Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

^Niin, meinasin vaan sitä, että jossain muistan törmänneeni semmoseen tietoon että burniksen jälkeen kuntoutumisaste täysin työkykyiseksi on aika pieni. Mistä syystä sairausloma jo ennen totaalista loppuunpalamista olisi suositeltavaa.

Itse en tunne kuin yhden burniksen, kuntoutuminen osa-aikatyökykyiseksi vei kolme vuotta.
Toimistorotta

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Vaola kirjoitti:Mä pidin tuota jotenkin itsestään selvyytenä. Opettaja sitten kertoi tänään, että heillä on tapana arpoa ryhmäkaverit aina tietyksi lyhyeksi jaksoksi ja on vaikeaa sivuuttaa arvontaa ilman että muut oppilaat huomaavat ja alkavat ihmettelemään.
Arpokoot sitten salassa ja muuttakoon niin, että häirikkö on muualla. Ihme ruotsalaissosiaalidemokraattista huttua taas. Voisi vaikka ihan ääneen sanoa, että tuo Turo-Petteri joutuu nyt vaihtamaan ryhmää, koska ei osaa olla ihmisiksi.
Mutta kyllä mä nyt meinaan laittaa postia opelle, että josko tuota ryhmäjakoa voisi muuttaa. Tytär on ollut viimeisen kuukauden aikana melkein joka viikko pois koulusta ainakin yhden päivän "vatsakipujen" takia... Kyllä kyseessä saattaa olla myös ihan oikeat vatsakivut, mutta syytä täytyy siihenkin alkaa kohta selvittämään ja on käynyt mielessä että kouluasiat saattaisi vaikuttaa tuohon.
Vatsakivut on aika tavallinen psykosomaattinen stressioire. :x
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

RP kirjoitti:^Niin, meinasin vaan sitä, että jossain muistan törmänneeni semmoseen tietoon että burniksen jälkeen kuntoutumisaste täysin työkykyiseksi on aika pieni. Mistä syystä sairausloma jo ennen totaalista loppuunpalamista olisi suositeltavaa.

Itse en tunne kuin yhden burniksen, kuntoutuminen osa-aikatyökykyiseksi vei kolme vuotta.
Eikä vain se työhönpalaaminen vaan koko elämä. Mieluummin viikon-parin tai jopa kuukauden saikku ku vuoden toipuminen sitten ku napsahtaa. Eikö?

Mikä se eukko on joka siellä tuommosia sairaslomahommia huutelee? Ammu sitä singolla! Ei sairaus kysy sopivaa aikaa, se tulee ku tulee.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

edit
Viimeksi muokannut Vaola, 16.02.2011 12:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vaola kirjoitti:Habbo-hotellista ei kuulu mitään
Osaiskohan kuluttaja-asiamies auttaa asiassa?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vaola - http://www.espoo.fi/default.asp?path=1; ... 1404;11473

Soitappa tonne ja kysy neuvoa. TOI ON IHAN PERSEESTÄ!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

edit
Viimeksi muokannut Vaola, 16.02.2011 12:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vaola kirjoitti:Kiehun.

Tein sen erheen, kun koululta kehoitettiin kysymään poliisitutkinnan etenemisestä, niin soitin sit ja kysyin.

En tavoittanut jutun varsinaista tutkijaa, mutta puhelimen toisesta päästä nostettiin iso haloo, että tämä asia kuuluisi kyllä koulun hoitaa. Minusta tehtiin ihan täysi pelle.
Siis mitä, lapsen kunniaa ei voi loukata? Minä olen kyllä nähnyt ihan lehdissä (monissa lehdissä) juttuja siitä että poliisi tutkii onko kunnianloukkausta tapahtunut siinä-ja-siinä yhteydessä. Tämäkö ei ole sitten kunnianloukkaus tämä huorittelu vaan kiusausta? No voidaanko seuraavan kerran kun joku isokenkäinen nostaa haloon mahdollisesta kunnianloukkauksesta sano että "älä vingu, tyypillistä koulukiusausta, anna olla".

Minusta se opettajan kehotus "antaa olla" on perseestä. Tyypillistä tyttöjen hyssyttelyä. Älä anna olla, minusta tyttös pitää puolustaa itseään verbaalisesti, kunhan ei mene asiattomuuksiin.

Koko tilanne on perseestä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Viesti Kirjoittaja Ann »

Sulakkeen yhteistyökumppaneita, mainostajia ja mediaa varmaan kiinnostaisi moinen suhtautuminen kiusaamiseen.. Sieltä ihan varmasti löytyy joku näppylänaama, joka kaksoisklikkamalla saa ton asian hoitumaan oitis. Narttuvaihdetta kehiin.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Laita suoraan viestiä Soinisen Timolle. Niin mä tekisin.
Work like a captain, play like a pirate.
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

Nyt ketuttaa tietyntyyppiset asiakkaat, halutaan säästää muutama kymppi tekemällä jotain itse, ei viitsiti maksaa siitä, että neuvottais miten asiat hoidetaan, sitten kun laittaa ohjeet, niin ei lueta niitä, vaan tehdään asiat päin vittua.. sitten . se muutama kymppi mikä olis mennyt siihen ohjeistamiseen.. muuttuu muutaman päivän työksi.. huoh.. ihan kuin ei olisi sitä oikeaa työtä tehtävän, vaan pitää tehdä jo kertaalleen tehtyä työtä, selvitellä saatananmoisia solmuja jne.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

milli kirjoitti:Nyt ketuttaa tietyntyyppiset asiakkaat, halutaan säästää muutama kymppi tekemällä jotain itse, ei viitsiti maksaa siitä, että neuvottais miten asiat hoidetaan, sitten kun laittaa ohjeet, niin ei lueta niitä, vaan tehdään asiat päin vittua.. sitten . se muutama kymppi mikä olis mennyt siihen ohjeistamiseen.. muuttuu muutaman päivän työksi.. huoh.. ihan kuin ei olisi sitä oikeaa työtä tehtävän, vaan pitää tehdä jo kertaalleen tehtyä työtä, selvitellä saatananmoisia solmuja jne.
Arvaa onko töissä vituttanut kun Kalmar päätti ite ruuvata 4 uuteen suomen suurimpaan nosturiin omat softat eikä ostaa enää niitä Siemensiltä kuten aikaisemmin. Asiakkaat tykkää tosi paljon kun uudenkarheat nosturit -20:ssa jumahtaa paikoilleen ja sitten kun on plusasteita, niin hökötin ei osaa tuuleettaa itseään oikein kun softa on pielessä ja paska ylikuumenee ja taas nosturit seisoo... puhumattakaan niistä muusta 5 miljoonasta errorista joita vehje vähän väliä ilmoittaa ja lopulta pysäyttää kaiken.

Meinaa vaan lähteä duunit jos ne paljon enemmän olis vielä oikutelleet, nykyään kun stadissa on kilpailuakin satamaoperaattoiden kesken. Yks putiikki vissiin laittaa pillit pussiin kohta.
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

^ Ei kyl kuulosta kivalta.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Joo, mut idea vähän sama kuin teillä; jotkut säästää omissa kuluissaan ja ne sitten tuottaa toiselle osapuolelle vatusti ongelmia. Onneks kuitenkin noissa nosturikaupoissa on kaiken maailman sanktiopykälät ynnä muuta, että taloudellisesti ei otetaan suoraan pahasti takkiin, mutta mainehan siinä alkaa mennä ja sitä kautta asiakkaat kaikota.
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

vituttaa.. oma tyhmyys lähinnä.. omaan blogiinhan saa periaattessa kirjoittaa mitä vain, ja niin kauan kuin se on julkinen, niin .. kaikkihan sitä saavat lukea. harvemmin siellä puin muiden parisuhteita kuin omaani, mutta sen kerran kuin niin teen.. niin.. tietenkin tämän suhteen toinen osapuoli on sitten jotenkin saanut blogini osoitteen. ugu ugu. ei, en ole mennyt keksimään mitään omiani, mutta.. kaikki eivät vain pysty hyväksymään sitä, että muut tietävät asioista enemmän kuin mitä tavallaan pitäisi.

tyhmä tyhmä tyhmä minä.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Isä kuoli.
Kirjoitan tätä alasti
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

^Osanottoni.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Osanottoni, Janne.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Auts, Jannelle ISO halaus. Sanoja ei löydy, mutta olen hiljaisesti läsnä.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

McJanne kirjoitti:Isä kuoli.
Osanottoni. Tuliko puun takaa, vai oliko odotettu?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

McJanne kirjoitti:Isä kuoli.
Toivottavasti eli hyvän elämän, eikä käsittelemättömiä asioita sulla ja sillä jäänyt. Jaksuja!
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Manaaja kirjoitti:Osanottoni. Tuliko puun takaa, vai oliko odotettu?
Tavallaan. Ei pitänyt hyvin huolta itsestään, mutta ei nyt vallan niin huonossa kunnossa ollut että omia aikojaan kuolisi. Odottelen tässä että polliisisetät tulee kertomaan mitä on tapahtunut.
Kirjoitan tätä alasti
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

^ Osanottoni ja kepeitä multia.
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Voi Janne :( Halaus ja jaksamista :h:
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

:(

Jaksamista...
Vastaa Viestiin