenkin henkiin?

edit: niinku tätä tarkoitin
http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Ruo ... SI1KA0207g
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3029
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Viesti Kirjoittaja Lilo »

En tiedä EW:n mainitsemaa tapausta, mutta telkkarissa ovat päässeet tyypit ajoittain myös suoltamaan melkoista bs:ää, koska vakuutusyhtiöitä sitovat asiakkaiden suhteen tiukat salassapitosäännökset.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Lilo kirjoitti:En tiedä EW:n mainitsemaa tapausta, mutta telkkarissa ovat päässeet tyypit ajoittain myös suoltamaan melkoista bs:ää, koska vakuutusyhtiöitä sitovat asiakkaiden suhteen tiukat salassapitosäännökset.
Kirjoitat "ajoittain". Tarkoittaako se, että joskus vakuutusyhtiöitten politiikassa voisi olla korjaamisenkin varaa?
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

Jo 200 sivua hirveetä vitutusta. Mahtavuutta!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Lilo kirjoitti:Korvauspuoli on kyllä v:mäinen työpaikka, onneksi ei tarvitse siellä enää istua. Hylkäämisen väsäämiseen menee aina moninkertainen aika verrattuna korvauksen maksamiseen, ja palkaksi saa yleensä huudot.
Pystyn hyvin kuvittelemaan. Itselläni on jonkun verran kokemusta siitä, kuinka laiskoja ihmiset yleensä ovat tutustumaan sopimusehtoihin. Sitten kun ne käyvät ilmi/ muistuvat mieleen, niin kiukkuhan siitä seuraa! :roll:

Ei silti, mä luen lähestulkoon 100% kaikesta, mihin pitää laittaa nimi alle. Se on joskus tuntunut jopa ärsyttäneen allekirjoituksen odottajaa...
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3029
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Viesti Kirjoittaja Lilo »

exPertti kirjoitti: Kirjoitat "ajoittain". Tarkoittaako se, että joskus vakuutusyhtiöitten politiikassa voisi olla korjaamisenkin varaa?
Öö, tuliko musta nyt joku virallinen vakuutusyhtiöjeesus?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Dumis kirjoitti:Onko kyseessä se keissi missä...
Se.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

NuoriD kirjoitti: Elena
Sina rjuojake! Sina olla hjuva ja ostaa muutama kamelikarvaneule vaheman niin riittaa raha lammittaa talo!111


:D
Prepare for the worstest.
Gaia

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Ihanan maallinen vitutuksen aihe:

Tilasin nettikaupasta mekon, sitä kokoa jota olen useamman vuoden ko. merkiltä käyttänyt. Se oli järkyttävn iso. Yritin vaihtaa pienempään - loppuunmyyty. :evil:

Joudun olemaan ilman ihkua liituraitamekkoa. Nyyh. :cry:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dodanoinni, oikeassa olin!

Pomon mielestä mun taannoinen palkakorotus sisältää jo nää kaikki loppupeleissä. Nooh, samaan mailiin laittoi sitten että turha mun on tuskailla, tätä menoa mun palkka on piakkoin nousemassa. Kiva kun edes jollain tavalla saa kredittiä, kun ei sitä suoraan sanota että "helvetin hyvää työtä!"
The great club outshines the individual, always and forever.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Voiko Wordiin kuolla?


Tänään on taas sellainen päivä, että vihaan IT:tä yli kaiken.


Saatana.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Ja varsinkin IT kehitystä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Bluntly kirjoitti:^ Ja varsinkin IT kehitystä.
Kuulostaa ihan siltä, että tarvitsisitte konsultin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

sivustahuutaja kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:^ Ja varsinkin IT kehitystä.
Kuulostaa ihan siltä, että tarvitsisitte konsultin.
Tai ladatun aseen..
Pyyhin Netikettiin..
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

No saatana. Kivikautinen puuceeni ei nyt millään pääse nettiin, voi että vitutaa. Eikä mitään hajua missä jotkut xiljoona vuotta vanhat ajurit on, jos niitä edes tuli tän mukana. Eikä tosin hajuakaan että mistä alkaa rakentamaan tuota yhteyttä. Argh.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dumis kirjoitti:No saatana. Kivikautinen puuceeni ei nyt millään pääse nettiin, voi että vitutaa. Eikä mitään hajua missä jotkut xiljoona vuotta vanhat ajurit on, jos niitä edes tuli tän mukana. Eikä tosin hajuakaan että mistä alkaa rakentamaan tuota yhteyttä. Argh.
Varaat korin asennuskaljaa niin kyllä mä laitan!
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Manaaja kirjoitti:
Dumis kirjoitti:No saatana. Kivikautinen puuceeni ei nyt millään pääse nettiin, voi että vitutaa. Eikä mitään hajua missä jotkut xiljoona vuotta vanhat ajurit on, jos niitä edes tuli tän mukana. Eikä tosin hajuakaan että mistä alkaa rakentamaan tuota yhteyttä. Argh.
Varaat korin asennuskaljaa niin kyllä mä laitan!
Saatoin just aamupaskalla keksiä ongelmaan ratkaisun!
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Dumis kirjoitti:Saatoin just aamupaskalla keksiä ongelmaan ratkaisun!
Onko kyseessä ns. lopullinen ratkaisu? :)
Came here for school, graduated to the high life
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

exPertti kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Saatoin just aamupaskalla keksiä ongelmaan ratkaisun!
Onko kyseessä ns. lopullinen ratkaisu? :)
Eiiii!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Oma tyhmyys vituttaa.

Ilmoittauduin huomenna vapaaehtoiseksi töihin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mä oon varmaan ihan kamala ihminen, mutta kaverin tulevat polttarit vituttaa jo valmiiksi ihan järjettömästi. Mä en siis voi sanoa tuntevani tätä ihmistä, tuleva mies on mun mieheni vanha ystävä ja olen tämän naisen tavannut joitain kertoja. Ei siis mikään läheinen ystävä. En edes tajua, miksi mut sinne pyydettin - alkaa tuntua että maksumieheksi. Tai siis -naiseksi.

Olen jäänyt täysin alakynteen yrityksissäni pitää budjettia kohtuullisena. Kukaan ei kuuntele. Mun mielestäni väh. satasen hintalappu puolituntemattoman tyypin polttareista on ihan järkyttävä eikä mua enää kiinnostaisi osallistua koko kinkereihin kun vituttaa niin paljon. Päätin jo, että skippaan suosiolla jatkot, koska mulla ei oo ylimääräistä rahaa laittaa tällaiseen.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Tappelen selkäni takana istuvan nti. ylimielisyyden kanssa kokoajan. Haluan oman huoneen!!!
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin