Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Dumis kirjoitti:
sivustahuutaja kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Monta vuotta sen pystyi duunissa lukemaan paskalla ja nyt se kaikki on mennyttä
Get a job!
Noin ne naisetkin aina sanoo "millon sä lopetat sen pelleilyn siellä rannassa ja alat tekemään kunnollisten ihmisten töitä??".
Paksu lompakko, helppo on lempeä pyytää! Luulisi ahtonomin scorettavan.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Melnais kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Melnais kirjoitti: Tuo 6,5-kuukautinen. Sano nyt että minä olin oikeassa!!1
Mitä mies tarkoitti tällä "Miehen mielestä ensimmäisenä pelastautuneen pojan olisi pitänyt hoitaa tilanne ja varoittaa muita"?

Jos sinne oli vain se yksi sisäänkäynti, josta se syöksyi ulos, niin miten se olisi hoitanut tilanteen/varoittanut muita?

Tietysti ehkä olisi voinut hakata jotain ikkunaa, mutta olisiko ne sitä kuulleet?
Ajatteli varmaan että olisi nopeammin saanut yhteyden häkeen ja ehtinyt toisia varoittaa. Kaverinsa soittivat kyllä heti ulos päästyään ja pidän todennäköisenä että pelastautumisessa meni jo se minuutti jonka jälkeen muut loukkuun jääneet huomasivat palon itsekin.
Eli eikö se hemmo sitten soittanut 112:een, kun pääsi ulos? Oliko sillä kännyä?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja aasi »

Tuossa ovien aukomisessa vaan saattoi viedä aika monta minuuttia toisilta kun liekit saivat lisää happea.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Melnais kirjoitti: Palo oli jo leimahtanut, ainoa uloskäynti liekeissä eikä aikaa ollut.
Palohan oli kehittynyt jo mahdollisesti kauan. Kun ovia sitten availtiin, niin savukaasut pääsivät joka paikkaan ja saivat lisää happea. Siinä vaiheessa kun katon rajan savukaasut leviävät ja syttyvät, niin aikaa on pari minuuttia. Osahan ei ollut löytänyt edes ikkunoita ja taloon palannut sankari kuoli. Saunahan oli täynnä rojua, eli se on ollut ihan pommi ja todennäköisesti monen oven takana.

Miehesi on tyypillinen sankaruuden ihannoija. Naantalin palon aiheutti huolimaton tulenkäsittely, eikä se että 'äijä ei osannut toimia tosipaikassa!'. Sankaruus vaatii aina pahojen asioiden päästämistä tapahtumaan, jotta joku voisi toimia sankarina.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

NuoriD kirjoitti:
Dumis kirjoitti:
sivustahuutaja kirjoitti: Get a job!
Noin ne naisetkin aina sanoo "millon sä lopetat sen pelleilyn siellä rannassa ja alat tekemään kunnollisten ihmisten töitä??".
Paksu lompakko, helppo on lempeä pyytää! Luulisi ahtonomin scorettavan.
Luulen että valelääkärinä heruttais paremmin!!
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Paniikkitilanteessa ei aina toimi niin kuin on opetettu eli kuten aasi totesi, jos savua tulee/tai ovi on kuuma niin sitä ei missään olosuhteissa saa avata. Jos kerran tosiaan sitä savua nähty, aina sitä ei nähdä tai kuumuutta tunneta.

Varmaan aika moni on nähnyt sen palolaitoksen markkinoiman "miten palo etenee"-pätkän. Se on viisi minuuttia kun koko huone on ilmiliekeissä, siihen nähden minuuttikin on erittäin ratkaiseva.... kuten huutaa kurkku suorana tulipaloa.

Mutta miten sitten tositilanteessa. Ei koskaan tiedä miten ihmiset reakoi.

Joskus 14-vuotiaana meillä oli pitsan palaminen uuniin episodi. Veli oli laittanut kännissä pitsan uuniin, mennyt omaan huoneeseen, laittanut oven kiinni ja sammunut sinne.

Heräsin palohälyttimen ja ovikellon ääneen, en siis pelkkään palohälyttimeen. Unenpöpperössä sanoin poikkikselle että ala avaamaan ikkuna-avaimella ikkunoita, katsoin tuleeko savua jostain. Ei tullut, ovi oli viileä.

Kun avasin huoneen oven niin koko helvetin kämppä oli mustan savun peitossa, minnekään ei nähnyt yhtikäs mitään. Menin makuulle, en tuntenut kuumuutta, joten kontaten laitoin keittiön oven kiinni. Ja huusin jatkuvasti tulipaloa, lähinnä ajatellen veljeäni. Konttasin sinne ulko-ovelle, en toki savulta nähnyt mitään, vaan suuntavaistolla seuraten ovikellon ääntä.

Sain oven auki, keittiön ovi kiinni, joten savu alkoi hälvenemään tosi nopeasti. Ja sitten pikajuoksu veljen huoneeseen ja se ei tietty herännyt mitenkään kun oli sammunut ja raahasin semmosta 100kg kädestä vetäen.

Siinä vaiheessa huomattiin jotta palo oli tosiaan uunissa, se helvetin pitsa, eikä missään muualla ollut yhtään mitään.

Poikaystäväni lamaantui täysin, naapurit meni pitkin kämppää aukoen jokaisen läven mitä eteen tuli.

Ei tommosessa tilanteessa tosiaan toimita järjellä, kaikki ainakaan ja ruumiita olisi tullut jos oikeasti olisi palo ehtinyt leviämään.

Ja olihan siellä kissatkin vielä kaikenlisäksi.

Hyh.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Dumis kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Dumis kirjoitti: Noin ne naisetkin aina sanoo "millon sä lopetat sen pelleilyn siellä rannassa ja alat tekemään kunnollisten ihmisten töitä??".
Paksu lompakko, helppo on lempeä pyytää! Luulisi ahtonomin scorettavan.
Luulen että valelääkärinä heruttais paremmin!!
Mä olen aina Sääriselällä ahtonomi-valelääkäri-lentokapteeni Mike Sierra. Pippeli tulee kipeäksi!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

NuoriD kirjoitti:
Mä olen aina Sääriselällä ahtonomi-valelääkäri-lentokapteeni Mike Sierra. Pippeli tulee kipeäksi!
Mä tuun moikkaa kun käyn mummin luona :P
The great club outshines the individual, always and forever.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

NuoriD kirjoitti:
Mä olen aina Sääriselällä ahtonomi-valelääkäri-lentokapteeni Mike Sierra. Pippeli tulee kipeäksi!
Poliisina en ole, lennonjohtajana olisin ja palomiehenä olen saanut. Suosittelen siis satsaamaan palomiehekkyyteen. Olen myös saanut ikuisena opiskelijana sekä ins.+ktmjoujou-miehenä, mutta pelkkänä insinöörinä en luultavasti saa kertaakaan. Se ei tosin tilastojenkaan valossa ole mikään ihme.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Elppis kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Mä olen aina Sääriselällä ahtonomi-valelääkäri-lentokapteeni Mike Sierra. Pippeli tulee kipeäksi!
Mä tuun moikkaa kun käyn mummin luona :P
Ota mummi mukaan!
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

^ Hyi!

ps. mäkin oon muuten käynyt mummotunnelissa!
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2199
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Olisinko ollut eilen aamusta hieman tunteellinen ja sekavasanainen, sillä paloaiheesta jatkettiin illalla ja molemmat samoilla linjoilla. Saako tätä nyt vitutusketjussa sanoakaan mutta olen kyllä niin onnekas, kun joku sietää ajoittain haparoivan ulosantini ja jaksaa siitä silpun seasta etsiä tuohduttavan asian. :h:
Elämä kantaa, jos sen antaa
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Melnais kirjoitti:Olisinko ollut eilen aamusta hieman tunteellinen ja sekavasanainen, sillä paloaiheesta jatkettiin illalla ja molemmat samoilla linjoilla. Saako tätä nyt vitutusketjussa sanoakaan mutta olen kyllä niin onnekas, kun joku sietää ajoittain haparoivan ulosantini ja jaksaa siitä silpun seasta etsiä tuohduttavan asian. :h:
Älä nyt rupea pehmoilemaan.

Huudetaan yhteen ääneen: "SE SIKA!!11"
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2199
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Mä olen pelkkää pumpulia. :dream:
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

. .
Viimeksi muokannut Bluntly, 08.10.2010 13:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Gaia

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Bluntly kirjoitti:Nämä vituttaa.
Miksi?
Pakkoko muuten on pitää facebook-kilkettä joka vituttaa?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja aasi »

Ähh, oon taas onnistunut jättämään jääkaapin oven auki päivän ajaksi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Gaia kirjoitti:Miksi?
Pakkoko muuten on pitää facebook-kilkettä joka vituttaa?
Tätähän ei osalle täällä tarvitse selittää, mutta ymmärrettävästi taas osa...ei ole kokenut.

Katsos kun noin yleensä ainut huomio vastakkaiselta sukupuolelta tulee koiville kusevilta narttukoirilta niin sitten kun tuommoiset söpöt tytöt antaa huomiota ilman mitään mahdollisuutta niin vituttaahan se. Ja tiedän kyllä, että on nuori ja noin 130% varmuudella huijaus, mutta silti.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Tuo ostarin paskasakki... Kärräävät joka päivä mopedinsa ja kevarinsa siihen kadulle. Niin ja itsensä tietty myös räkimaan ja huutamaan vittua, pillua ja perkelettä. Hyvä kun ohitse mahtuu.

Pakkanenhan ne sitten tietty taas ajaa siitä pois (sotkemaan vaikka meidän rappukäytävän). :evil:
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vaola kirjoitti:Tuo ostarin paskasakki... Kärräävät joka päivä mopedinsa ja kevarinsa siihen kadulle. Niin ja itsensä tietty myös räkimaan ja huutamaan vittua, pillua ja perkelettä. Hyvä kun ohitse mahtuu.

Pakkanenhan ne sitten tietty taas ajaa siitä pois (sotkemaan vaikka meidän rappukäytävän). :evil:
Voin tuoda purkillisen ruotsalaisia hapansilakoita sinne, vähän kulmasta peltitölkkiä auki ja ei häiritse lapset ei vanhukset! :cheer: :cheer: :cheer:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Paskaelämä alkoi taas masentamaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vituttaa ihan vitusti vieläkin vaikka asiasta on jo monta tuntia.

Toissapäivänä (tiistai) huomasin ja soitin nettiautosta bongatusta varsin harvinaisesta avoautosta, MB 500SL Brabuksesta omistajalleen. Kysyin että koskas ko. autoa voisi rahat kourassa tulla katsastamaan. No kaveri sanoi että huomenna (keskiviikko) ei sovi, koska hänellä on jotain vitun kylppärin kaakeleita tulossa pihaan, että joutuu olemaan niitä vahtimassa ja siirtämässä siinä. Keskiviikko olisi sopinut minulle mainiosti.

Sovittiin sitten että tänään (tostai) heti töidensä jälkeen menen katsomaan autoa ja hieromaan kauppoja, ja että soitan torstaina iltapäivällä ja sovimme tarkemmin illan tapaamisesta, joka ajoittuisi noin kello 18 pintaan. Kaveri vielä nillitti että kaikkia ihme heppuja on ollut jotka ovat sopineet tapaamisista, mutteivät sitten olekaan tulleet. No sanoin että minun kanssani ei sitä vaaraa ole, ja yritinkin sitten soittaa iltapäivällä kaverille, joka ei vastannutkaan puhelimeen. Sen jälkeen soitin työajan jälkeen vähän ennen viittä, ja kaveri vastasi vaan ilmoittaakseen että "Eilen soitti yks kaveri ja tuli rahojen kanssa käymään, joten myin sen sit sille".

Aivan vittu uskomatonta. Olis todella tehnyt mieli sanoa rumasti.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2893
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

^ Hevii settii. Ei o kyl mitään oikeudenmukasuutta maailmas enää. :roll:
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2439
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Koska anoppi päätti siirtää synttärinsä ristiäisiä edeltävälle päivälle piti ulkoistaa kakun teko leipomoon. Tämä jo vitutti.
Tänään haettiin tilattu kakku...joka on väärä! Tilattiin suklaakakku, saatiin suklaalastukakku, jossa on kermaa, kermaa ja lisää kermaa. Ja puolet vieraista on maitovammasia. Soitin sitten että onkohan meille annettu väärä tilaus mukaan, tämä on niin monella tapaa väärä että emme varmasti ole tätä tilanneet (välissä kuningatarhilloa, josta en pidä pätkääkään ja se aiemmin mainittu kermavaahto..).

Ilmeisesti se joka on tilauksen kirjottanut ylös on käsialarajoitteinen. Tai tullut ajatuskatkos, mutta henkilö jonka kanssa puhuin kertoi että tilauksessa on sykkyrä mikä on tulkittavissa "suklaalastu":ksi pienellä mielikuvituksella. Suklaalastu ja suklaakakku ei toki ole kaukana toisistaan epäselvästi kirjoitettuna. Oli kovin pahoillaan, mutta leipomopuoli ei ole tänään auki, eli mitään ei ehdi tekemään tilallekaan.

Kehoitti tulemaan maanantaina niin selvitellään asia, mutta se ei poista sitä ongelmaa, että meillä on nyt kakku joka aiheuttaa puolelle vieraista vatsavaivoja ja ripulia. Se että se on mun mielestä pahaa pitää nyt vaan sietää. Kai mä vaan länttäsen lactrase-purkin kakun viereen tarjolle.

Aika hyvällä prosentilla aion kyllä saada tosta tortusta rahoja takaisin.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

^ Ilmainen sietäisi olla, jos kerran on ihan väärä!

Oivoi, kerran kun olin eräässä leipomokahvilassa istuskelemassa, niin sinne tuli pariskunta vauvan ja kahden leikki-ikäisen pojan kanssa noutamaan tilauksiaan. Mukaan lähti kaksi isohkoa pahvilaatikkoa, joista toisessa oli selkeästi kakku. Varmaan ristiäisiä olivat viettämässä hekin. Mukana oli muitakin ostoksia. Pojat riehuivat kovasti ja äiti siinä sitten yritti paimentaa heitä, isän tarttuessa kantamuksiin.

Tulivat kymmenen minuutin päästä takaisin toisen laatikon kanssa, josta kulma ihan lytyssä... Äiti näytti siltä että voisi suunnilleen ottaa lentolipun sinne missä pippuri kasvaa. Laatikko avattiin ja melkein puolet kakusta oli rusinana. Ystävällinen henkilökunta siinä sitten rauhoitteli, lupasivat yrittää siloitella ja pelastaa sen mitä voivat... Perhe jäi odottelemaan ja äiti siinä sitten mäkätti miehelle, että mitä se oli mennyt sen laatikon maahan laskemaan. Että eipä liene yllätys että silloin toinen pojista hyppää sen päälle...

En tiedä miten tuossa lopulta kävi, koska lähdin sillä aikaa kun kakkua yritettiin pelastaa.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Vastaa Viestiin