Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Aivan päivänselvää. Jos hlö sanoo tulevansa kohta pois saunasta, niin totta kai ovi jätetään auki. Muutenhan oven joutuisi avaamaan heti uudestaan, mikä kuluttaa saranoita, löystyttää lukkoa tai mikä siinä nyt onkaan jne. Helppoa kuin heinänteko. Lääkkeenä vitutukseen on naisille useimmiten mela mekkoon, eikä enää ahdista.
Paras päivä ikinä.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

NuoriD kirjoitti:Kommenttini ei ollutkaan tarkoitettu sinulle, vaan niille, jotka tässä ketjussa harmittelivat sitä, että puolisolla ei esim. ole mielipidettä siitä, mitä ruokaa laitetaan, tai mikä leffa vuokrataan. Eikö se ole vain hyvä, että saa laittaa sitä ruokaa, mitä itse haluaa ja katsoa sen leffan, minkä itse haluaa?
Ihan sama. :)
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Toimistorotta kirjoitti:No mieti nyt skenaariota:

N: Laitanko saunan oven kiinni?
M: Ihan sama, tuun kohta pois.
N: No siis perkele, en tota kysyny, mikset sä ikinä kuuntele?
M: Häh, mähän vastasin jo.
N: Ethän vastannut! Mä kysyin että meneekse ovi kii vai ei!
M: No ei mua hirveesti kiinnosta miten se ovi seisoo, mitä sä ny höyryät yhdestä ovesta?
N: Ei tässä ole kyse nyt ovesta, vaan siitä ettet sä kuuntele ja arvosta mua!!!
M: No kuuntelenhan, anna joku esimerkki milloin en kuuntelis?
N: No et koskaan kuuntele! Etkä varsinkaan arvosta!
M: Mitenniin en arvosta? Sehän oli vaan saunan ovi?
N: Miten sä voit olla noin tyhmä ettet tajua! Ei tässä ole kyse ovesta vaan periaatteesta!
M: No siitä ovestahan sä kiukuttelet?
N: Enpäs!
M: Ei vittu, menen kaljalle, ei kestä.
N: Sika!

Kuka voitti? Mikä korjaantui?
Ei näin. "Ihan sama" lisäyksesi tässä kohtaa ei perustu tarinan aloittajan juttuun vaan hän ihan oikeasti puhui täysin asian vierestä.

Kokemukseni perusteella pitkäkään sisäsiisteystreeni ei "korjaa" tällaisia ihmisiä. Sen sian pitää jättää sinut.
Came here for school, graduated to the high life
Toimistorotta

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

exPertti kirjoitti:Ei näin. "Ihan sama" lisäyksesi tässä kohtaa ei perustu tarinan aloittajan juttuun vaan hän ihan oikeasti puhui täysin asian vierestä.
Toope. Sen vastauksen viesti oli tismalleenkin, että ihan sama. Tulen kohta pois, toimi niinkun haluat.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Onko olemassa sellaista aihetta, josta täällä ei saisi jonkunlaista kinaa aikaan? :D

On topic:
Vituttaa yläkerran parvekkeelta meidän parvekkeelle satavat tulitikut, tuhka ja röökintumpit. Taidan kerätä ne kirjekuoreen ja käydä palauttamassa alkuperäisille omistajilleen. Saatana.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

exPertti kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Kommenttini ei ollutkaan tarkoitettu sinulle, vaan niille, jotka tässä ketjussa harmittelivat sitä, että puolisolla ei esim. ole mielipidettä siitä, mitä ruokaa laitetaan, tai mikä leffa vuokrataan. Eikö se ole vain hyvä, että saa laittaa sitä ruokaa, mitä itse haluaa ja katsoa sen leffan, minkä itse haluaa?
Ihan sama. :)
Sika!
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Toimistorotta kirjoitti:Toope. Sen vastauksen viesti oli tismalleenkin, että ihan sama. Tulen kohta pois, toimi niinkun haluat.
On se uskomatonta, että mieskin on niin monimutkaisesti puhuva, että sitä pitää tulkita.
Came here for school, graduated to the high life
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

NuoriD kirjoitti: Kommenttini ei ollutkaan tarkoitettu sinulle, vaan niille, jotka tässä ketjussa harmittelivat sitä, että puolisolla ei esim. ole mielipidettä siitä, mitä ruokaa laitetaan, tai mikä leffa vuokrataan. Eikö se ole vain hyvä, että saa laittaa sitä ruokaa, mitä itse haluaa ja katsoa sen leffan, minkä itse haluaa?
Ehkä se olen vain minä, mutta mun mielestä ois ihan kiva jos mies joskus tietäisi mitä haluaa eikä kaikki olisi vain "ihan sama". Siitä tulee hiukan "tussun alla" fiilis. Toisekseen, yleensä se päättämättömyys ei nimenomaan koske vain yhtä pientä leffan vuokrausta tai ruoan valintaa vaan isompiakin asioita. Vittu vie, mä haluan ajoittain siirtää vastuun toiselle. Olla ihan sama. Sä et nyt tajua pointtia, et.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

RP kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Kommenttini ei ollutkaan tarkoitettu sinulle, vaan niille, jotka tässä ketjussa harmittelivat sitä, että puolisolla ei esim. ole mielipidettä siitä, mitä ruokaa laitetaan, tai mikä leffa vuokrataan. Eikö se ole vain hyvä, että saa laittaa sitä ruokaa, mitä itse haluaa ja katsoa sen leffan, minkä itse haluaa?
Ehkä se olen vain minä, mutta mun mielestä ois ihan kiva jos mies joskus tietäisi mitä haluaa eikä kaikki olisi vain "ihan sama". Siitä tulee hiukan "tussun alla" fiilis. Toisekseen, yleensä se päättämättömyys ei nimenomaan koske vain yhtä pientä leffan vuokrausta tai ruoan valintaa vaan isompiakin asioita. Vittu vie, mä haluan ajoittain siirtää vastuun toiselle. Olla ihan sama. Sä et nyt tajua pointtia, et.
No joo. Onhan siinä päätöksen teossa toki se ongelma, että siinä sitten ottaa sen vastuun. Leffan suhteen vastuu ei liene ongelma, mutta onhan se harmillista, jos isoissa juituissakaan ei ole muuta kuin "ihan sama", eli ei ota vastuuta asiasta.

Mutta jos vielä puhutaan siitä ruoasta tai leffasta, niin jos se nyt ihan oikeasti on ihan sama, niin typeräähän se on mielipidettä vaatia.

Mulle on esim. ihan sama mitä kukkia pihassa on tai minkälaiset verhot seinällä roikkuu. Ei mulla kerta kaikkiaan ole minkäänlaista mielipidettä em. asioihin.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

^No se nyt vaan on niin (satun tuntemaan oman mieheni aika hyvin, sattuneesta syystä), että katsoo mieluusti kanssani sitä kauhuroskaa, mutta eniten mieluusti katsoisi hyvää kauhua tai erinomaista äksöniä. No, samoin teen minäkin, kaikki noista kelpaa enemmän kuin hyvin. Eli se on mullekin ihan sama, koska leffamaku on sama. Silloin sen valinnan ei luulisi olevan niin ylitsepääsemätön. Leffoja katsotaan kuitenkin jopa min. viisi viikossa. Sanon sen nyt: se on kuule periaatekysymys! Joskus vittu vie saa valita itse, yllättää rouvan iloisesti. Tajuaako hän?

Ruoasta. Ihan sama meinaa sitä, että joutuu itse pähkäilemään viikon kauppalistaa, että mitä sitä kokkailis. Kauheeta pään vaivaa, varsinkaan kun en pidä kokkaamisesta. Olisin tässä suhteessa mieluummin itse ihan sama-linjalla, mutta ei kai ois soveliasta.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

^ :)
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

RP kirjoitti: Ruoasta. Ihan sama meinaa sitä, että joutuu itse pähkäilemään viikon kauppalistaa, että mitä sitä kokkailis. Kauheeta pään vaivaa, varsinkaan kun en pidä kokkaamisesta. Olisin tässä suhteessa mieluummin itse ihan sama-linjalla, mutta ei kai ois soveliasta.
Ja kaiken lisäksi kun ehdottaa "ihansaman" jälkeen että saisko olla tomaattipöhinää niin vastaukseksi tulee että "ei mulla nyt oikeen sitä tee mieli". Miten niin ei tee mieli? Sehän oli "ihan sama". VARSINKIN tommosen jälkeen ratkaisu on että minä odotan ja hän päättää. Vaikka se ois vaikiaa.

No entä sitte tää:
M:Tehtäiskö lauantaina jotain?
annepa: No tehään vaan. Mitä?
M: no emmätiä, ihan sama.

WTF?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Toimistorotta

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

RP kirjoitti:Ruoasta. Ihan sama meinaa sitä, että joutuu itse pähkäilemään viikon kauppalistaa, että mitä sitä kokkailis. Kauheeta pään vaivaa, varsinkaan kun en pidä kokkaamisesta. Olisin tässä suhteessa mieluummin itse ihan sama-linjalla, mutta ei kai ois soveliasta.
Ostat aina itselle pihvin ja miehelle kaalilaatikkoa, kun hän sanoo ihan sama. Pian se ei enää olekaan ihan sama. Turha tuommoisestakaan on kiihtyä.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

Toimistorotta kirjoitti:
RP kirjoitti:Ruoasta. Ihan sama meinaa sitä, että joutuu itse pähkäilemään viikon kauppalistaa, että mitä sitä kokkailis. Kauheeta pään vaivaa, varsinkaan kun en pidä kokkaamisesta. Olisin tässä suhteessa mieluummin itse ihan sama-linjalla, mutta ei kai ois soveliasta.
Ostat aina itselle pihvin ja miehelle kaalilaatikkoa, kun hän sanoo ihan sama. Pian se ei enää olekaan ihan sama. Turha tuommoisestakaan on kiihtyä.

HAHAHaa hyvä idea! Miksi en oo tota ite tajunnu :D
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Toimistorotta kirjoitti:
RP kirjoitti:Ruoasta. Ihan sama meinaa sitä, että joutuu itse pähkäilemään viikon kauppalistaa, että mitä sitä kokkailis. Kauheeta pään vaivaa, varsinkaan kun en pidä kokkaamisesta. Olisin tässä suhteessa mieluummin itse ihan sama-linjalla, mutta ei kai ois soveliasta.
Ostat aina itselle pihvin ja miehelle kaalilaatikkoa, kun hän sanoo ihan sama. Pian se ei enää olekaan ihan sama. Turha tuommoisestakaan on kiihtyä.
En mä ole muistaakseni koskaan tuosta erityisesti kiihtynyt, nyt davelle kiihdyn ja kaasutan kun se ei snaijaa pointtia :D Ongelma lienee, että itse olen myös ihan sama-tyyppi, haluan tasa-arvoa! Vuoroviikoin vaihtuvaa roolijakoa ;)

Mutta, tietäisitte vaan mistä herrani nalkuttaa (joo, se on kauhea nalkuttaja :D), hyvin on vakka kantensa valinnut, sano. Mä taas en nalkuta.

No mutta, pääasia on etten mä joudu juuri koskaan kokkaamaan. Nyt oon yrittänyt ja karaissut taitojani, koska tiiän et tykkää. Hyvää vaimo matskuu yritän olla.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

annepa kirjoitti:
RP kirjoitti: Ruoasta. Ihan sama meinaa sitä, että joutuu itse pähkäilemään viikon kauppalistaa, että mitä sitä kokkailis. Kauheeta pään vaivaa, varsinkaan kun en pidä kokkaamisesta. Olisin tässä suhteessa mieluummin itse ihan sama-linjalla, mutta ei kai ois soveliasta.
Ja kaiken lisäksi kun ehdottaa "ihansaman" jälkeen että saisko olla tomaattipöhinää niin vastaukseksi tulee että "ei mulla nyt oikeen sitä tee mieli". Miten niin ei tee mieli? Sehän oli "ihan sama". VARSINKIN tommosen jälkeen ratkaisu on että minä odotan ja hän päättää. Vaikka se ois vaikiaa.

No entä sitte tää:
M:Tehtäiskö lauantaina jotain?
annepa: No tehään vaan. Mitä?
M: no emmätiä, ihan sama.

WTF?
Tää on niin just se juttu!
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kreitsu kirjoitti:
nowaysis kirjoitti: Esimerkki: Minä kysyn, laitanko saunan oven kiinni vai jätänkö auki? Vastaus: tuun täältä kohta pois. And..? Valitsit sitten vaihtoehdon C, joka ei ollut tarjolla!11
Haha kuulostaa tutulta :D

Mutta ongelman ratkaisu on lähellä. Anna vain kyllä ja ei vaihtoehdot eli jos olisit muotoillut tämän kysymyksen esim.

"Suljenko saunanoven?" Olisit saattanut saada napakan "kyllä" tai "älä" vastauksen. Tai sitten et.

Mutta jos mies silti olisi vastannut, että tulee kohta pois saunasta eli valinnut olemattoman c-vaihtoehdon, olisit voinut vain kysyä KYLLÄ vai EI.
Ei jumalauta te naiset ootte vaikeita. Miksette te vaan voi laittaa sitä ovea kiinni niinkuin normaalit ihmiset? Ne ovet ovat uudelleenavautuvia, ei niitä tarvitse toisten takia jättää auki. Saati sitten että asiasta täytyy muodostaa joku keskustelupiiri.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Oon mä tässä leffaissuessa tullut vastaan, parisuhdehan on kompromisseja. Kaava on aina sama.

RP: Katsotaanko leffaa?
HP: Okei, valitse sä.
RP: No olen tätä ajatellut, käykö?
HP: No en mä oikein tiedä, onko se hyvä?
RP: No en tiedä kun en ole katsonut, arvostelujen mukaan on, mut eihän ne koskaan mitään kerro.
HP: Se on varmaan paska. Mitä muita vaihtoehtoja?
RP: No entäs tämä?
HP: Ei oikein, tekis mieli jotain muunlaista.
RP: Okei. *valitsee kymmenen katsomatonta leffaa molempien makuun ja vie herran eteen* Valitse tuosta mieluisin.
HP: Näin monta. En mä osaa valita. Valitse sä.
RP: Toi ja toi ois ihan jeesh.
HP: En mä oikein tosta tiedä. * Käy pinoa lävitse, jakaa kahteen erilliseen pinoon. Toiseen ehdottomat ei katsottavat ja toiseen mahdollisesti katsottavat. Katsottaviin jää yleensä kolme*
RP: No katsotaan toi.
HP: Mieluummin kuitenkin jompi kumpi noista.
RP: Koita nyt päättää kumpi, että ehditään ennen väsymystä katsoa.
HP: * laittaa leffat selän taakse piiloon ja RP valitsee oikean tai vasemman käden. Siinä illan leffa*

On se helppoo kun sen osaa.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

Manaaja kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti:
nowaysis kirjoitti: Esimerkki: Minä kysyn, laitanko saunan oven kiinni vai jätänkö auki? Vastaus: tuun täältä kohta pois. And..? Valitsit sitten vaihtoehdon C, joka ei ollut tarjolla!11
Haha kuulostaa tutulta :D

Mutta ongelman ratkaisu on lähellä. Anna vain kyllä ja ei vaihtoehdot eli jos olisit muotoillut tämän kysymyksen esim.

"Suljenko saunanoven?" Olisit saattanut saada napakan "kyllä" tai "älä" vastauksen. Tai sitten et.

Mutta jos mies silti olisi vastannut, että tulee kohta pois saunasta eli valinnut olemattoman c-vaihtoehdon, olisit voinut vain kysyä KYLLÄ vai EI.
Ei jumalauta te naiset ootte vaikeita. Miksette te vaan voi laittaa sitä ovea kiinni niinkuin normaalit ihmiset? Ne ovet ovat uudelleenavautuvia, ei niitä tarvitse toisten takia jättää auki. Saati sitten että asiasta täytyy muodostaa joku keskustelupiiri.
Ei jumalauta te miehet ootte yksinkertaisia. Tämä saunanovikeskustelu oli esimerkki - yksinkertainen sellainen - asenteesta/tavasta/jostain mikä on jatkuvaa ja vaivaa mieltä. Miksi ei nyt vaan vastata siihen mitä kysytään ja olla jotakin mieltä jostakin joskus? Vai ootteko te tossukoita, että akkojen pitää päättää kaikki? Kysymättä?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

RP kirjoitti:Oon mä tässä leffaissuessa tullut vastaan, parisuhdehan on kompromisseja. Kaava on aina sama.

RP: Katsotaanko leffaa?
HP: Okei, valitse sä.
RP: No olen tätä ajatellut, käykö?
Toimistorotan ohjeen mukaan mukailtuna tässä kohtaa meni pieleen. Kun HP sanoo "valitse sä", niin keskustelu loppuu siihen ja sinä valitset.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

annepa kirjoitti:
RP kirjoitti:Oon mä tässä leffaissuessa tullut vastaan, parisuhdehan on kompromisseja. Kaava on aina sama.

RP: Katsotaanko leffaa?
HP: Okei, valitse sä.
RP: No olen tätä ajatellut, käykö?
Toimistorotan ohjeen mukaan mukailtuna tässä kohtaa meni pieleen. Kun HP sanoo "valitse sä", niin keskustelu loppuu siihen ja sinä valitset.
Niin, mutta kun se on tylsää valita aina itse, prkl. Kohta varmaan kehitän tästä issuen :D
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

annepa kirjoitti:Ei jumalauta te miehet ootte yksinkertaisia. Tämä saunanovikeskustelu oli esimerkki - yksinkertainen sellainen - asenteesta/tavasta/jostain mikä on jatkuvaa ja vaivaa mieltä. Miksi ei nyt vaan vastata siihen mitä kysytään ja olla jotakin mieltä jostakin joskus? Vai ootteko te tossukoita, että akkojen pitää päättää kaikki? Kysymättä?
Ihanaa että edes jotkut OSAAVAT olla yksinkertaisia, eivätkä tee kaikesta niin saatanan vaikeaa. Jos oven jättää auki ja heittää löylyä, veden höyrystymisen aiheuttama ilmanpaineen kasvu aukaisee raollaan olevan oven, löylyt menee harakoille ja saunaan tulee kylmä. DAAH! Noin tyhmää kysymystä ei siis voi edes esittää, ja jos esittää, ei kannata odottaa saavansa kovin älykästä vastausta!!!!11
Toimistorotta

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

RP kirjoitti:Niin, mutta kun se on tylsää valita aina itse, prkl. Kohta varmaan kehitän tästä issuen :D
Jos tiedät jo valmiiksi, että et halua valita leffaa, tee valinta joka miellyttää takuuvarmasti vain sinua. Pikku hiljaa X kappaletta Jane Austeneita katsottuaan miestä kiinnostaa enemmän miettiä, mitä tänään katsotaan.

Tosin itse ratkaisimme ex-avokin kanssa video-ongelman sopimalla, että päätös pitää tehdä vuorotellen ja taataksemme sen, että kumpaakaan valittu leffa ei vituta liikaa, päättäjä valitsi kolme mahdollista, joista toinen sai käyttää veto-oikeutta yhteen. Sen jälkeen päätösvastuu oli toisella eikä valinnasta saanut nalkuttaa vaikka leffa olisi paska. Samantyyppistä voi soveltaa syömisessäkin. Vaimo päättää ma, ke ja pe ruoat, mies ti ja to ja la, sunnuntai pähkäillään yhdessä tai jos ei keksitä niin tilataan pizzaa. Röyh.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

^Ei tuo toimi. Leffamaku on kuitenkin niin samanlainen ettei se paskin vaihtoehto yksinkertaisesti ole tarpeeksi paska. Mä en jaksaisi pakosta itsekään katsoa mitään Jane Austeneita, rakkaushömppää tai muutakaan.
Toimistorotta

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

RP kirjoitti:^Ei tuo toimi. Leffamaku on kuitenkin niin samanlainen ettei se paskin vaihtoehto yksinkertaisesti ole tarpeeksi paska. Mä en jaksaisi pakosta itsekään katsoa mitään Jane Austeneita, rakkaushömppää tai muutakaan.
Minullehan tuo olisi unelmatilanne. Voisi aina vain valita itse mitä katsotaan ellei toinen halua valita. Ei Wallandereita eikä Austineita. Ah.
Vastaa Viestiin