Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Täh? Mitä se siellä tekee? Ei kait se ole laulamaan ruvennut?
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1352711

Emmä tiä mitä se siel tekee, mut tissit varmaan näkyy kuitenkin joten mitä väliä???+++
Jos hän on Ari Koivusta pokaamassa? :)
Luulin, että suomi olisi jo kasvanut sen vaiheen yli, jossa juhannusjuhlille tuodaan ulkomaaneläviä näytettäviksi, mutta ilmeisesti siis ei. :roll:
PerttiMakimaa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

NuoriDaavid kirjoitti:Luulin, että suomi olisi jo kasvanut sen vaiheen yli, jossa juhannusjuhlille tuodaan ulkomaaneläviä näytettäviksi, mutta ilmeisesti siis ei. :roll:
Pamia laitetaan poskeen, se on se syy. :) Soon house sen kertoi jo...
Son House

Viesti Kirjoittaja Son House »

Geetzu kirjoitti:Emmä tiä mitä se siel tekee, mut tissit varmaan näkyy kuitenkin joten mitä väliä???+++
Mjoo... Mä kävin viikonloppuna tsekkaamassa Ginan, mut ei siel tungoksessa nähny hevonvittujakaan.
PerttiMakimaa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Son House kirjoitti:Mjoo... Mä kävin viikonloppuna tsekkaamassa Ginan, mut ei siel tungoksessa nähny vittuakaan.
Korjasin. Tarkkana. :)
Son House

Viesti Kirjoittaja Son House »

PerttiMakimaa kirjoitti:Korjasin. Tarkkana. :)
No no. Kyllä ne melkoiset karjamessut oli, vaikka en yhtään lämminveristä bonganutkaan.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Viesti Kirjoittaja sipsi »

No johan on.
Just ku pääsin juomasta..eiku siis, syömästä..ni hyvä sossupoke onki vaihtunu johonki Pamela-läppään. Miks kukaan ei höpisekään enää alkoholiongelmasta? Mistä sitten keskustellaan ja hiillytään? Mä oon kyllä hen.koht. niin moniongelmainen, että aiheita riittäis kyllä vielä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
PerttiMakimaa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

sipsi kirjoitti:No johan on.
Just ku pääsin juomasta..eiku siis, syömästä..ni hyvä sossupoke onki vaihtunu johonki Pamela-läppään. Miks kukaan ei höpisekään enää alkoholiongelmasta? Mistä sitten keskustellaan ja hiillytään? Mä oon kyllä hen.koht. niin moniongelmainen, että aiheita riittäis kyllä vielä.
Pertti tuomitsee sinut sinä pahatapainen <lisää haluamasi pahe>!!!1!
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2199
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Melnais »

didi kirjoitti: Minun "suhde" tähän mieheen on se, että hän heitti minut perjantaina kotiin ja lauantaina oltiin messuilla. Jäähallilla hän yritti kyllä päästä iholle ja kotiinikin huonolla menestyksellä. Näiden kahden tapahtuman lisäksi en ole ollut pahemmin tekemisissä ko miehen kanssa edes työaikana, koska hän työskentelee kentällä ja minä olen päivät toimistolla.

Päällimmäisenä mielessä pyörii, että olenko tosiaan niin arvoton, että mua voidaan käyttää hyväkseen jossain parisuhdesotkuissa.
Seksimessuilla? Toivottavasti viime viikonloppuna oli jotain muitakin messuja.

Kävi mielessä miksi lähdet liikkeelle työkaverin kanssa, jonka olet huomannut olevan itsestäsi kiinnostunut? (Kyllä sen aistii, aina.) Hieman mixed signals miespololle. Teot kertovat enemmän suhteesta ja sen onnellisuudesta kuin puhe samasta asiasta.

Ei kukaan varmaan sinua arvottomana ajattele, enemmän työkaveri ehkä toivoi näyttävän naisen kiinnostuneen itsestään ja voivansa käyttää tätä lyömäaseena entiselle tyttöystävälleen. On/off = kohta entinen.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2199
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Tuplat. Keksitään vitutuksen aihe ettei mene hyvä tila hukkaan.

Vähän vituttaa ettei suhteessa ole samanlaista oikeutta varata toista kuin kavereilla. Jos kaveri on kova puhumaan ja sen vuoksi käynti kestää neljä tuntia, en voi käyttää samaa aikaa varatakseni toisen täyden huomion. En ainakaan puheella.
Viimeksi muokannut Melnais, 17.04.2007 14:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

sipsi kirjoitti:Mistä sitten keskustellaan ja hiillytään? Mä oon kyllä hen.koht. niin moniongelmainen, että aiheita riittäis kyllä vielä.
Sun tarttee avautuu enemmän muissakin ketjuissa kuin viikonpäiväsellasessa, nyt niitä ongelmia tiskiin!
didi

Viesti Kirjoittaja didi »

Melnais kirjoitti:Seksimessuilla? Toivottavasti viime viikonloppuna oli jotain muitakin messuja.

Kävi mielessä miksi lähdet liikkeelle työkaverin kanssa, jonka olet huomannut olevan itsestäsi kiinnostunut? (Kyllä sen aistii, aina.) Hieman mixed signals miespololle. Teot kertovat enemmän suhteesta ja sen onnellisuudesta kuin puhe samasta asiasta.

Ei kukaan varmaan sinua arvottomana ajattele, enemmän työkaveri ehkä toivoi näyttävän naisen kiinnostuneen itsestään ja voivansa käyttää tätä lyömäaseena entiselle tyttöystävälleen. On/off = kohta entinen.
Niin.. reissua suunnitellessa ei ollut vielä tiedossa, että ko mies olisi lähdössä seksimessuille mukaan. Tarkoitus oli lähteä tj:n ja erään toisen työkaverin kanssa. Niin vaan ne suunnitelmat muuttuivat lauantaina. Etten siis ollut tämän miehen kanssa/takia lähdössä messuille.

Tosiaan en ole kertaakaan jutellut mitenkään henkeviä sen miehen kanssa.. hän ei tiedä minusta oikeastaan mitään, paitsi sen, että teen toimistolla töitä. Minäkään en ole kysellyt häneltä mitään henkilökohtaisuuksia, kaikki keskustelut ovat liittyneet töihin.

Aika absurdi tilanne.
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

didi kirjoitti:Aika absurdi tilanne.
Jonka kuittaat olankohautuksella. Vähän voit toki vihjasta duunikaverille, että vttu mikä vässykkä oot, pysy kentällä.
didi

Viesti Kirjoittaja didi »

Geetzu kirjoitti: Jonka kuittaat olankohautuksella. Vähän voit toki vihjasta duunikaverille, että vttu mikä vässykkä oot, pysy kentällä.
Yeah, ihan oikeassa olet. Onhan sillä jotain ongelmia, jos menee joko a) keksimään omia tapahtumia tehdäkseen toisen mustasukkaiseksi tai b) kuvittelee jotain tapahtuneen tai olevan mitä ei ole.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2199
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Melnais »

didi kirjoitti: Aika absurdi tilanne.
Ok, aikaisemmin kuulosti jotenkin oudolta. Tietysti geishapallojen valikointi kauniin naisen kanssa saa miehen kuin miehen päähän tietynlaisia ajatuksia.

Ehkä hän näkee sinussa piirteitä naisesta jollaisen haluaisi ja jollainen nykyinen ei ole? Ymmärrettävästi mustasukkaisuutta voi esiintyä jos sinusta on kerrottu ihailevia lausuntoja. No, tuskin sulla on mitään velvollisuutta keskustella tämän tyttöystävän kanssa jos asia tuntuu hankalalta. Mies voi hoitaa suhdeongelmansa itse, hänen suhteensa kun on.
Elämä kantaa, jos sen antaa
didi

Viesti Kirjoittaja didi »

Melnais kirjoitti: Ok, aikaisemmin kuulosti jotenkin oudolta. Tietysti geishapallojen valikointi kauniin naisen kanssa saa miehen kuin miehen päähän tietynlaisia ajatuksia.
No tarkennetaan vielä niin, että ostosten tekeminen tapahtui tämän miehen ollessa toisella kojulla. Kyllä ymmärtäisin, että hän olisi saattanut jotain ymmärtää väärin, jos olisi kysellyt mielipiteitä ja pyytänyt häntä auttamaan tuotteiden valikoimisessa tms...
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Geetzu kirjoitti:
Sun tarttee avautuu enemmän muissakin ketjuissa kuin viikonpäiväsellasessa, nyt niitä ongelmia tiskiin!
No vittu ku työnteko häiritsee mun kitisemistä..
Mut kyl tää tästä. Lähetän eukot kotiin, ja surffaan lopun päivää.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mun mielestä sulla sipsi on ihan hyvä elämä, koska kityilet vaan työaikana. :]
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Geetzu kirjoitti:Mun mielestä sulla sipsi on ihan hyvä elämä, koska kityilet vaan työaikana. :]
Nettikahviloissa ei tarjoilla viinaa?
PerttiMakimaa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

BettyB. kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Mun mielestä sulla sipsi on ihan hyvä elämä, koska kityilet vaan työaikana. :]
Nettikahviloissa ei tarjoilla viinaa?
Vautsi, että sinä tarvitsisit munaa. Pitkään ja keskittyneen hartaasti. :)
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2579
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Viesti Kirjoittaja Clay »

didi kirjoitti: ..tämän miehen ollessa toisella kojulla.
Mitä se mies osti?
Nyt penikseni on fantastinen!
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

PerttiMakimaa kirjoitti:Vautsi, että sinä tarvitsisit munaa. Pitkään ja keskittyneen hartaasti. :)
Kuka vittu nyt ei keskittyneen hartaasti!!!!11
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Luomi turpoaa sitä tahtia ettei kohta näe enää edes kahvia ryystää.

Ja töitäkin pitäisi tehdä muka.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
PerttiMakimaa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Geetzu kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:Vautsi, että sinä tarvitsisit munaa. Pitkään ja keskittyneen hartaasti. :)
Kuka vittu nyt ei keskittyneen hartaasti!!!!11
Koetin vastata Bettylle, ehkä sinullakin olisi omalle hartaushetkelle tarvetta... :)
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

PerttiMakimaa kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Mun mielestä sulla sipsi on ihan hyvä elämä, koska kityilet vaan työaikana. :]
Nettikahviloissa ei tarjoilla viinaa?
Vautsi, että sinä tarvitsisit munaa. Pitkään ja keskittyneen hartaasti. :)
Mitenköhän tää nyt mun saamisiin liittyy? Vai meinaatko että kun munan saanti on vakio, muutun tasaisen tylsäksi märehtijäksi, jolle kaikki on ihkua ja pusnussia?

News flash: saantini on ollut jo jonkin kunnossa, ei muutosta vittuilufrekvenssissä.

Edit: se muna on muuten maailman komein ja ihanin ja imettävin ja maailman hottiksimpaan miehen kiinnitetty!!11
Viimeksi muokannut BettyB., 17.04.2007 15:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

PerttiMakimaa kirjoitti:Koetin vastata Bettylle, ehkä sinullakin olisi omalle hartaushetkelle tarvetta... :)
Bettyn järkyttävän hieno ja kutkuttavan nopsa tilannetaju, -komiikka ja -järkevyys vois hyvinkin häiriintyä hartaasta munahetkestä. Äänestän siis, että vaan mulle sitä sellaista kiitos.
Vastaa Viestiin