Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Dumis kirjoitti:ENTÄ MIKÄS ON SANTKIO JOSSEI TÄYKKÄRIT TUU PIUHALLE?
Aijjai. Mulla on tapana töistä kotiin tultuani ja illan menun EPG:n kautta katsottuani painaa punaista ympyrää suosikkien kohdalla. Tähän kylkeen on sukeutunut tapa huomioida myös muijan suosikkiohjelmat sekä reagoida nauhoittamalla mahdollisten unohduksia kohdalla.

Voi sitä kiitoksen määrää eilenkin, kun olin huomannut Sokkokokin muijan ollessa samaan aikaan lenkillä. Kateellisille tiedoksi, että tämä on ihan oikeasti ainoa asia, josta saan kiitosta 8)
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Suvinen kirjoitti:Olisin toivonut lahjaksi pitkää aamunukkumista, sitten lounasta jossain kivassa ravintolassa ja iltapäivällä kakkukahveille oman äidin luo. Tais jäädä haaveeksi vain.
Toivoitko ääneen?
Came here for school, graduated to the high life
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Suvinen kirjoitti:Edit: ja hyvin kuvaavaa on sekin, ettei siellä päässä ketään kiinnosta että myös minulla on äiti, jonka luona haluaisin myös viettää äitienpäivää.
Kokonaiskuva alkaa selvitä pikku hiljaa. Unohda edellinen kysymykseni.

Taidan tietää miten tämä setti toimii. Jos menet hammasta purren tehden täysin mitä tämä suku haluaa homma "toimii".

Jos huomautat varovaisesti, että olisi minullakin äitienpäivä, vieläpä ensimmäinen, ja on minullakin muuten äiti. Pitäisiköhän häntäkin jotenkin muistaa?

Ja helvetin portit ovat auki, sinä itsekäs paskiainen vaan ajattelet itseäsi. Naissika.
Came here for school, graduated to the high life
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Zeb kirjoitti:^Tämmöset kieltäytymiset pistetään tietysti miehen piikkiin, se sanoo, että ootte suunnitelleet muuta sunnuntaille.
Menee, menee. Varsinkin jos se on jo ehtinyt lupautumaan mökille niin ilman muuta menee sen sukulaisten mielestä miehen piikkiin, jep jep. Ne ei missään nimessä ajattele että morsian se on joka on miehen pään kääntänyt, eijeijepjep. Mutta silti, tyhmä veto mieheltä ja Suvisena vaatisin silti keskitysleirin perumista, lähinnä vittuilultahan tuollainen kuulostaa. Muuten huomaa pian viettävänsä kaikki juhlapyhänsä perse pystyssä pellolla.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Joo ei, tollasta ei pidä hyväksyä. Elämässä pitää pyrkiä tekemään enimmäkseen sellaisia asioita, joista itse pitää ja joista itselle tulee hyvä mieli - vähän sillä riskillä, että sukulaiset välillä vetävät pellollisen herneitä nenään.
Itsensä kanssa kumminkin pitää loppuelämä viettää, miksi siis tekisi elämästä tahallaan epämiellyttävää? :)
Reippaasti vaan Suvinen ilmoitat, että jep, ei nyt sovi työleiri mökillä.
(tai jos päätät mennä, ota tilanteesta kaikki irti ja ole tekemättä muiden puolesta)
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Zeb kirjoitti:^Tämmöset kieltäytymiset pistetään tietysti miehen piikkiin, se sanoo, että ootte suunnitelleet muuta sunnuntaille. Menkää lauantaiksi ja yöksi kotiin, vähintäänkin kohtuullista. Ei kai kukaan suunnilleen normaali nyt äitienpäiväksi työleiriä järjestä.
Komppaan kollegaa. Äitienpäivä ja silleen. Ei Suvisen tarvi mitään selitellä. Mies kehitelköön hätävalheen tulvista, heinäsirkoista, Islannin tulivuorenpurkauksesta ja Kreikan hätälainapaketista.

Miehen on tietysti vaikea valita äidin ja vaimon välillä, mutta joskus se valinta on tehtävä, jos haluaa kasvaa aikuiseksi.
NuoriD

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Dumis kirjoitti:ENTÄ MIKÄS ON SANTKIO JOSSEI TÄYKKÄRIT TUU PIUHALLE?
Aijjai. Mulla on tapana töistä kotiin tultuani ja illan menun EPG:n kautta katsottuani painaa punaista ympyrää suosikkien kohdalla. Tähän kylkeen on sukeutunut tapa huomioida myös muijan suosikkiohjelmat sekä reagoida nauhoittamalla mahdollisten unohduksia kohdalla.

Voi sitä kiitoksen määrää eilenkin, kun olin huomannut Sokkokokin muijan ollessa samaan aikaan lenkillä. Kateellisille tiedoksi, että tämä on ihan oikeasti ainoa asia, josta saan kiitosta 8)
Ylermi on selkeästi unelmien poikamies, jos ei siis olisi jo varattu.
NuoriD

Alkoi oikein vituttaa Suvisen puolesta. Siis Suvinen ilmoittaa, että su on äitienpäivä ja hän aikoo nukkua omassa vuoteessaan niin pitkää kuin haluaa ja sitten tulee valmiiseen aamukahvipöytään nauttimaan herkuista, kun siltä tuntuu.
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

NuoriD kirjoitti:Alkoi oikein vituttaa Suvisen puolesta. Siis Suvinen ilmoittaa, että su on äitienpäivä ja hän aikoo nukkua omassa vuoteessaan niin pitkää kuin haluaa ja sitten tulee valmiiseen aamukahvipöytään nauttimaan herkuista, kun siltä tuntuu.
Näin mä ilmoitin. Sanoin että mulle aamupalan sänkyyn tuominen (kuten ihanasti viime vuonna) on kuin pieraisisi laivan kannella = ihan turhaa. En pysty syömään mitään, edes väkisin, samantien herättyäni. Vinkkinä annoin itsetekemään kortin, kuppi kuumaa ja kaksi ihanaa miestä viekkuun.
The great club outshines the individual, always and forever.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Oma faijani vetää silti pohjat äitienpäivän kanssa. Kyseessä oli äitini eka äitienpäivä ja hän oli töihin lähdössä. Faija makaa kännissä kuin käki sängyssä, hyppää sängystä pois ja kaivaa taskusta 100 markkaa.

Faija heittää satkun äitilleni ja huikkaa; "osta se kamera ja paa itteltäs loput"

Mutsi on vieläkin, 65 vuotiaana erittäin loukkaantunut kyseisestä "äitienpäivästä" Soitti näet minulle kun meidän eka äitienpäivä läheni ja vannotti etten tekisi samankaltaista virhettä :D
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

masa kirjoitti:Oma faijani vetää silti pohjat äitienpäivän kanssa. Kyseessä oli äitini eka äitienpäivä ja hän oli töihin lähdössä. Faija makaa kännissä kuin käki sängyssä, hyppää sängystä pois ja kaivaa taskusta 100 markkaa.

Faija heittää satkun äitilleni ja huikkaa; "osta se kamera ja paa itteltäs loput"
Repesin.

Toi on kyllä aika pohjat.
Melnais
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Huikea sukulaispainostus Suvisella. Nuo tilanteet on kyllä pahoja. Pitäisi joustaa ja mennä ja olla osana jos tahtoo pysyä väleissä, jossain vaiheessa voi tosin kuppi keikahtaa nurin jos kokee joutuvansa jatkuvasti luopumaan jostain toisten hyväksi. Kerro mihin ratkaisuun päädyit?

Mä en menisi, tai tulisi silloin lauantaina pois ihan sama miten kaukaa ja miten vaivalloisesti. Mutta musta onkin tullut kaamea jäärä omaa kotia ja juhlia koskien.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

NuoriD kirjoitti:Miehen on tietysti vaikea valita äidin ja vaimon välillä, mutta joskus se valinta on tehtävä, jos haluaa kasvaa aikuiseksi.
rolf
bliss

En voi käyttää kirjoittaessani yhtä tiettyä yleistä lyhennettä.
Ei se varsinaisesti vituta mutta hankaloittaa huomattavasti :?
Vaola
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vaola »

edit
Viimeksi muokannut Vaola, 16.02.2011 12:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
NuoriD

bliss kirjoitti:En voi käyttää kirjoittaessani yhtä tiettyä yleistä lyhennettä.
:)

Miksi et voi?
bliss

NuoriD kirjoitti:

Miksi et voi?
En mä voi kertoa :D

Tulee ihan muita asioita mieleen, sen verran valotan.
NuoriD

bliss kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:

Miksi et voi?
En mä voi kertoa :D

Tulee ihan muita asioita mieleen, sen verran valotan.
Haluaisit kirjoittaa H.V.?
bliss

^En :D
annepa
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja annepa »

^
:jee: :cheer:

Ehkä se tuosta sitten vielä. Hyvä juttu.
Aika diplomaattisesti aloitettu!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
masa

Suvinen kirjoitti:. Nyt vähän hävettää. :oops:
No se on ihan oikein sulle, kun olit taas niin tyypillinen nainen.

Saatananmoinen kiertely, kaartelu ja tappelu sen takia, että et saanut aluperin sanottua; kulta, mä haluaisin herätä ensimmäiseen äitienpäivääni kotona, omassa sängyssä.

Miksi ihmeessä naisille on niin vaikeaa sanoa asia suoraan kiertelemättä. Ei oikeasti ole mikään ihmekään kun tulee riitoja, kun yksikään ukko ei tiedä että mitä helvettiä toi nyt taas oikein haluaa!?
masa

Suvinen kirjoitti: Jotenkin vie maun lahjoista, yllätyksistä ja hemmottelusta jos ne pitää erikseen tilata.
Siis olihan sulle yllätys tulossa, tosin negatiivinen sellainen.

Mä sanon kotona vähintään kerran kuukaudessa, "sori mut mä en ole ajatustenlukija, joten pliis kerro suoraan mistä kiikastaa / mitä haluaisit"

Eikä kyse ole kiukuttelusta tai välinpitämättömyydestä, vaan siitä että miehet ymmärtävät suoraa puhetta 100 kertaa paremmin kuin naisten harrastamaa kiertelyä ja kaartelua. Sen viestin selvittämissä uppoaa vaan syvemmälle suohon.
masa

Suvinen kirjoitti:enkä ollut tajunnut nyt etukäteen kahta viikkoa aikaisemmin ilmoittaa, että äitienpäivänä ei sitten mennä puusavottaan.
.
Tuon munauksen saa kyllä ukkosi ottaa ihan itse kantaakseen. Johan sen nyt olis pitänyt tuo asia tajuta :doh:
Vaola
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Ymmärrän ajatukset suorasta puheesta. Joskus vain näyttää siltä, että ihmiset ottavat sen asenteen ettei sit mitään tartte omilla aivoillaan ajatella, kun toinen sit sanoo jos on jotain... :doh:

Ei tartte olla ajatustenlukija, mutta oma-aloitteinen ajattelija kylläkin.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Mylwin
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Suvinen kirjoitti:Vituttaa kun sain juuri kuulla, että ensimmäinen äitienpäiväni kuluu talven jäljiltä siivoamattomassa kesämökissä ruokaa laittaen ja kuulemma grillaillen. Mökille ollaan siis menossa jo lauantaina ja ollaan siellä yötä, siis meidän perhe, anoppi ja appi ja puoli sukua.

Urgh. Olisin toivonut lahjaksi pitkää aamunukkumista, sitten lounasta jossain kivassa ravintolassa ja iltapäivällä kakkukahveille oman äidin luo. Tais jäädä haaveeksi vain.
Mitä vittua. Sano sille persepiraatille että imee kulliaan ja kantaa sulle sänkyyn mannaa, pesee pyykit ja tekee ruokaa.

Otas nyt kivekset takasin esille käsilaukusta ja sano jotain.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Vastaa Viestiin