Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

^ ei sil pysty irkata, plus mä onnistuisin saamaan siihenkin jonkin troijalaisen.

Plan B on linuxin kubuntu.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vaola kirjoitti:Näen. Punaista.

Eipä tosin tullut yllätyksenä. Tekemäni rikosilmoitus poiki aloitteen sovitteluun, johon ilmoitimme olevamme suostuvaisia. Yllätys, ettei se käynyt toiselle osapuolelle. Herjaavaa kirjoitusta ei ole kukaan saanut aidasta edelleenkään pois. Pojan haiseva isäukko kehtasi vielä väittää Toloselle, ettei siellä muka enää ole mitään kirjoituksia.

Raivostuttaa niin, että on parempi pysytellä sisätiloissa. Jos käppäilevät tuolla vastaan, niin mä varmaan syljen niiden päälle, mikä olisi niinku tosi aikuista ja kehittävää.

Vittu mitä paskakansaa. Hauskaa elämää vaan.
Mitäs nyt, kun sovittelu ei vastapuolelle sovi?

Ovatko kuitenkin myöntäneet syyllisyytensä?
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

NuoriD kirjoitti:Ovatko kuitenkin myöntäneet syyllisyytensä?
Luultavasti eivät, sehän on sovittelun ehtona.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

milli kirjoitti:Voi vittu. Mitäköhän mä teen väärin, kun läppärin käyttöikä mulla on 2 vuotta!?
Ehkä vika on läppäreissä, mullakin käyttöikä on kahden vuoden paikkeilla. Nykyinen täyttää kaksi tässä kuussa ja vetelee viimeisiä henkäyksiään.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

exPertti kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Ovatko kuitenkin myöntäneet syyllisyytensä?
Luultavasti eivät, sehän on sovittelun ehtona.
Tyyppi on jäänyt kiinni ja tunnustanut koulussa reksille ja opettajalle syyllisyytensä.

Vanhemmat tietävät tasan tarkkaan mistä narusta vetää. Ei ole väliä kuka on tunnustanut ja mitä, sillä niin pitkään kun vanhemmat eivät suostu mihinkään yhteistyöhön, ei asialle todennäköisesti tapahdu mitään.

Niin helppoa se on. Mäkin taidan unohtaa mainita lapsilleni, että koiranpaskapussien heittely tämän kyseisen perheen pihalle on kielletty...

(No en sentään.)

Sain eilen kaupungilta lupauksen että (näin puolen vuoden jälkeen) se teksti vihdoin lähtee. Ei ollut kaupunkikaan kiinnostunut laskuttamaan syyllisen perhettä. Joten veronmaksajille menee... Myös muuten Taavetti sulle!!! :shock:

Onneksi Tolonen on ehkä vielä enemmän raivona kuin minä. Ei tartte kiehua yksin.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vaola kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Ovatko kuitenkin myöntäneet syyllisyytensä?
Luultavasti eivät, sehän on sovittelun ehtona.
Tyyppi on jäänyt kiinni ja tunnustanut koulussa reksille ja opettajalle syyllisyytensä.

Vanhemmat tietävät tasan tarkkaan mistä narusta vetää. Ei ole väliä kuka on tunnustanut ja mitä, sillä niin pitkään kun vanhemmat eivät suostu mihinkään yhteistyöhön, ei asialle todennäköisesti tapahdu mitään.

Niin helppoa se on. Mäkin taidan unohtaa mainita lapsilleni, että koiranpaskapussien heittely tämän kyseisen perheen pihalle on kielletty...

(No en sentään.)

Sain eilen kaupungilta lupauksen että (näin puolen vuoden jälkeen) se teksti vihdoin lähtee. Ei ollut kaupunkikaan kiinnostunut laskuttamaan syyllisen perhettä. Joten veronmaksajille menee... Myös muuten Taavetti sulle!!! :shock:

Onneksi Tolonen on ehkä vielä enemmän raivona kuin minä. Ei tartte kiehua yksin.
Mutta etkös sä tehnyt rikosilmoituksen? Miksi se ei silloin etenisi? Kait nyt poliisin viran puolesta pitää jotain tehdä, vaikka ei huvittaisikaan?
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vituttaa, ettei yläkerran naapuri viitsi pitää tuuletusikkunaansa kiskoilla tai laittaa sinne väliin jotain mikä estäisi ikkunan jatkuvan paukkumisen heti kun on vähän tuulta. Tää on vissiin jo kolmas päivä viikon sisään kun saa kuunnella tota helvetinmoista pauketta kun naapuri itse on jossain missä lie.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Kun tekijä on alle 15. Luetaanpas tarkemmin.
Prepare for the worstest.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Viesti Kirjoittaja Sola »

Mua vituttaa niinkin pieni asia nyt kun että läppärin molemmat usb-portit on rikki enkä voi käyttää hiirtä. Tää läppärin tasohiirimikskätätäikinänytsanotaankaan on perseestä. Tai mä oon perseestä kun en osaa käyttää kunnolla ja oon täs niin hidas. Tana.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

NuoriD kirjoitti:Mutta etkös sä tehnyt rikosilmoituksen? Miksi se ei silloin etenisi? Kait nyt poliisin viran puolesta pitää jotain tehdä, vaikka ei huvittaisikaan?
Tein, mutta koska tekijä on alaikäinen, ei rankaisukeinoja oikein ole. Poliisi voi jututtaa asian eri osapuolia, mutta yleensä tällaiset tapaukset ohjataan suoraan sovitteluun, josta kumpikin osapuoli voi halutessaan kieltäytyä. Niinkuin nyt kävi.

Toki poliisi voi myös ohjata asian sosiaaliviranomaisten hoidettavaksi. En tiedä ilmoitettaisiinko meille siinä tapauksessa. Voisimme kai mekin tehdä ilmoituksen.

Ainakin joku räntti jää rekisteriin siltä varalta jos tyyppi tunaroi uudestaan. Tämä ei meinaan ollut eka kerta. Ja osoitinpa sitten lapselleni ettei tällaisia juttuja todellakaan ohiteta olankohotuksella.

Mutta alaikäisen vastuu rikkeistään lepää vain ja ainoastaan vanhempien moraalin ja omatunnon varassa. Ei ole edes anteeksi pyydetty lapselta tai meiltä.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mulla on töissä nyt paljon enemmän vastuuta, nyt siis jo kirjallisesti. Vielä viime kuussa tein stanasti ylimääräistä samalla palkalla kuin muut, nyt palkka on parempi ja vastuu ns. osoitettu mulle aktiivisemmin. Esimies ei ole tästä infonnut ketään, luulee jostain syystä että tää homma on hyvä pitää "salassa", enkä tiiä miksi?!?!?

Nyt sitten laitoin asiakkaalle sähköpostia, jossa mainitsin että minuun voi ottaa yhteyttä (kun kyseli kuka olen ja eikö aiempi tiiminvetäjä ole enää töissä?) koska olen "tekstinkäsittelijä jolla on enemmän vastuuta". No nyt sitten tää pisimmän aikaa töissä ollut rupee riehumaan että "vittu mikä juttu tämä on?! miten niin sulla on enemmän vastuutta WTF?!".

Taitaa TJ piileskellä ja mä saan turpaani huomenna kun "möläytin". Mun mielestä tollaset statuksen nostot, varsinkin kun lähden 2,5 vk päästä hoitamaan uutta toimistoa Itä-Suomoeen, pitäis kertoa muille työntekijöille.

PERKELE. Nyt mä joudun ton yhden muuten mukavan työkaverin vihat ottamaan niskoilleni.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

Elppis kirjoitti:Mulla on töissä nyt paljon enemmän vastuuta, nyt siis jo kirjallisesti. Vielä viime kuussa tein stanasti ylimääräistä samalla palkalla kuin muut, nyt palkka on parempi ja vastuu ns. osoitettu mulle aktiivisemmin. Esimies ei ole tästä infonnut ketään, luulee jostain syystä että tää homma on hyvä pitää "salassa", enkä tiiä miksi?!?!?
Se on "hyvä pitää salassa" siksi että joku kauemmin puljussa ollut ei luule itseään syrjäytetyksi. Mitä se tulee joka tapauksessa luulemaan kun lähdet japaljastuuhan se isompi vastuu nyt joka tapauksessa joskus. Kaikki ylennykset ja vastuunenennykset vaan reilusti esille ja mieluusti kakkukahvien kera :D

Esimiehes on nössö aj huono esimies. Tommosesta pitää tiedottaa kaikkia, muuten tulee työpaikalla konflikteja.

Ai nii ja miksi
Elppis kirjoitti: Nyt mä joudun ton yhden muuten mukavan työkaverin vihat ottamaan niskoilleni.
??
Miksi se sulle on vihainen siitä että sinä saat enemmän vastuuta? Eikö sen pitäisi olla vihainen joko esimiehelle joka teki valinnan tai itelleen kun on huonompi kuin sinä? O_o
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

annepa kirjoitti: ??
Miksi se sulle on vihainen siitä että sinä saat enemmän vastuuta? Eikö sen pitäisi olla vihainen joko esimiehelle joka teki valinnan tai itelleen kun on huonompi kuin sinä? O_o
Luulenpa että nimenomaan sen takia, koska hänelle ei ole kerrottu mun saaneen ylennystä. Nyt kun oon 2 päivää ollut saikulla, on ko. henkilö kuulemma kynsin hampain pitänyt kiinni mun hommista, kuittas jopa innoissaan yhden keskeneräisen projektini valmiiksi ja pisti sen omissa nimissä asiakkaalle. HV! Soitin tossa äsken TJ:lle ja avauduin hieman, että mitä helvettiä siellä oikein tapahtuu, kun asiakas soittaa mulle, että "etkös sinä tätä hoitanutkaan?".

Tää nainen josta puhun, oli 18.6-about heinäkuun 20. päivä noin 2päivää töissä. Oli poissa jos mistäkin syystä, omaa lomaa LOPPUPELEISSÄ (eli luvattomia poissaoloja, joista tuli palkattomia vapaita) 2 viikkoa, vähän lomaa ja muutama sairaslomapäivä. Mielenkiintoista, sillä ko. henkilö väitti saaneensa tänä aikana mieheltään turpiin, saaneensa selville ex-aviomiehen peräsuolisyövästä ja oli poissa lasten takia. TJ on jostain syystä sitä mieltä, että koska tämä henkilö on omalla alallaan erittäin kokenut ja pro, ei hänelle voi sanoa pahasti.

Jos mä olisin tän henkilön pomo, kuten nyt olen, antaisin potkut seuraavaast feelusta. MUTTA, tää ko. henkilö taitaa olla koskematon, mitä firman johtoon tulee. Miksi? En tiedä. Alkoholistihan tuo on, joskin työtä tekevänä mukava ihminen; mikä ei paljoa paina ankarassa työmaailmassa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

^älä välitä. Jos mun alalla annettaisiin potkut kaikille alkoholisteille, yhtäkään pytinkiä ei saataisi rakennettua, joten kestettävä on.
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

urpiainen kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Vanhassa vara parempi, astran lampunvainto alle minuutti.
Joo. Jopa minulta renkaidenvaihdon yhteydessä viime viikonloppuna.
No olisihan se pitänyt arvata. Katsastuksen tulos: väärin asennettu lamppu asennettava oikein :roll:
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Rakennuslupahakemusten liitteiden vaatimuksia:

*********************

Pääpiirustuksiin kuuluu aina:

1. Asemapiirustus:
Asemapiirustus on varsin yksityiskohtainen kuvaus tontista/rakennuspaikasta sekä sen ympäristöstä tarvittavassa laajuudessa
rajojen ulkopuolelta. Asemapiirustus sisältää mm. tontilla jo olevat rakennukset, rakennelmat ym. sekä tulevat rakennukset
päämittoineen ja sijaintimittoineen, oleelliset korkeussuhteet ja korkeusasemat, pohjoisnuolen, sadevesi- ja perusvesikaivot
sekä erinäiset tiedot liikennöinnistä, puustosta ja kasvillisuudesta, kunnallistekniikasta ja pintamateriaaleista.

2. Pohjapiirustus:
Pohjapiirrokset laaditaan rakennuksen kerroksista, kellarikerroksesta, ullakkokerroksesta ja tarvittaessa vesikatosta.
Pohjapiirustukseen merkitään leikkauspiirustuksen kohta ja kuvaussuunta. Pohjapiirustus sisältää mm. rakennuksen rakenteet
ja rakennusosat sekä niiden päämitat, ovien aukeamissuunnan, huoneiden ja tilojen käyttötarkoituksen, kiinteät kalusteet ja
varusteet sekä vesipisteet ja lattiakaivot. Pohja- ja leikkauskuvat laaditaan samaan mittakaavaan, joka on joko 1:100 isoissa
tai 1:50 pienissä rakennuksissa. Lisäksi pohjapiirrokseen kuuluu hormipiirros 1:20 ja aina rakennuksen kerrosala-,
huoneistoala-, tilavuus- ja kokonaisalalaskelmat.

3. Leikkauspiirustus:
Leikkauspiirustuksista tulee selvitä rakennuksen rakenteet ja ominaisuudet tarpeellisista kohdista. Piirrokseen pitää liittää
selostusosa, joka sisältää tiedot rakennetyyppien materiaaleista, kokonaismitoista, olennaisten osien mitoituksista, U-arvoista,
ilmaääneneristysarvoista, kosteusteknisistä ominaisuuksista, korkeuksista maanpinnan, perustuksen, lattian, julkisivun
jatkeen ja vesikaton leikkauskohdan tasolta sekä harjan ja savupiipun korkeudet.

4. Julkisivupiirustukset:
Julkisivupiirustukset laaditaan rakennuksen kaikista sivuista ja niissä on kuvattava kaikki rakennuksen näkyvät osat.
Piirustuksiin on sisällytettävä selostusosa, josta selviävät julkisivumateriaalit, värit ja korkeudet. Julkisivupiirustukset
laaditaan yleensä mittakaavassa 1:100, mutta pienissä rakennuksissa mittasuhde voi olla 1:50.

****************

:doh:
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

Elppis kirjoitti:
annepa kirjoitti: ??
Miksi se sulle on vihainen siitä että sinä saat enemmän vastuuta? Eikö sen pitäisi olla vihainen joko esimiehelle joka teki valinnan tai itelleen kun on huonompi kuin sinä? O_o
Luulenpa että nimenomaan sen takia, koska hänelle ei ole kerrottu mun saaneen ylennystä.
Niin eli sen pitäisi olla vihainen esimiehelle jonka vastuulla on ylennysten julkistaminen. Huono esimies.

Vähän tuli mieleen tilanne jossa pariskunnan osapuoli löytää toisen osapuolen pettämästä niin silloin se eka osapuoli vetää turpaan sitä jonka kanssa petetään, eikä sitä pettäjää. Turpaan ei tarvi vetää, en minä sillä, mutta vihastuksen kohde on yleensä väärä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

masa kirjoitti:Rakennuslupahakemusten liitteiden vaatimuksia:
****************

:doh:
Kai arkkitehti jms. osaavat nuo laatia hakemusta varten? Maksaa vaan tietysti...?
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3029
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Pikkasen tänään vtuttaa yrittää tehdä töissä minkäännäköstä ajatustyötä, kun remonttireiskat poraa ja paukuttaa ympärillä. Ei olis millään voinu sopia tällasia hommia normityöajan ulkopuolella tehtäviks?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Gaia

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Argh! Miksei voi olla laillista lempaa vuokralaista vain sillä perusteella, että se vituttaa mua??!!
Sen jälkeen kun ihan asiallisesti (ja aiheesta) laitoin huomautuksen, että vuokranmaksupäivä on joka kuukauden 2. pvä eikä esim. 16. tai 20. päivä, se on alkanut rutista joka asiasta. Siis sellaisista mille mä en todellakaan voi mitään. Esim. kämpässä on kuuma kun on hellettä. Ja parvekkeelle tulee koivunsiemeniä. Ja ikkunoista tulee itikoita.
Saatana.

Meni eka väärään ketjuun :)
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Gaia kirjoitti:Argh! Miksei voi olla laillista lempaa vuokralaista vain sillä perusteella, että se vituttaa mua??!!
Sen jälkeen kun ihan asiallisesti (ja aiheesta) laitoin huomautuksen, että vuokranmaksupäivä on joka kuukauden 2. pvä eikä esim. 16. tai 20. päivä, se on alkanut rutista joka asiasta. Siis sellaisista mille mä en todellakaan voi mitään. Esim. kämpässä on kuuma kun on hellettä. Ja parvekkeelle tulee koivunsiemeniä. Ja ikkunoista tulee itikoita.
Saatana.

Meni eka väärään ketjuun :)
Missä tilanteessa se antaa sulle noita valituksia?
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Lilo kirjoitti:Pikkasen tänään vtuttaa yrittää tehdä töissä minkäännäköstä ajatustyötä, kun remonttireiskat poraa ja paukuttaa ympärillä. Ei olis millään voinu sopia tällasia hommia normityöajan ulkopuolella tehtäviks?
Noh noh. Ei se noin mee. Pitäähän katukin välillä ensin päällystää, jotta se voidaan sitten repiä taas auki.
Gaia

Viesti Kirjoittaja Gaia »

NuoriD kirjoitti:
Gaia kirjoitti:Argh! Miksei voi olla laillista lempaa vuokralaista vain sillä perusteella, että se vituttaa mua??!!
Sen jälkeen kun ihan asiallisesti (ja aiheesta) laitoin huomautuksen, että vuokranmaksupäivä on joka kuukauden 2. pvä eikä esim. 16. tai 20. päivä, se on alkanut rutista joka asiasta. Siis sellaisista mille mä en todellakaan voi mitään. Esim. kämpässä on kuuma kun on hellettä. Ja parvekkeelle tulee koivunsiemeniä. Ja ikkunoista tulee itikoita.
Saatana.

Meni eka väärään ketjuun :)
Missä tilanteessa se antaa sulle noita valituksia?
No vähän kaikissa tilanteissa. Tiistaina. Lauantaina. Arkipäivänä. Aamulla. Iltapäivällä.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Gaia kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Gaia kirjoitti:Argh! Miksei voi olla laillista lempaa vuokralaista vain sillä perusteella, että se vituttaa mua??!!
Sen jälkeen kun ihan asiallisesti (ja aiheesta) laitoin huomautuksen, että vuokranmaksupäivä on joka kuukauden 2. pvä eikä esim. 16. tai 20. päivä, se on alkanut rutista joka asiasta. Siis sellaisista mille mä en todellakaan voi mitään. Esim. kämpässä on kuuma kun on hellettä. Ja parvekkeelle tulee koivunsiemeniä. Ja ikkunoista tulee itikoita.
Saatana.

Meni eka väärään ketjuun :)
Missä tilanteessa se antaa sulle noita valituksia?
No vähän kaikissa tilanteissa. Tiistaina. Lauantaina. Arkipäivänä. Aamulla. Iltapäivällä.
Eli sä näet sitä päivittäin? Asutte lähellä?
Gaia

Viesti Kirjoittaja Gaia »

NuoriD kirjoitti:
Gaia kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Missä tilanteessa se antaa sulle noita valituksia?
No vähän kaikissa tilanteissa. Tiistaina. Lauantaina. Arkipäivänä. Aamulla. Iltapäivällä.
Eli sä näet sitä päivittäin? Asutte lähellä?
Ei. En ole nähnyt sitä vuokrasopimuksen teon jälkeen. Se lähettää tekstiviestejä. Ei asuta lähellä.
Vastaa Viestiin