Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

mä sain just aivoverenvuodon ihmisten idiotismin takia. kuka vitun idiootti laittaa tulevan ex miehensä viemään lopullisia eropapereita postiin, varsinkin kun se mies ei laittanut enää kakkospapereihin nimeä? TOTTA VITUSSA SE HEITTÄÄ SEN ROSKIIN. miten voi olla noin tyhmä?! nyt se harkinta-aika sit raukes. Ei hemmetti.
Gaia

Viesti Kirjoittaja Gaia »

^ Anteeks. Naurattaa :lol:

Viddu. Hävisin yhden duunikeikan siksi, että mulla ei ole julkisuusarvoa.

"Pidimme kyllä Sinun näytetöistäsi enemmän, mutta hakija XXX:lla on enemmän nimeä julkisuudessa ja laskemme sen osaltamme ratkaisevaksi tekijäksi."
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Gaia kirjoitti:
Viddu. Hävisin yhden duunikeikan siksi, että mulla ei ole julkisuusarvoa.

"Pidimme kyllä Sinun näytetöistäsi enemmän, mutta hakija XXX:lla on enemmän nimeä julkisuudessa ja laskemme sen osaltamme ratkaisevaksi tekijäksi."

Nyt äkkiä panemaan Vesa Keskisen tai Matti Nykäsen kanssa!
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

Gaia kirjoitti:^ Anteeks. Naurattaa :lol:
Mullaki kyllä vähän hymyilytti :)
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Gaia

Viesti Kirjoittaja Gaia »

masa kirjoitti:
Gaia kirjoitti:
Viddu. Hävisin yhden duunikeikan siksi, että mulla ei ole julkisuusarvoa.

"Pidimme kyllä Sinun näytetöistäsi enemmän, mutta hakija XXX:lla on enemmän nimeä julkisuudessa ja laskemme sen osaltamme ratkaisevaksi tekijäksi."

Nyt äkkiä panemaan Vesa Keskisen tai Matti Nykäsen kanssa!
En mä sitä keikkaa ihan NIIN kovasti halua :mrgreen:
(Käviskö Mikko Leppilampi? Se olis niinq esteettisesti miellyttävämpi...)
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

annepa kirjoitti:
Gaia kirjoitti:^ Anteeks. Naurattaa :lol:
Mullaki kyllä vähän hymyilytti :)
Mä vedin sellaisen EIIIII! MITÄ VITTUUU-huudon täällä, että edelleen huippaa happivajeen takia.

"ehkä se vihdoinkin tekis jotain kilttiä" .. mitä vittua, jos mies katso omien lastensa perään sellaista aikaa, että vaimo vois ostaa maitolitran kaupasta (se mieshän ei kauppaan mene), niin .. miten ihmeessä voi luottaa siihen, että se nytkään olisi tehnyt mitään.
Kulttuuriero.. voi luoja.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

milli kirjoitti:Kulttuuriero..
Haistan monikulttuurista värinää. :)
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3484
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

SikaMika kirjoitti:Hoas yrittää vittuilla...

Ystävällisin terveisin,
<SikaMika>
Tähän täytyy sanoa nyt että jätkän kirjoitus on ehdottomasti:

Kuva

Vaadin tarinalle jatkoa kunhan Hoasin munattomat luuserit uskaltaa vastata.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

Haemaeraemies kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Hoas yrittää vittuilla...

Ystävällisin terveisin,
<SikaMika>
Tähän täytyy sanoa nyt että jätkän kirjoitus on ehdottomasti:

[img]LOL[/img]

Vaadin tarinalle jatkoa kunhan Hoasin munattomat luuserit uskaltaa vastata.
Musta jotenkin tuntuu että HOASin munattomat luuserit ei tajua SMikan hienoa sanansäiläilyä. Kun ne saa ton kirjotuksen, ne lukee sen ja sit ihmettelee että mitä se nyt meinaa ja deletoi koko kirjeen. Kirjoitus oli liian monimutkainen (siis niille).

Mut joo SMika vois kirjoitella vaikka kolumneja tai novelleja, on sen verran terävää tekstiä :D
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3484
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

annepa kirjoitti: Mut joo SMika vois kirjoitella vaikka kolumneja tai novelleja, on sen verran terävää tekstiä :D
Kyllä, jos leivän päältä löytyy jossain vaiheessa vain ylähuuli, niin Smikan pöksyissä tietäisin millä korjaisin tilanteen.

Loistotekstiä!
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Haemaeraemies kirjoitti:Kyllä, jos leivän päältä löytyy jossain vaiheessa vain ylähuuli, niin Smikan pöksyissä tietäisin millä korjaisin tilanteen.
Jutuista päätellen lahjoja voisi olla myös johonkin ihan muuhun...
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Vesper kirjoitti:Jutuista päätellen lahjoja voisi olla myös johonkin ihan muuhun...
Oli muuten yllättävän hyvä sarja avausjakson perusteella.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Nykymaailmassa yrityksillä on tapana tarjota ilmaisia bonusjudansseja soppareiden oheen esim. Soneran nettiliittymän ohessa tuli 3kk Spotifyn Premiumia, joka oli nyt muuttunut maksulliseksi. Tästäkään sanottu missään mitään, muuten hyvä mutta en ole edes aktivoinut noita kolmea ekaa kuukautta. Sain myös ilmaiset kanaalit Soneralta koti tv-palveluun vuoden loppuun asti, kun soitin ja tilasin Canaliani. Silloin eukko ohimennen sanoi että muista sitten soittaa josset haluakaan niitä extrana tulevia ilmaiskanavia, jotka muuttuvat vuoden lopussa maksullisiksi.

Vittu, tästä lähtien viitti ottaa noita ilmaisjuttuja vastaan, kun tiedä että mitä saatanaa joutuu vielä maksamaan. Niin ja sen netin hintakin olin muuttunut 35e>42e, ihan yhtäkkiä. Olin että WTF??+ Täytyykin kohta soitella soneralle, jos pääsen läpi jopa!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Lolita kirjoitti:Oli muuten yllättävän hyvä sarja avausjakson perusteella.
Oli. Olin ensin ihan shokissa, että missä mun True Blood on, mutta tää oli kyllä aika hyvä korvike. I :h: HBO
Work like a captain, play like a pirate.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Lolita kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Jutuista päätellen lahjoja voisi olla myös johonkin ihan muuhun...
Oli muuten yllättävän hyvä sarja avausjakson perusteella.
Oli niin boring että ei päässyt läpi seulastani, en katsonut tokaa jaksoa.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

Dumis kirjoitti:Nykymaailmassa yrityksillä on tapana tarjota ilmaisia bonusjudansseja soppareiden oheen esim. Soneran nettiliittymän ohessa tuli 3kk Spotifyn Premiumia
AINA kannattaa lukea ne tarjouksen ehdot loppuun asti, mukaanlukien kuinka pitkään sopimukseen sitoutuu.

Pätee Soneran kohdalla varsinkin.

Samasta syystä en ole itse langennut näihin Soneran Onnenpekka-tarjouksiin, joissa justiinsa saisi vuoden loppuun ilmaiseksi ja sen jälkeen X-euroa per judanssi.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

huima kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Nykymaailmassa yrityksillä on tapana tarjota ilmaisia bonusjudansseja soppareiden oheen esim. Soneran nettiliittymän ohessa tuli 3kk Spotifyn Premiumia
AINA kannattaa lukea ne tarjouksen ehdot loppuun asti, mukaanlukien kuinka pitkään sopimukseen sitoutuu.

Pätee Soneran kohdalla varsinkin.

Samasta syystä en ole itse langennut näihin Soneran Onnenpekka-tarjouksiin, joissa justiinsa saisi vuoden loppuun ilmaiseksi ja sen jälkeen X-euroa per judanssi.
No eipä niitä ehtoja pahemmin ole tullut, puhelimessa tein netin tilauksenkin jonka ohessa tuli toi spotify.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

Dumis kirjoitti:No eipä niitä ehtoja pahemmin ole tullut, puhelimessa tein netin tilauksenkin jonka ohessa tuli toi spotify.
Niissä tulee sitten paperit kotiin, ns. tilausvahvistus. Niissä pitää olla ne ehdot.

Mutta joo, puhelinmyynnissä kaikki ominaisuudet ja piirteet ei tosiaan myyjältä tule suusta ulos :-D
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

huima kirjoitti:Mutta joo, puhelinmyynnissä kaikki ominaisuudet ja piirteet ei tosiaan myyjältä tule suusta ulos
Kannattaako puhelimessa ostaa mitään? Mitä sillä saavuttaa?
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

sivustahuutaja kirjoitti:Kannattaako puhelimessa ostaa mitään? Mitä sillä saavuttaa?
Uniikin tarjouksen, jota ei tarjota koskaan enää sinulle? Hurjat edut ja puhelinmyyjän ylitsepursuavan arvostuksen, kun pelastaa hänen päivänsä tekemällä tilauksen juuri sillä hetkellä? 14 päivän palautusoikeuden tilaukseen, kun kyseessä on etäkauppa.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

huima kirjoitti:14 päivän palautusoikeuden tilaukseen, kun kyseessä on etäkauppa.
Miten helvetissa vaikka nettiliittymän voi edes ostaa muuten kuin etäkaupalla? Ei kai kukaan aikuisten oikeasti vieraile niissä operaattoreiden liikkeissä?
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

sivustahuutaja kirjoitti:Miten helvetissa vaikka nettiliittymän voi edes ostaa muuten kuin etäkaupalla? Ei kai kukaan aikuisten oikeasti vieraile niissä operaattoreiden liikkeissä?
Welho.

Tosin silloin kun avasin Welho liittymää Töölössä asuessani, niin fillarilähetti toi modeemin kotiin. Mutta normitilanteessa paras vaihtoehto on käydä Welhon toimipisteessä ja saada modeemi samantien mukaan.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Sori, tarkoitin tietenkin, että mitä sellaista voi ostaa puhelimessa, mitä ei netissä voisi ostaa?
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2199
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Bluntly kirjoitti: Näyttää reunustraakkipuulta, mutta en omista mikroskooppia.
Kiitos kaunis! Kurkistelin kuvia netistä ja se tämä varmaan on, myrkytön. (My very first kuva Kitinässä muuten. Josko seuraavasta tulisi jo isompi.)
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Melnais kirjoitti:Josko seuraavasta tulisi jo isompi.)
Tissit?
Kirjoitan tätä alasti
Vastaa Viestiin