Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Lisään Vaolan vitutusta: pyöräilytunnin vetäjä oli Euroviisuhullu oletetusti homppeli, aivan ihana setä kyllä. En tykkää pyöräilystä(ehkä pitäis ostaa semmoset pehmustetut housut ettei satu..) ja musakin ois miellyttäny enemmän sua kuin mua. Mut setästä jäi hyvä mieli :h: Se heitti Euroviisuläppää muutenkin, oisin voinu vaihtaa paikkoja sun kans. Ehkä joku toinen kerta! :)
Prepare for the worstest.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Viesti Kirjoittaja swirl »

Hurraa Suomen postilaitos! Pari viikkoa sitten lähettämäni kirje palautui mulle ns. tuhannen pillun päreinä. Mitäköhän helvettiä ne ovat sille tehneet?!!! :shock:
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

swirl kirjoitti:Hurraa Suomen postilaitos!
Se on yhtiö. Itella.

Ei mikään postilaitos.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Nulkunpissijä! :x
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

ketutusta aiheuttaa jälleen ne yhden vatun polttarit, ekaksi sitä päivää muutetaan kolme-neljä kertaa..
näiden päivämäärämuutosten takia muut ovat muuttaneet matkasuunnitelmiaan yms.. ja ollaan jouduttu varailemaan saunatiloja, perumaan se .. ja varaamaan ko tila uudestaan, ollaan selvitelty ja soiteltu miljoonaan paikkaan kun alkuperäinen suunnitelme peruuntui.

ollaan suunniteltu kahdet eri polttarit, yhdet sellaiset jotka sopi sitten morsmaikun siskollekin (ugh).. ja nyt kun sitten oli tarkoitus viettää sisarten polttarit kuitenkin samana päivänä, ja myöhemmin yhdistää polttarit, niin .. tehtiin polttareista morsiammen näköiset, huomioitiin kaikki harrastukset jne.. ollaan suunniteltu, moni on ottanut osaa jne.. JA nyt morsian ei edes itse viitsi ilmoittaa, että on jälleen muuttanut mielensä, vaan laittaa vain toisen pikkusiskonsa toimittamaan uutiset.

tietenkin morsian saa sellaiset polttarit kuin mitä haluaa, mutta vittu ei venkslais koko ajan. mä niin sanoudun irti tästä kohta.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

milli kirjoitti: tietenkin morsian saa sellaiset polttarit kuin mitä haluaa, mutta vittu ei venkslais koko ajan. mä niin sanoudun irti tästä kohta.
Ööö ei kai morsian osallistu polttareiden suunnitteluun? Tai sitten meillä on eri käsitys polttareista. Meillä päin morsiolle ja lähipiirillensä ilmoitetaan että "morsiamen oltava vapaan sinä - ja - sinä päivänä, ei saa kertoa morsiamelle". Sitten mennään ja tehdään sellaista mistä oletetaan morsiamen tykkäävän. Usein on osunut kohdalleen koska usein kaaso (joka on polttareidenjärjestämisvastuussa) tuntee morsiamen aika hyvin.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

annepa kirjoitti:
milli kirjoitti: tietenkin morsian saa sellaiset polttarit kuin mitä haluaa, mutta vittu ei venkslais koko ajan. mä niin sanoudun irti tästä kohta.
Ööö ei kai morsian osallistu polttareiden suunnitteluun? Tai sitten meillä on eri käsitys polttareista. Meillä päin morsiolle ja lähipiirillensä ilmoitetaan että "morsiamen oltava vapaan sinä - ja - sinä päivänä, ei saa kertoa morsiamelle". Sitten mennään ja tehdään sellaista mistä oletetaan morsiamen tykkäävän. Usein on osunut kohdalleen koska usein kaaso (joka on polttareidenjärjestämisvastuussa) tuntee morsiamen aika hyvin.
Joo en kans tajua. Jos joskus yritän vaikuttaa tuleviin polttareihini (yeah...), lyökää pesismailalla polveen.
Work like a captain, play like a pirate.
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

annepa kirjoitti: Ööö ei kai morsian osallistu polttareiden suunnitteluun? Tai sitten meillä on eri käsitys polttareista. Meillä päin morsiolle ja lähipiirillensä ilmoitetaan että "morsiamen oltava vapaan sinä - ja - sinä päivänä, ei saa kertoa morsiamelle". Sitten mennään ja tehdään sellaista mistä oletetaan morsiamen tykkäävän. Usein on osunut kohdalleen koska usein kaaso (joka on polttareidenjärjestämisvastuussa) tuntee morsiamen aika hyvin.
No tää on silleen poikkeuksellinen tilanne, että morsian ehti päättää päivän ja ilmoitti kaasolle polttariporukankin. Joutuivat aikaistamaan häitä reilulla puolella vuodella. Morsiammen sisko menee myös tänä kesänä naimisiin ja jotenkin näille neideille sopii vain tämä yksi viikonloppu. Itse päivän kulusta ei ole ystävättärelläni tietoa, lupasi, että jättää homman meidän hoidettavaksi..
Yllätyspolttarit olisivat olleet tietenkin kivoimmat. Polttareista on muuten tulossa erittäin morsiammen näköiset, teemana on heavy, on urheilua erimuodoissa melontaa ja heavyjumppaa :), picnickiä, jotain lintobongaus/bilsa-aiheinen yksi tehtävä (koulukaverit saavat järjestää tämän) ja ja ja tytön taiteellinen puolikin päästetään vielä valloilleen illan aikana.. mutta.. jos morsiammen siskon polttarit yhdistetään koko päiväksi, niin kaikki noi räätälöidyt jutut joudutaan jättämään väliin :(
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Jos jo polttarit aiheuttavat tuollaista tuuliviirimäistä prinsessointia morsiamen puolelta, ei käy pätkääkään kateeksi niitä ihmisiä jotka ovat itse häitä järjestämässä.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2439
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Pohdin tuossa juuri samaa, että mulle ilmotettiin vaan päivä ja käskettiin pakata mukaan vaatteita viikonlopuksi. Mutta juu, osallistuin kyllä suunnitteluun siinä määrin että joskus paaaljon aiemmin kirjoitin kaason pyynnöstä listan ihmisistä joita haluaisin polttareihini sekä heidän puhelinnumeronsa. Ystäviä kun on paljon eri piireistä.
Me transmitte sursum, Caledoni!
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

^kun järkkäsin pikkusiskolle polttarit, niin pyysin vain listan häävieraista, sieltä sitten noukin porukan kasaan, pikkusiskolla ei ollut mitään hajua milloin ne olisi, missä ne olisi tms.. vaan hänet kaapattiin koti-ovelta :) se oli kivaa :)
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

vitutus katos samantien.. tuli ihan muita.. oikeita huolia
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

milli kirjoitti:vitutus katos samantien.. tuli ihan muita.. oikeita huolia
Voi ei! *hali*
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Oispa huolet noita tasoja!
Mutta kun ei huoleta yhtään..
Mitäpä näistä huolista..
Pyyhin Netikettiin..
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Tarina jatkuu.

Liikaa maksetut verot sain takaisin oikaisupyynnön jälkeen.

Nyt tuli postia verottajalta: Viime vuoden veroilmoitus on jättämättä! Kävin 17.2 allekirjoittamassa ilmoituksen kirjanpitäjällä, eli hänellähän on ollut vasta kolme ja puoli kuukautta aikaa lähettää sen.

Mä tiedän, että mun pitäisi vaihtaa kirjanpitäjää.
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

^ kummallista toimintaa. joko otit yhteyttä kirjanpitäjään?
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

milli kirjoitti:^ kummallista toimintaa. joko otit yhteyttä kirjanpitäjään?
Pistin faksin ja meilin nyt aamulla.

Mä veikkaan, että ne allekirjoitetut paperit ovat hautautuneet johonkin pinoon.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

"Kiitos tiedosta, tarkistamme asian. Veroilmoitukset on tänä vuonna ensimmäisen kerran lähetetty sähköisenä. Sähköinen systeemi ei aina ole yhtä aukoton, verottajan päässä tai sähköisessä ilmoitin palvelussa ollut teknisiä ongelmia. Tarkistamme asian ja olemme yhteydessä verottajaan. Palaamme asiaan, heti kun asia selvinnyt"
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

NuoriD kirjoitti:"Kiitos tiedosta, tarkistamme asian. Veroilmoitukset on tänä vuonna ensimmäisen kerran lähetetty sähköisenä. Sähköinen systeemi ei aina ole yhtä aukoton, verottajan päässä tai sähköisessä ilmoitin palvelussa ollut teknisiä ongelmia. Tarkistamme asian ja olemme yhteydessä verottajaan. Palaamme asiaan, heti kun asia selvinnyt"
Hyvä kirjan pitäjä, kun ei ilmoitin palvelussa ollut virhe ilmoitusta, ei voinut varmistaa tietojen perille pääsyä. Yhdys sana, saatana.
The great club outshines the individual, always and forever.
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

se on kyllä totta, että verottajan palveluiden kanssa on ollut poskettoman paljon ongelmia, mutta... olis vointu tarkistaa järjestelmästä sen, että milloin veroilmotus on järjestelmän mukaan lähetetty, ilmoittanut sen asiakkaalle, että "järjstelmän mukaan ilmoitus on lähtenyt silloin ja silloin, otamme yhteyttä verottajaan ja palaamme asiaan tämän jälkeen"

täytyy toivoa, ettei meidän asiakkailtamme ala tulla samanlaisia tiedusteluita.
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

NuoriD kirjoitti:Pistin faksin ja meilin nyt aamulla.

Mä veikkaan, että ne allekirjoitetut paperit ovat hautautuneet johonkin pinoon.
Oletko valtuuttanut kirjanpitäjän tekemään ilmoitukset katso-tunnuksilla puolestasi?
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

milli kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Pistin faksin ja meilin nyt aamulla.

Mä veikkaan, että ne allekirjoitetut paperit ovat hautautuneet johonkin pinoon.
Oletko valtuuttanut kirjanpitäjän tekemään ilmoitukset katso-tunnuksilla puolestasi?
Kyllä mä olen kaikki Katso-valtuutkset antanut, mitä ovat pyytäneet. Ja tietty jos valtuudet ei olisi riittäneet, niin siitä kait Katso olisi herjannut heti.
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

NuoriD kirjoitti: Kyllä mä olen kaikki Katso-valtuutkset antanut, mitä ovat pyytäneet. Ja tietty jos valtuudet ei olisi riittäneet, niin siitä kait Katso olisi herjannut heti.
Juu, olisi herjannut välittömästi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Uljas musta on panttivankina Autosalvassa, vaihdettava osa ei ollutkaan saapunut pelipaikoille. Mur!
Work like a captain, play like a pirate.
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Eno kuoli n. 4kk sitten, toinen eno viime viikolla ja eilen tädiltä löydettiin munasarjoista syöpä. Vittusaatanaperkele.
Voi äiti parka ja sen sisarukset. Ei oo reilua nyt :(
Vastaa Viestiin