Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

BTW: joskus itsekin huomannut, että pientä lasta hoitaessa tilanne alkaa ihan yllättäen karkaamaan käsistä. Tyyliin kakkavaipan vaihto -> jaha "sitä on kaikkialla" vaihdanpa housut -> vaippa putoaa likainen puoli alaspäin lattialle -> siivotessa vaihtoalusta likaantuu -> likainen talouspaperi tipahtaa -> pyyhkäiset naamaasi kakkaa -> molemmat kädet kakassa -> lapsi alkaa rimpuilla. You get the picture. :)

Mutta aina näistä on selvitty. Ei ole kämppä jäänyt pysyvään kakkaan ja juniorikin on edustuskelpoinen.
Came here for school, graduated to the high life
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

oon varmaan kertontut aikaisemminkin tämän tarinan, mutta.. mun ollessa pieni oltiin perheen kanssa veneilemässä, pysähdyttiin jollekin saarella, äiti lähti marjastamaan ja isä jäi mun kanssa venelle. vedin sit kunnon kurat housuun, isän sanojen mukaan sitä oli mulla jopa varpaanvälit täynnä.. no juu, se vaan tarttui käsistä kiinni ja dippas mut järveen ja huljutteli siellä.. ei ollut silloin kait vielä ihan lämpimintä vettä järvessä..
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Toimistorotta kirjoitti:
niin siippa tiedustele ensin että olinko ehkä suunnitellut bakkanaaleja tai muuta pientä kivaa meille kahdelle juuri kyseessä olevalle päivälle. Kun vastaus on ei, niin "meen poikien kans pelaan sinä-ja-sinä-päivänä" on sitten siipan lausunto.
Kuulostaa tossun alla olemiselta. Tai sitten tosi huomioon ottavalta ja ihananalta puolisolta. Joka siis on tossun alla. :wink:
Ööö miten niin? Eikö tuo nyt ole aivan normaalia kunnioitusta puolisoa kohtaan? Ei tuo mielestäni kerroi tossusta tai tussusta mitään.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Joo ei. Itse sanon meneväni jonnekin tai en sano mitään, menen vain suoraan töistä liikkumaan.
Paras päivä ikinä.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

Toimistorotta kirjoitti:
annepa kirjoitti:Meillä - ja kaveripiirissä myös - ei järkätä kuin sellaisia pileitä joihin voi tulla pariskunnan molemmat osapuolet.
Kuulostaa pahalta. Äijät tarvitsevat äijien iltoja ja tytöt tyttöjen iltoja. Muuten kaikista tulee housuhameissa kulkevia hermafrodiitteja.
Niin, ne on äijien ja tyttöjen iltoja, ne ei ole PILEITÄ!
Toimistorotta kirjoitti:
Jos on joku kokoontuminen mihin akat eivät ole tervetulleita
Kuulostaa ristiriitaiselta yllä lainattuun.
Eikä kuulosta, kyse on silloin siitä äijien illasta, ei pileestä.
Toimistorotta kirjoitti:
niin siippa tiedustele ensin että olinko ehkä suunnitellut bakkanaaleja tai muuta pientä kivaa meille kahdelle juuri kyseessä olevalle päivälle. Kun vastaus on ei, niin "meen poikien kans pelaan sinä-ja-sinä-päivänä" on sitten siipan lausunto.
Kuulostaa tossun alla olemiselta. Tai sitten tosi huomioon ottavalta ja ihananalta puolisolta. Joka siis on tossun alla. :wink:
No en oo kyllä ikinä ajatellu noin. Ennemminki mulla on ollut huono omatunto ku menin aina sopimaan jonkun kaverin kanssa jotain kysymättä hellulta että onko sillä mahdollisesti jotain yhteistä suunniteltuna kyseiselle illalle. Huono omatunto tuli lähinnä siksi että hellukin aina kysyy. Nyt olen jo vähän oppinut. Toisaalta minusta on typerää kysyä tuommoista, koska jos jotain yhteistä on suunniteltu niin kai siitä olisi sille toisellekin osapuolelle sanottu. Ja koska ei ole sanottu niin oletan että mitään yhteistä ei ole suunniteltu O_o
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Riemumieli kirjoitti:Joo ei. Itse sanon meneväni jonnekin tai en sano mitään, menen vain suoraan töistä liikkumaan.
Isäni jätti äidilleni aikoinaan pöydälle lapun "lähdin baarin, huomaat, kun olen palannut".
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

NuoriD kirjoitti:Isäni jätti äidilleni aikoinaan pöydälle lapun "lähdin baarin, huomaat, kun olen palannut".
No tuo on jo vähän sopimatonta. Itse oletan, että toinen tietää viikkorytmini, joten aikojen kertominen on tarpeetonta. Ja mitä väliä, ei kaiken aikaa tarvitse tietää, missä toinen on.
Paras päivä ikinä.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

Riemumieli kirjoitti:Ja mitä väliä, ei kaiken aikaa tarvitse tietää, missä toinen on.
No tuota minäki vähän ihmettelen. Joskus kun vaan olen ottanut ja lähtenyt niin siitä on tullut huutoa O_o
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

Suvinen kirjoitti:
prosessi kirjoitti: Tavallaan on kyllä epäreilua kirjoittaa tätä tarinaa tänne, vaikka se tragikoomisuudessaan vetoaakin kirjailijaan minussa, kun mieheni kuitenkin normaalisti on enemmän kuin täydellinen. Yhden virheen tuominen esiin näin korostetusti on vain väärin, ja alunperin aioinkin jättää tämän tarinan kertomatta.
Aah. Vähän samaa mietin itsekin aina kun kirjoitan tänne yhtään mitään siipastani. Yleensä kun kerrottua tulee vain ne nurinan arvoiset jutut, ja vaikka suurin osa ei minua ja miestäni irl tunnekaan niin vähän omatuntoa kaivelee se, että juttujeni perusteella aika moni varmaan pitää miestäni melko kelvottomana, viinaanmenevänä ja vastuuntunnottomana laiskurina.
Mitä väliä mitä esim minä ajattelen sun ukosta? Parempi se on tänne rutkuttaa ja höyrytä ku höyrytä kaikki se mitä tänne kirjottaa sen ukon naamalle. Mulla ainakin tehoaa, pystyn sitten hellun kans oleen rauhallisempi asioita ratkottaessa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Suvinen kirjoitti:melko kelvottomana, viinaanmenevänä ja vastuuntunnottomana laiskurina.
Nehän just kaataa kaikki naiset!
Toimistorotta

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

NuoriD kirjoitti:
Toimistorotta kirjoitti:
niin siippa tiedustele ensin että olinko ehkä suunnitellut bakkanaaleja tai muuta pientä kivaa meille kahdelle juuri kyseessä olevalle päivälle. Kun vastaus on ei, niin "meen poikien kans pelaan sinä-ja-sinä-päivänä" on sitten siipan lausunto.
Kuulostaa tossun alla olemiselta. Tai sitten tosi huomioon ottavalta ja ihananalta puolisolta. Joka siis on tossun alla. :wink:
Ööö miten niin? Eikö tuo nyt ole aivan normaalia kunnioitusta puolisoa kohtaan? Ei tuo mielestäni kerroi tossusta tai tussusta mitään.
Huomaa hymiö -päivä ei siis ole tänään. Mutta kyllä se vaan vähän kertoo. Valaisen esimerkillä.

Minulla on opiskeluajoilta porukka, jonka kanssa ollaan ~XX vuotta puuhattu kaikenlaista äijämeininkiä äijien kesken ja välillä avecit mukana, kuten vappupiknikkejä yms. Äijämeininkiosastoon ei luonnollisesti avecit ole tervetulleita. Kun esimerkiksi minä esitän niille muulle kuudelle aktiviteetia X, kuten lomareissua viikoksi Eurooppaan, mökkikeikkaa, pokeri-iltaa tms. ryypiskelyä jonkin muun varjolla, vastaus kysymykseen on aina saman kaavan mukainen:

3 kavereista tsekkaa kalenterin ja sanoo, että sopii tai ei sovi.
2 kavereista tsekkaa kalenterin ja pohtii, että mitähän daami mahtaa sanoa jos lähtee.
1 kaveri ei edes avaa kalenteria, vaan sanoo että pitää kysyä vaimokkeelta onko meillä jotain suunnitelmia.

Arvatkaa kuka porukasta ei lähde koskaan mukaan mihinkään ja ketkä aika lailla harvemmin, ketkä melkein aina? Kaverien parisuhdestatus on kaikilla vakiintunut, pitkäaikainen saman katon alla asustelutilassa oleva setti.
Toimistorotta

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

annepa kirjoitti:Toisaalta minusta on typerää kysyä tuommoista, koska jos jotain yhteistä on suunniteltu niin kai siitä olisi sille toisellekin osapuolelle sanottu. Ja koska ei ole sanottu niin oletan että mitään yhteistä ei ole suunniteltu O_o
Juuri näin. Eli olemme yhtä mieltä, että äijäsi on tossun alla. You won. He's a keeper.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

Toimistorotta kirjoitti:Valaisen esimerkillä.

Minulla on opiskeluajoilta porukka, jonka kanssa ollaan ~XX vuotta puuhattu kaikenlaista äijämeininkiä äijien kesken ja välillä avecit mukana, kuten vappupiknikkejä yms. Äijämeininkiosastoon ei luonnollisesti avecit ole tervetulleita. Kun esimerkiksi minä esitän niille muulle kuudelle aktiviteetia X, kuten lomareissua viikoksi Eurooppaan, mökkikeikkaa, pokeri-iltaa tms. ryypiskelyä jonkin muun varjolla, vastaus kysymykseen on aina saman kaavan mukainen:

3 kavereista tsekkaa kalenterin ja sanoo, että sopii tai ei sovi.
2 kavereista tsekkaa kalenterin ja pohtii, että mitähän daami mahtaa sanoa jos lähtee.
1 kaveri ei edes avaa kalenteria, vaan sanoo että pitää kysyä vaimokkeelta onko meillä jotain suunnitelmia.

Arvatkaa kuka porukasta ei lähde koskaan mukaan mihinkään ja ketkä aika lailla harvemmin, ketkä melkein aina? Kaverien parisuhdestatus on kaikilla vakiintunut, pitkäaikainen saman katon alla asustelutilassa oleva setti.
Mielenkiintoista! Minä voin vaikka muuttaa yhteisiä suunnitelmia jos hellu haluaa mennä johonkin (ja vastavuoroisesti hänkin ilmeisesti). Tietysti jos jotain lippuja tms on jo ostettu niin sitten ei, mutta nämä "yhteiset suunnitelmat joista pitää kysyä" on ilmeisesti (mulle ei oo vielä selvinny varsinaisesti mitä ne voisi olla) tyyliä mennään ulos syömään, mennään leffaan, bakkanaalit kotona jne. Kyllä noita suunnitelmia voi siirtää jos niitä on. Koskaan ei ole hellu jättänyt menemättä sen takia että minä "kiellän" jos hän on halunnut mennä.

Edelleen, jos suunnittelen yhteistä tekemistä niin kerron siitä kyllä suunnitteluvaiheessa, ja siksi minusta tuommoinen "kysyn on Anne suunnitellut meille mitään yhteistä" on vähän omistuista.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

Toimistorotta kirjoitti:
annepa kirjoitti:Toisaalta minusta on typerää kysyä tuommoista, koska jos jotain yhteistä on suunniteltu niin kai siitä olisi sille toisellekin osapuolelle sanottu. Ja koska ei ole sanottu niin oletan että mitään yhteistä ei ole suunniteltu O_o
Juuri näin. Eli olemme yhtä mieltä, että äijäsi on tossun alla. You won. He's a keeper.
Meillä on varmaan eri käsitys tossun alla olemisesta. Lue edellinen kommenttini :)
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Toimistorotta kirjoitti:He's a keeper.
:?:
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Himppu, nyt kun pääsin vauhtiin, täytyy kertoa siitä tähän mennessä ainoasta oikeasta riidastammekin. Sekin itse asiassa liittyi aikaan. Mies oli joskus syksyllä Tampereella hallituksen kokouksessa ja oli ennen lähtöään arvioinut palaavansa viiden aikoihin. Kuudelta hän kuitenkin soitti ja sanoi juuri ostaneensa junalipun Helsinkiin. Minä hieman harmistuin, sillä mukelo oli kipeä, joten olin ajatellut miehen tulevan kotiin syömään ja käyvänsä tulomatkalla kaupassa. Noin myöhään ilmoittamalla hän käytännössä esti minulta ruokakaupassa käynnin, koska oli lauantai, joten hänen soittaessaan kauppa oli juuri mennyt kiinni. Näitä tosiasioita hän ei tietenkään voinut tietää, mutta toisaalta olisi kuitenkin ollut asiallista soittaa ja ilmoittaa siinä vaiheessa, kun kävi selväksi että kokous venyy. Tai viimeistään silloin, kun olivat päättäneet kokouksen jälkeen käydä koko porukka yhdessä syömässä. Mutta ei, hänestä oli mukamas loogisinta soittaa vasta silloin, kun tietää täsmällisen kellonajan, milloin on kotona. Eli junalipun oston jälkeen. Minä taas korostetun asiallisesti kerroin oman tilanteeni, ja ettei kotona ollut mitään kunnollista ruokaa. Hän ehdotti pizzan tilaamista, mutta koska en juurikaan pidä pizzoista, totesin kyllä keksiväni jotain.

Nälissäni kiukkua keräten tosiaankin sitten keksin jotain. Varasin ravintolapöydän ja soitin itselleni parempaa raflaseuraa, joten miehen lopulta tullessa kotiin olin eteisessä takki päällä odottamassa ja totesin olevani lähdössä syömään. Hänet jätin kotiin mukelon kanssa ja ilmoitin tulevani kotiin kun taas jaksan katsoa hänen naamaansa.

Söin hyvin ja pitkään, ja valikoin ilkeästi tietenkin mahdollisimman valkosipulipitoisia ruokia, jotta voisin hönkiä vielä seuraavana aamuna valkosipulia miehen suuntaan. Kotiin palasin puolenyön tienoilla.

Ei siinä mitään, minä olin jo ehtinyt leppyä ruokailun yhteydessä, mutta nyt oli sitten ollut miehen vuoro kerätä kiukkua yksin kotona itkuisen mukelon seurassa. Ja yllätyksekseni häntä suututti eniten se, että olin syönyt illalliseni miesseurassa. Minkä minä mahdoin sille, että lauantai-iltana lyhyellä varoitusajalla onnistuin ystävistäni löytämään vain yhden miespuolisen henkilön, jolla ei ollut jo muuta ohjelmaa. Vaan onpahan mies ainakin tuon jälkeen yleensä osannut ilmoittaa aikataulumuutoksista, tuota vastikään mainitsemaani poikkeustapausta lukuun ottamatta...
Toimistorotta

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

NuoriD kirjoitti:
Toimistorotta kirjoitti:He's a keeper.
:?:
Anti-DTP.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

RP kirjoitti:RP: Katsotaanko leffaa?
HP: Okei, valitse sä.
RP: No olen tätä ajatellut, käykö?
HP: No en mä oikein tiedä, onko se hyvä?
RP: No en tiedä kun en ole katsonut, arvostelujen mukaan on, mut eihän ne koskaan mitään kerro.
HP: Se on varmaan paska. Mitä muita vaihtoehtoja?
RP: No entäs tämä?
HP: Ei oikein, tekis mieli jotain muunlaista.
RP: Okei. *valitsee kymmenen katsomatonta leffaa molempien makuun ja vie herran eteen* Valitse tuosta mieluisin.
HP: Näin monta. En mä osaa valita. Valitse sä.
RP: Toi ja toi ois ihan jeesh.
HP: En mä oikein tosta tiedä. * Käy pinoa lävitse, jakaa kahteen erilliseen pinoon. Toiseen ehdottomat ei katsottavat ja toiseen mahdollisesti katsottavat. Katsottaviin jää yleensä kolme*
RP: No katsotaan toi.
HP: Mieluummin kuitenkin jompi kumpi noista.
RP: Koita nyt päättää kumpi, että ehditään ennen väsymystä katsoa.
HP: * laittaa leffat selän taakse piiloon ja RP valitsee oikean tai vasemman käden. Siinä illan leffa*
Heh. Meillä meni muutama eka kerta tuohon. Sitten vaihdettiin suosiolla tuohon viimeiseen systeemiin. Toinen valittee muutaman leffan ja kädet selän takana tiputetaan yksi kerrallaan pois ja jäljelle jäävä katotaan olipa mitä shaissee tahansa.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3029
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Viesti Kirjoittaja Lilo »

annepa kirjoitti: Kyllä noita suunnitelmia voi siirtää jos niitä on. Koskaan ei ole hellu jättänyt menemättä sen takia että minä "kiellän" jos hän on halunnut mennä.
Niin, jotkut miehet tietysti käyttää vaimokkeen kieltoa hyvänä tekosyynä sille, etteivät itse oikeastaan halua jonnekin lähteä ja kavereille on noloa sanoa ettei nyt vaan nappaa. "Kyl mä muuten tulisin mut ei toi päästä". Kaverit sitten voivat haukkua sitä kauheata kaulimenheiluttajaa, joka pitää miestä lyhyessä remmissä.

Mut tokihan Tixin kaveri on vaan tossun alla...
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

Lilo kirjoitti:
annepa kirjoitti: Kyllä noita suunnitelmia voi siirtää jos niitä on. Koskaan ei ole hellu jättänyt menemättä sen takia että minä "kiellän" jos hän on halunnut mennä.
Niin, jotkut miehet tietysti käyttää vaimokkeen kieltoa hyvänä tekosyynä sille, etteivät itse oikeastaan halua jonnekin lähteä ja kavereille on noloa sanoa ettei nyt vaan nappaa. "Kyl mä muuten tulisin mut ei toi päästä". Kaverit sitten voivat haukkua sitä kauheata kaulimenheiluttajaa, joka pitää miestä lyhyessä remmissä.

Mut tokihan Tixin kaveri on vaan tossun alla...
Joo. Mun hellulla kuitenkin on munaa sanoa mitä mieltä itse on. Kaiken lisäksi ne sen kaverit tuntee mut, joten ei ne uskois että "Anne ei tykkää" :D
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Toimistorotta

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Lilo kirjoitti:
annepa kirjoitti: Kyllä noita suunnitelmia voi siirtää jos niitä on. Koskaan ei ole hellu jättänyt menemättä sen takia että minä "kiellän" jos hän on halunnut mennä.
Niin, jotkut miehet tietysti käyttää vaimokkeen kieltoa hyvänä tekosyynä sille, etteivät itse oikeastaan halua jonnekin lähteä ja kavereille on noloa sanoa ettei nyt vaan nappaa. "Kyl mä muuten tulisin mut ei toi päästä". Kaverit sitten voivat haukkua sitä kauheata kaulimenheiluttajaa, joka pitää miestä lyhyessä remmissä.

Mut tokihan Tixin kaveri on vaan tossun alla...
Ruah. En kyllä tiedä mitään nolompaa kuin sanoa kavereille, että kyl mä mä muuten tulisin, mut ei toi päästä. Mut ihana kun sä tiedät paremmin :h:

Kyseisen pariskunnan hyvin tuntevina niin sekä porukan kundit että heidän (avo)vaimonsa pitävät kyseistä tyyppiä täysin tossun alla olevana - muiden kundien avecitkin valittavat, että tyypin kotityranni yrittää pomottaa jopa heitä. Mutta mikäpä siinä lyhyessä lieassa eläessä, jos on tyytyväinen. Kovasti se silti aina kateelliselta vaikuttaa kun jutellaan reissuista yms. silloin kun mukaan pääsee.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Suvinen kirjoitti:juttujeni perusteella aika moni varmaan pitää miestäni melko kelvottomana, viinaanmenevänä ja vastuuntunnottomana laiskurina.
:yo:
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Toimistorotta kirjoitti:En kyllä tiedä mitään nolompaa kuin sanoa kavereille, että kyl mä mä muuten tulisin, mut ei toi päästä.
Olen lukemattomia kertoja maininnut ym. syyksi. Toki jatkan tilanteeni selvittämistä sillä, miksi en juuri silloin pääse. Ei tuossa ole mielestäni mitään noloa. Tiedän kyllä hyvin, että moni ei asiaa noin suoraan kavereilleen kerro, koska kaiketi pelkäävät sosiaalisen statuksensa tippuvan, antavansa signaalin tossun alla olemisesta tai pettäväsä solidaarisuuden kaveritaan kohtaan. Mitä vaan.

Mielestäni on noloa verhota pääsemättömyys joksikin läpinäkyväksi tekosyyksi. Kuten en jaksa, vaikka kaikki tietävät, ettei siitä ole kyse.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Toimistorotta kirjoitti:En kyllä tiedä mitään nolompaa kuin sanoa kavereille, että kyl mä mä muuten tulisin, mut ei toi päästä.
Olen lukemattomia kertoja maininnut ym. syyksi. Toki jatkan tilanteeni selvittämistä sillä, miksi en juuri silloin pääse. Ei tuossa ole mielestäni mitään noloa. Tiedän kyllä hyvin, että moni ei asiaa noin suoraan kavereilleen kerro, koska kaiketi pelkäävät sosiaalisen statuksensa tippuvan, antavansa signaalin tossun alla olemisesta tai pettäväsä solidaarisuuden kaveritaan kohtaan. Mitä vaan.

Mielestäni on noloa verhota pääsemättömyys joksikin läpinäkyväksi tekosyyksi. Kuten en jaksa, vaikka kaikki tietävät, ettei siitä ole kyse.
Mun kaveripiirissä muijan veto-oikeus on aivan yleisesti tunnustettu tosiasia. Jos vaimo sanoo "ei", niin se on ei eikä sitä tarvi hävetä.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Suvinen kirjoitti:No sä nyt oletkin se yli-isi!
Minusta Ylermi on juttujensa perusteella ihan normi-isä. Sellainen kuin pitääkin.
Came here for school, graduated to the high life
Vastaa Viestiin