Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriD kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Tosta vessan vetämättömyydestä tuli muuten mieleen, että noi nykyajan ekomalliset "kusihuuhtelut" eivät kyllä huuhtele pissiä pöntöstä kunnolla. Oon huomannut että pönttö likaantuu/tummenee harjallarassattavaan kuntoon paljon hitaammin silloin kun käyttää normisti sitä isoa huuhtelua pissillekin!
Sussa on vaan niin paljon kusta.

:kainalopieru:
Ei Dave, tämä ei nyt ollut hyvä.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Manaaja kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Tosta vessan vetämättömyydestä tuli muuten mieleen, että noi nykyajan ekomalliset "kusihuuhtelut" eivät kyllä huuhtele pissiä pöntöstä kunnolla. Oon huomannut että pönttö likaantuu/tummenee harjallarassattavaan kuntoon paljon hitaammin silloin kun käyttää normisti sitä isoa huuhtelua pissillekin!
Sussa on vaan niin paljon kusta.

:kainalopieru:
Ei Dave, tämä ei nyt ollut hyvä.
Musta se oli tosi hauska.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Mitäs vaemo sanoo kun huomaa palatessaan sun olevan känässä keskellä päivää?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

NuoriD kirjoitti:Parsky jo sanoikin: saahan sen vanhan numeron siihen uuten sim-korttiin, ei se ole ongelma.

Mutta miksi watussa et siis huuhtele pönttöä paskantamisen jälkeen joka kerta?
No hyvä jos saan numeron säilytettyä, mut tuntevat osaa itse soittaa jos asiaa on.

Tuo pöntön vetämättömyys liittyy johonkin masennukseen. Ties mitä semi-suicidaalista protestia itseä ja maailmaa kohtaan. Onneksi äsken istuttamani mänty ja hintit kalliokasvit on hengissä.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Gat kirjoitti:
Tuo pöntön vetämättömyys liittyy johonkin masennukseen.
Ok.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gat kirjoitti:Tuo pöntön vetämättömyys liittyy johonkin masennukseen.
*Ottaa syliin ja paijaa*

Haiset vähän kakalle.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

Toinen vitutus.
Ostin lisää niitä homoja kalliokasveja. Toin ne ensin sisään muoviruukuissaan ja ruukut paperipussissa. Sain nerokkaan idean kastella niitä jo siinä pussissa ollessaan, ennen maahan törkkäämistä. No, tyhjällä maitotölkillä vettä päälle pikkuruukkuihin jo siinä kassissa, joka siis oli vielä olohuoneen lattialla. Vähänpä tajusin, että vesi pääsee läpi ja laattialle.

Kasvit sitten multiin. Mutta siinä kastuneessa lattiassa on mitälie kuutiomaisen näköiseksi tehtyä puulevyä, joka on siltä paikkaa nyt käpristynyt ulospäin useita senttejä korkeaksi harjanteeksi. Mitävittua? Lattiaahan on joskus pestykin eikä pitäisi olla moksiskaan jos siihen vettä holvaa. Nyt siis vain litran verran, ja siitäkin suurin osa jäi ruukkujen multaan.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

Gat kirjoitti: No hyvä jos saan numeron säilytettyä, mut tuntevat osaa itse soittaa jos asiaa on.
Juh. Saunalahti / Elisa esimerkiksi tekee kymmenessä minuutissa uuden toimivan simmin ainakin täällä Helsingin kulmilla. Laitteet eivät ole mitään hienoelektroniikkaa, joten luulisi että monissa muissakin asutuskeskuksissa samaa palvelua saa -- ellei kyseessä ole vain joku random myyntipiste.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

Bhven kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Tännehän sai valittaa, eikö niin? 8)
Tää tupakkalakko suorastaan vituttaa. Voi miksi en lopettanu pysyvästi siellä sairaalassa, kun siellä se oli paljon helpompaa?
No, ainakin mulla on tiistaiksi aika tupakkaklinikalle. Oliskohan siitä jotain hyötyä?
Lue tää kirja:
http://nerukom.googlepages.com/AllenCar ... moking.pdf
Paskakirja, ei tehonnu. Ärsytti niin että halusin vaan polttaa lisää. Kirjan viesti oli että "sen kun vaan lopetat". Ihan PASKAAARRGH!!1
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

annepa kirjoitti:Paskakirja, ei tehonnu. Ärsytti niin että halusin vaan polttaa lisää. Kirjan viesti oli että "sen kun vaan lopetat". Ihan PASKAAARRGH!!1
Hyvä kirjahan toi on. Sua vaan pelottaa lopettaa tupakointi.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

huima kirjoitti: Juh. Saunalahti / Elisa esimerkiksi tekee kymmenessä minuutissa uuden toimivan simmin ainakin täällä Helsingin kulmilla. Laitteet eivät ole mitään hienoelektroniikkaa, joten luulisi että monissa muissakin asutuskeskuksissa samaa palvelua saa -- ellei kyseessä ole vain joku random myyntipiste.
Kymmenen minuuttia on tosiaan suunnilleen se aika, mikä menee Elisakaupassa CRM-datan päivitykseen esim. osoitteenmuutosten ja varmaan simminvaihdonkin kanssa. Ongelma vaan on, että kun jokainen asiakkuudenhallintaoperaatio vie tuon 10min niin siellä on jonossa jengiä odottelemassa omaa 10min slotiaan.

Kannattaa tilata se SIM postissa. Ei siinä, ettei G-miehellä olisi riittävästi aikaa päivystää jonossakin.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

elco kirjoitti:
huima kirjoitti: Juh. Saunalahti / Elisa esimerkiksi tekee kymmenessä minuutissa uuden toimivan simmin ainakin täällä Helsingin kulmilla. Laitteet eivät ole mitään hienoelektroniikkaa, joten luulisi että monissa muissakin asutuskeskuksissa samaa palvelua saa -- ellei kyseessä ole vain joku random myyntipiste.
Kymmenen minuuttia on tosiaan suunnilleen se aika, mikä menee Elisakaupassa CRM-datan päivitykseen esim. osoitteenmuutosten ja varmaan simminvaihdonkin kanssa. Ongelma vaan on, että kun jokainen asiakkuudenhallintaoperaatio vie tuon 10min niin siellä on jonossa jengiä odottelemassa omaa 10min slotiaan.

Kannattaa tilata se SIM postissa. Ei siinä, ettei G-miehellä olisi riittävästi aikaa päivystää jonossakin.
No itse asiassa kävi niin, että menin Orimattilan ainoaan tietsikka/kännykauppaan. Selitin, että hehheh tuli hehheh vedettyä vanha kännykkä vessasta alas, hehheh.

Vaihdoin sitten Elisasta niiden diilaamaan Soneraan, sellanen kytkykauppatarjous niillä jotta oliko 40 per kännykone liittymän mukana. Kunhan kaks vuotta käyttää, ja en minä niin usein haluaisikaan vaihtaa. Nyt kestää viikon odottaa, että liittymäsopimus siirtyy ja saan uuden kännykän. Samalla numerolla joo. Haluun simpukkamallisen taittuvan, äiteelläkin on. Joutikin vaihtaa se vanha, jossa ei hälytysäänikään kuulu. Se vain vituttaa, että viikkoon mulle ei voi soittaa. Mutta sama se, rahaahan ne soittajat yleensä vaan haluu eivätkä anna pillua.

Ylläselostetusta parketin kastelusta (puutarhaonnettomuus) ja kuprusta taas toisaalta kuulin, että parketille ei saisi kaataa yhtään vettä. Pestäkin vain kostealla rätillä. Hinuria, liekö tuota ikinä pesty.

Mutta miten saada kostuttuaan kohonnut parketin sauma takaisin matalaksi? Vasarointia, painoja, liimaa?
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Miten helvetissä ihminen jolla pitäisi olla pätäkkää, sortuu jatkuvasti kytkykauppoihin?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

Manaaja kirjoitti:Miten helvetissä ihminen jolla pitäisi olla pätäkkää, sortuu jatkuvasti kytkykauppoihin?
Kun saa halvalla? :roll: Tai ainakin jos sittenkin nyhtäävät ajan myötä, se ei näytä niin pahalta. Ja sitten en tarvi kuin peruskännykän. Ja käytän rahaa vain lihapiirakoihin ja nakkeihin. Kahviin ja paskapaperiin. Röökiä ja kaljaa olen radikaalisti vähentänyt. Niin ja muista, että mun talouskäsitykseen on syöpynyt työkkäri/tukityöajan käsitys kuluista. Tiettty tänään maksoin mm. metsänhoitoyhdistykselle ja tieosuuskunnalle, mutta ne kun on pakko.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

Bhven kirjoitti:
annepa kirjoitti:Paskakirja, ei tehonnu. Ärsytti niin että halusin vaan polttaa lisää. Kirjan viesti oli että "sen kun vaan lopetat". Ihan PASKAAARRGH!!1
Hyvä kirjahan toi on. Sua vaan pelottaa lopettaa tupakointi.
Miten kirja, jonka tarkoitus on rohkaista ja poistaa se mukapelko mitä ne siinä hokee, saa aikaa reaktion joka lähentelee raivoa ja epätoivoa? Huono kirja siis. Tai ehkä sitten en kuulu kohderyhmään.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

Annepa: mun nykyinen konsti on, että en polta tavan vuoksi, vaan ainoastaan kun tekee ihan hirveästi mieli. Näin tosin lopulta päädyn penkomaan natsoja auton tuhkakupista ja pihalta, mutta silti röökiä menee vähemmän.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2893
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Gat kirjoitti:Röökiä ja kaljaa olen radikaalisti vähentänyt.
Mistä moinen ryhtiliike?
Gat kirjoitti:en polta tavan vuoksi, vaan ainoastaan kun tekee ihan hirveästi mieli.
Tohon oon yrittäny tähdätä itekin, eipä vaan tunnu onnaavan alkuunkaan...
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Tänään ei kiukutakaan tupakkalakko (ainakaan toistaiseksi)..vaan se että oon ilmeisesti loukannut yhtä uudehkoa ystävää jotenkin tahtomattani. Paha mieli. Pyysin vain erästä pientä palvelusta, eli yhtä puhelinsoittoa eräälle asunnonomistajalle..ja nyt tää kaveri on jotenki kiukustunut siitä.. Siis mitä?! Jos ei halua auttaa, niin eikö voi vain sanoa kohteliaasti, että "en halua sekaantua asiaan" tms? En ymmärrä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

ARGHT, ei näin

turhaa työtä puoli päivä, kaikki uusiksi .. ei ei ei .. vittu.. yksinkertaisuus iski.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2439
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Oppikirjan tekijät vituttaa.

Yritin laskea pyörähdyskappaleen vaipan pinta-alaa. Oppikirjassa on sama kaava kuin kaavakirjassa ja tekstissä viitataan aiempaan kirjaan. Mutta ei niin minkään näköstä selitystä kuinka ko. lasku ratkaistaan. Ei mitään esimerkkiä, ei selitystä. Olisihan siihen esimerkkiin mennyt jopa puoli sivua tilaa. Mutta ei kai sitä kannata kunnollista oppikirjaa tehdä, mistä vahingossa vaikka joku voisi jotain oppiakin, kun sitten ei voisi joka vuosi lisätä siihen jotain.

Olin eilen niin kyrpä otsassa asiasta että harkitsin soittavani kirjan tekijöille ja haukkuvani heidät.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

Gat kirjoitti:Annepa: mun nykyinen konsti on, että en polta tavan vuoksi, vaan ainoastaan kun tekee ihan hirveästi mieli. Näin tosin lopulta päädyn penkomaan natsoja auton tuhkakupista ja pihalta, mutta silti röökiä menee vähemmän.
En minä ole polttanu moneen päivään. Mut nyt kyse ei ollu siitä vaan tuosta kirjasta, joka oli älyttömän huono. Ja minä kun aloin sitä lukeen toivon pilke sydämessä ja innostuneena että nyt löytyy se Ratkaisu. No ei löytyny. Alko vaan vituttaan ankarasti. Tästä on nyt joku vuosi tai kaks kun luin ton opuksen.

Polttamisesta taas jos puhutaan niin mulle tällä hetkellä vaikeita on ne tilanteet joissa otan alkoholia. Kauhulla ootan juhannusta, varsinkin kun en ota tupakkia mukaan mettään. Mutta pakko sen tupruttelun on nyt loppua, ei keuhkot kestä koiraa, tupakkia ja siitepölyä yhtä aikaa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

sipsi kirjoitti:Siis mitä?! Jos ei halua auttaa, niin eikö voi vain sanoa kohteliaasti, että "en halua sekaantua asiaan" tms? En ymmärrä.
Ei, ei kaikki todellakaan voi ja sitten ovat naama norsunvitulla. En käsitä. Olen ottanut sen asenteen että jos ei aikunen ihminen osaa sanoa ei kun oikeasti haluaa sanoa ei niin kärsiköön saatana :D
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Nokia. Ovi. Ovi Maps. Ovi Suite. Ovi.com. Lataa. Asenna. Kirjaudu. Oletko jo kirjautunut. Kirjaudu. Kirjaudu. Asenna. Asenna. Lataa. Päivitä. Asenna. Ovi. Ovi Maps. Ovi Suite. Nokia. Kirjaudu. Asenna. Ovi. Ovi Maps. Oletko jo kirjautunut. Asenna. Ovi. Nokia... .... .. . ... .... ... ... ... .

Missä ne vitun luvatut kartat on!? Miksei mikään toimi!? Kai tämänkin foorumin vakkareista joku siellä vitun Nokialla töissä ja voi käydä viemässä terveiset, esimerkiksi kirjepommin?


Ja Nokiaan ladattavat Lonely Planetin kaupunkioppaat ovat sitten susipaskoja! Älkää missään nimessä hassatko noihin viittä euroa. Vitun huikeat 25 ravintolaa 1,3 miljoonan ihmisen kaupungissa!? Just joo... Tripadvisor näyttää hieman enemmän.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

sivustahuutaja kirjoitti:Nokia. Ovi.
Juu, toi on aika brutaalia kun kerran vuodessa haluaa sinne jonkun uuden kartan niin erinäköisissä päivityksissä menee joku 90 minuuttia minimissään. Ausseissa oli niin paska internet, ettei mitään karttoja voinut käytännössä päivittää, kun piti lähteä aamulla puhelin taskussa töihin.

Samaten Japanin kartta on niin hyödytön, että on aika käsittämätöntä, että edes tarjoavat sitä ladattavaksi. Ja Japanissa tunnetusti taskunavigaattorille tosiaan olisi käyttöä.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Came here for school, graduated to the high life
Vastaa Viestiin